HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A régi és új játékvilág epikus küzdelme

2010.09.22. 10:30 Stöki

Waffless fedőnevű olvasónknak köszönjük nagyon a lenti videó linkjét. Epikus küzdelem a régi és új videojáték-technológiák között, helyenként félelmetesen jó, helyenként pedig nagyon bizarr. Szerintem gyönyörű munka, de a legjobb magyar CGI-csapatnál beépített emberünk más véleményen volt: „Ami eredeti, pl. karakter design, az marhára nem jön be, szerintem béna. Minden mást meg a Scott Pilgrimből lopott meg pár korábbi kisfilmből.” Szerencsére én nem ismerem a Scott Pilgrimet, szóval nekem marhára bejött.

22 komment

Címkék: retro videó állatság

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr272314344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rbatty 2010.09.22. 11:25:21

Godlike! Még ilyet, sokat!

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.09.22. 11:37:09

@Stöki: Puszta kíváncsiságból kérdem, melyik a "a legjobb magyar CGI-csapat"?

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.09.22. 11:44:15

@Sam. Joe: Digic. Ők csinálták pl. az Assassin's Creed II intróját:
www.gametrailers.com/video/e3-09-assassins-creed/50139
Lehet, hogy van másik csapat is, ami a nyomukba ér (nem vagyok túl tájékozott pl. reklámgrafikás körökben), de az tuti, hogy játékos cgi-ben ők a legjobbak itthon.

TH 2010.09.22. 11:56:08

@Stöki: ez az intró kimaradt az életemből pedig nem kicsit durva...

rootshaper 2010.09.22. 13:22:06

fujj de rohadt gusztustalanok a karakterek. annyira ellenszenves, visszataszito es nemistudom. alig birtam vegignezni. nekem spec minden mas tetszett mert en sem ismerem az emlitett dolgot amibol lopva lett a cucc, de ezek a karakterek valami ritka undoritoak. gusztustalanok. nagyon =(

Conan a barbar 2010.09.22. 14:10:39

@Stöki: Gyonyoru az intro, de azert nem kellene parhuzamot vonni egy olyan ceg kozott, aki elkeszit egy ilyen jatekintrot, es egy amator munka kozott (ez nem neked szolt, hanem a beepitett embernek):)

TH 2010.09.22. 14:36:20

@Conan a barbar: hát de attól még az is egy vélemény. egyetérteni meg nem kell vele. :)

minimini 2010.09.22. 15:28:24

Megnéztem, aztán elolvastam a posztot is. Ezek a karakterek valami förtelmesek, de látom másnak se jönnek be. Nem értem hogy ha már vették a fáradtságot, miért nem bírtak rendes karaktereket rajzolni, minden más rendben van...

hancu 2010.09.22. 15:57:20

@Conan a barbar: szerintem nem volt itt semmilyen párhuzam, a CGI-cég dolog csak azért lett megemlítve, hogy világos legyen, egy olyan ember véleménye következik, aki ért ennek a dolognak a technikai hátteréhez

BushDoctor 2010.09.22. 18:07:23

Ó hát a magyar un "elite" szakembereknél az ismeretlenül belefikázás az olyan mint amerikában a dicséret. Mindennapos.

BushDoctor 2010.09.22. 18:16:12

Gondolom miszter szuperhero egy utolsó nulla senki riggelő, modellező, arcoskodó, aki soha semmit nem csinált még meg elejétől a végéig...betéve tudja az elmúlt 20 év cgi filmjeinek cimeit, készitőit és lebiggyesztett ajkakkal , fennhéjazó gőggel és tudálékossággal nyilatkozik mindenről és sorolja mit honnan "lopott" az illető.
Okádnom kell a "legjobb magyar cgi stúdióban" ülő kontaktotoktól. Annyira nehéz lett volna azt mondani : "igen, fasza, gratula skacok ! " Ungarisch-e vagy ?

hancu 2010.09.22. 18:52:44

@BushDoctor: Miért olyan nehéz elképzelni, hogy tényleg, őszintén ez a véleménye?

Az mondjuk vicces, hogy 18:07-kor leírod, hogy ismeretlenül fikázni gáz, és 18:16-kor nekiállsz ismeretlenül fikázni az illetőt, izomból. :D

Dukefazon 2010.09.22. 19:55:32

Hátttőőő, ez nagyon érdekes volt. Hang szempontjából szerintem nagyon pró, a CGI részről tapasztalabb kollegák biztosan jobban meg tudják mondani a frankót. Látványos volt, de úgy nem nagyon tudom hova rakni. Viszont a "You can't fight evolution" szöveg (vagy mi) az jó volt. A 8bit téma nekem is tetszik, eléggé retrogémer vagyok, de én úgy vélem, hogy azoknak is meg volt a kora, most más van. Én jobban szeretem a mai játékokat szépnek, a régieket "csúnyának", mert ez így van rendjén. A ma készült, de elstilizált játékokat annyira nem csípem.

TH 2010.09.22. 21:36:13

@hancu: de ő nem "un "elite" szakember", ezért neki lehet névtelenül fikáznia. :D

mediocris 2010.09.23. 00:53:12

Szerintem is jó volt. Nem csak a megvalósítást kell nézni hanem az ötletet is. Ha már a Scott Pilgrim előjött, akkor ez a trailer is amatőr, de ettől még nagyon jó:

www.youtube.com/watch?v=4RsZErYEXz8

bullseye 2010.09.23. 05:44:05

az tuti 8 bites volt, amikor csak átment 2D-be, meg régi feliratokat használt, de modern grafikával (Duke Nukem-ból volt pl ilyen 2D-sített "remake")

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2010.09.23. 11:08:37

jó lett, bár a Scott Pilgrim mozifilm hatása tényleg érezhető rajta.
Interaktív trailerből akár IDDQD poszt is lehetne, bár már erősen bitlisz-szagú:
www.movieweb.com/news/NEnK030WfNazqp

Mazlee 2010.09.23. 11:10:20

szerintem egy borzasztó katyvasz volt az egész. imádom a retro játékokat, de a hangon kívül semmit nem adott át

Conan a barbar 2010.09.23. 12:56:38

@TH: Jogos.

@hancu: ERtem en, csak nekem ugy tunt kicsit, mintha egy nagy tudasu ember gyorsan lehuzta volna az amator probalkozast. Nincs ezzel bajom, csak teljesen nyilvanvalo, hogy egy profi szerint ez lehetne jobb is, holott nem az volt a cel, hogy ez egy verprofi alkotas legyen. Lehet, hogy ezt most csak en ertem :)

vargatom 2015.01.15. 23:03:39

@Stöki: És ki volt az embered, ha nem én, he? :)

vargatom 2015.01.15. 23:04:25

@BushDoctor: Ja, igazi köcsögök vagyunk.

vargatom 2015.01.15. 23:16:31

Na megnéztem, nem olyan rossz ez.
A karakterek tényleg nem az erősségük és a design is ismerős valami régebbi projektből... Na de manapság nagyon nehéz eredeti dolgokat kitalálni, és az "inspiráció" is annak függvényében bírálható, hogy mit bírtak kezdeni vele.

Viszont az is biztos hogy embertelen sok meló van benne, gyanúm szerint valamelyik kinti animációs suli vizsgafilmje lehetett vagy valami ilyesmi.
süti beállítások módosítása