Megvolt múlt pénteken a Pac-Man születésnapja alkalmából fellőtt interaktív-pacmanes Google logo? Naná, hogy megvolt, sőt, biztos megvolt a "na, ezzel a mai melónak is lőttek" reakció, meg a pár perc/óra önfeledt pacmanezés is, hiába is próbálod tagadni.
A RescueTime bloggerei most kiszámolták, hogy mindez mibe került a világnak. A statisztikák szerint pénteken az egy júzer által a Google főoldalán töltött idő 36 másodperccel volt több egy átlagos pénteki napénál. Erről nyugodtan feltételezhetjük, hogy a játék miatt történt, így már csak be kell szoroznunk a pénteki 504,7 millió egyedi látogatóval, és máris megtudjuk, hogy a netezők 4,82 millió órát játszottak el összesen egyetlen nap alatt a Google-Pacmannel. Be lehetne szorozni ezt valami átlag órabérrel is, hogy mennyi pénzt vett ki a Google ezzel a világgazdaságból, de dicséretes önuralomról tanúbizonyságot téve nem teszünk ilyet (a RescueTime szerint 120 millió dollárt).
Utolsó kommentek