Manapság azért márt tekinthetjük ennyira fejlettnek a reklámipart, hogy ha egy épp megjelenni kívánó termék nagy kampányát egy megrendelő a jónők-szex vonalon képzeli el, akkor nyugodtan kezdhetünk gyanakodni, hogy valami huncutság van a háttérben, és ez valójában nem is reklám, hanem terelés.
A másik lehetőség, hogy a reklámszakemberek tudják, hogy bár látszólag mindenki felháborodik vagy látványosan unott képet vág az újabb csöcs láttán, amit az arcába nyomnak, azért működik a dolog. Például itt ez a két francia klip, ami az Activision új autós mókáját, a Blurt reklámozza, és tessék, bejárta a világot (annak ellenére, hogy a szereplő lányoknak nyilván halvány dunsztjuk nincs arról, mire is jó egy kontroller). Bár nem beszélek franciául, sejtem, hogy a csajok olyasmiket mondanak, hogy "én vagyok a nitro, gyorsulj velem", meg hogy "én vagyok az akna, robbanj fel velem", ami nyilván a blődségnek egy jól megszokott szintje, de a világért sem fosztanánk meg senkit attól, hogy felháborodjon vagy unott képet vágjon. Meg különben is, mi köze a francia tyúkoknak az autókhoz, nem igaz?
Utolsó kommentek