Érdekes összeállítást találtunk a Mad Atoms viccparódia-blogon, ami a videojátékokban a meleg karakterek megjelenését veszi számba 1972-től ("megjelenik a Pong, és világszerte férfiak ezrei kezdenek el egymás joystickjával játszani") a Ballad of Gay Tony GTA-kiegészítőig. Fontos állomás 1996 és a Sim Copter, ahol egy programozó viccből tett csókolózó férfiakat az utcára (ki is rúgták), a Sims és a Fable, ahol kedvünkre alakíthattuk főhősünk nemi érdeklődését, vagy a Dragon Age, ahol az ember-elf szex egészen új értelmet adott az "interracial" kategóriának (és persze az ember és az elf is lehetett fiú és lány is, a játékos választásától függően).
Tessék átkattintani, és ha visszajöttetek, elgondolkodni a kérdésen: erőltetett PC-marhaság a videojátékokban is meleg karaktereket szerepeltetni (és akár fél-offtopik témaként idevehetjük a színesbőrűeket is, mint alulreprezentált kisebbség, amit már a brit tudósok is kutattak), vagy éppen az lenne az álszentség, ha a játékokban nem lenne ilyesmi?
Utolsó kommentek