A legjobb animációs rövidfilm Oscar-díját pár napja megnyert zseniális Logorama készítőit szerződtette a Ubisoft a karácsonyra megjelenő új Ghost Recon reklámkampányához. Francois Alaux és Herve de Crecy 10 millió dollárt kap, hogy egy 20 perces filmet forgassanak, ami a játék háttértörténetét és világát mutatja be (valahogy úgy, ahogy a Lineage az Assassins Creedét). A francia párost az Ember gyermeke forgatókönyvírója, Tim Sexton segíti majd.
A Logorama egyébként egy akció-krimi rajzfilm egy olyan világban, ahol minden és mindenki céglogók és reklámfigurák képében jelenik meg (a főhős zsaru a Michelin Man, aki a McDonalds sorozatgyilkos bohócát üldözi). Ha a film bármelyik percében a zsakunkba zúduló ötleteknek és kreativitásnak csak a tizedét megkapjuk a Ghost Recon rövidfilmtől is, már bőven jól jártunk.
Utolsó kommentek