HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Mass Effect 2 bányászrap

2010.02.22. 13:53 Stöki

A GameTrailersen találtuk az alábbi dalt. Aki játszott a Mass Effect 2-vel, és elátkozta benne az unalmas bányászgatós részt, az fogja igazán értékelni. Meg az, aki tud angolul, persze. Dalszöveg a hajtás után.

 

(Probe away... I’m Commander Shepard)

Peep it, I'll break it down so you can absorb it (okay)
you need to mind planets' minerals and do it from orbit (yo)
some good advice, and you're too much of a noob to ignore it (ay)
you'll get stranded with no fuel if you foolishly floor it
I used to rock microphones rhyming in a stadium (okay)
these days I launch probes mining for palladium (no doubt)
slouching at my console crying from the tedium
I contemplate relations with the slimiest of aliens
a Spectre and Alliance N7 special ops (word)
some things I scan are anomalous but the rest are rocks
this shit is so boring most men's souls would wither (okay)
yo but I ain't tryna get my Tali'Zorah blown to smithers (aha)
no doubt, I get it in with the iridium
rhythmically clicking launch probe, tunnel vision
and I'm mining for resources with the lowliest of purpose
as I drag the scanner reticle slowly on the surface

(Probe away... I’m Commander Shepard)

Probe away, foes know that probing may
make me cranky, like Harkin on a sober day (okay!)
Tali's research? ayo fuck a solar ray (yo)
i'll take a cain to motherfuckers, go str8 Enola Gay (aye)
you can scan procedurally or just stop and meander (okay!)
but if it's taking ages doggie stop with the scanner (no doubt)
you need to get a fucken upgrade, talk to Miranda
she'll probably get up from her desk so you can stop for a gander
she's a skeezy ho, told the Illusive Man, he don't believe me though
i oughta find his office, leave the geezer leaking hemoglobes (word)
although i know the brother brought me back from the dead
i feel compelled to put one in the back of his head
anyway fuck a prime directive, only amateurs enforce this (aha)
i'm strip-mining planetoids, scanning for resources
racking shit from the moons, planets, and the ports
and now the now the Normandy is upgraded and damaging your forces

(Probe away... I’m Commander Shepard)

 

13 komment

Címkék: zene rap állatság mass effect

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr681780828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nite · http://animecomment.blog.hu 2010.02.22. 16:02:20

hejj ez mennyire undorító része a játéknak... ennél még a makóval rohangászni is jobb volt :)

AlexWolf 2010.02.22. 16:02:53

nem gyengén beteg.
Bioware-nek meg üzenem, fuck ya...Direkt Tali-val jöttem össze...erre mekkora kikúrás volt má'!

AlexWolf 2010.02.22. 16:21:07

@Stöki: Hatalmas. Legalább is számomra nagy csalódás volt. direkt azért választottam románckodni Tali-t, hogy megtudjam hogyan néznek ki a kvarian-ok. Az előző részben a szerelmi jelenet kb 5000x jobban meg volt csinálva mint ebben. GS megírta, hogy Shepard egyik legkeményebb képessége a "teljes sisakban pálesz ivás". Na én rájöttem még egyre. Teljes páncélban kúrás. Ez keményebb.

Nite · http://animecomment.blog.hu 2010.02.22. 16:46:08

püff neki, épp mostanában filóztam rajta hogy vajon kiderül-e valaha mi van a ruci alatt... azért ha sokat hallgatózol Illiumon a bárban, megtudható egy-s-más :)

céhá 2010.02.22. 17:40:35

@AlexWolf: én is beleestem ugyanebbe a hibába :D Talit fektettem meg, bár Jack lett volna a szerencsés áldozat, de ő behisztizett. (legközelebbi áldozat Thane lesz, csajkarival :d)
amúgy a szkennelős résszel nekem nem volt bajom, sőt. kellően kikapcsolt. lehet az ilyen titokban csajoknak való fícsör a játékban :) a videó jófféle.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.02.22. 20:27:56

Én csajkarakterrel most húztam be Garrust, erre Mordin elkezdett tanácsokat adni, hogy mire kell figyelni, mik a két faj erogén zónái, meg ilyenek :D
Amúgy jó a szám, tetszik, hogy a zenét megkeverték.
Most vittem végig 30 óra alatt normálon, 1 nem lojális karakter maradt, aki ugye meghal a végén... Minden elérhető bolygót és holdat leszkenneltem, egyetlen mellékküldi maradt ki, az elhagyott állomás, mert komoly bug van benne, és fagy :S

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.23. 18:10:02

@AlexWolf: "Az előző részben a szerelmi jelenet kb 5000x jobban meg volt csinálva mint ebben"
Ez van, amikor a producerek belepofáznak a kreatívok munkájába.
Ha bárhol (filmekben, játékokban) feltűnik valami lehetne-jó-de-nagyon-ki-van-fakítva jelenet, akkor 99%, hogy a producerek pofáztak bele.
Nyírjuk ki az öszes dagadt, szivarozó pénzeszsákot.
Vagy inkább vegyük meg a rendezői verziót :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.23. 18:11:40

@Sunsetjoy: Jé, nálam ketten mentek a levesbe a végső csata alatt, pedig mindenki lojál volt. Affenébe.

Magon_ 2010.02.23. 19:17:56

Nálam nem halt meg senki, szerintem egyszerűen csak nem mindegy, hogy kiknek adod a feladatokat a végén. Tévedés joga fenntartva.

Kabarészínész 2010.02.24. 09:16:24

Így van. De vagy én nem voltam elég körültekintő, de én nem találtam meg a saját naprendszerünket. A vidben saturn, pluto...????? pedig mindent 100%-osan letapogattam.... Ja és nekem megvolt Jack és Miranda is :DDDD és mordin nyifffant ki egyedül a végén. nem neki való volt a csatornakúszás.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.02.24. 09:20:58

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Attól függ, hogy mennyien lojálisak, illetve hogy kiket választasz az egyes feladatokra a végén. 0-3 halott lehet ettől függően, az pedig, hogy a teljes legénység vagy csak a doki marad meg, attól függ, hogy milyen gyorsan indulsz a segítségükre.

Nálam mindenki megmaradt, és a teljes legénység megmenekült. :)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.02.27. 11:17:02

@Látnokzsálya: A saját naprendszerünk nem Sol system néven van benne, hanem valami egyéb, vagy felderítetlen naprendszer vagy ilyesmi néven. Bár nem tudom hogy miért.

@Magon_: nálam Jack nem volt lojális, amikor a végső harcra vittem magammal, akkor agyonnyomta egy fémdarab, amikor nem vittem magammal, akkor meg a hajó felé visszavonulás közben lőtték le.

Amúgy tecsőn láttam olyat, amikor cirka mindenki meghal, még Shephard is, bár a misszió sikerül asszem. Ehhez meg az kellett, hogy semmi fejlesztés nem történt a hajón, a legénységgel genyó voltál, senki nem volt lojális, mindenki meghalt, nem nagyon volt a végső ugrásnál, aki behúzzon téged a hajóba...
süti beállítások módosítása