HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Pénteki játékcsaj: Faith

2009.12.11. 11:06 miguel_

Kevés biztos dolog van az életben, de például a "játékcsajoknak nagy a melle" meghatározás széles körben elfogadott (esetleg a megfogalmazás változik olyasmikre, hogy "a digitális macának orbitális duda kell", vagy hogy "Tomb Raider csöcs nélkül, hát hülye vagy?"). 2008-ban a DICE csapata gondolt egyet, és dobott egy merészet: a Mirror's Edge-ben olyan lányt tettek meg hősnek, aki ugyan nemében megfelelt az elvárásoknak, azonban szinte minden egyéb tekintetben más irányba ment, mint a megszokott csajosjátékos szabályok.

 

Faith futár, aki a mindent figyelő karhatalom orra alá tör borsot azzal, hogy fontos üzeneteket visz egyik háztetőről a másik metrójáratba - a Mirror's Edge afféle parkour-szimulátor, belső nézetes ugrálós, FPP (First Person Platform). A készítőknek már az is elég lett volna, ha annyian megveszik a játékot, mint ahányan első látásra beleszerettek a főhősbe, a fekete hajú, ázsiai beütéssel, emberi méretű mellekkel és izmos testtel körülírható Faithbe. A nagy csavar a dologban az, hogy futkározás közben nem látjuk a csajt, maximum a kezét és a lábát - persze ez nem akadályozott meg tömegeket abban, hogy az első videók láttán kijelentsék: beleszerettek abba, ahogy a lány futás közben nyög.

  

14 komment

Címkék: faith mirrors edge pénteki játékcsaj

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr481589774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2009.12.11. 11:15:00

Játszottam ezzel a játékkal és
ami pozitívum;
Teljesen egyedi ötlet
Nem Rambo vagy, aki megöl mindenkit
negatívum;
egy idő után rohadtul unalmas monoton, és ismétlődő a játékmenet...

Nem is vittem végig. A csajról sok véleményem nincs, bár a karaktert eltalálták

Van 2009.12.11. 11:35:18

Nekem tetszett Faith. Hogy is nézne ki egy "parkőr" nagy mellekkel?! A becsúszásoknál mindig fennakadna a csövön...

sockpuppet (törölt) 2009.12.11. 13:04:57

@Van: Így nézne ki:

kotaku.com/5101715/what-do-some-japanese-commenters-think-of-faith-from-mirrors-edge

Érdekes az egyik fejlesztő és a japán gémerek véleménye is ugyanott.

segabor 2009.12.11. 13:26:08

Faith rulez! Első játékom PS3-ra és azóta is játszom vele. Minden hibája ellenére egy szerethető, eredeti játék.

Limrasson 2009.12.11. 13:46:09

Faithnak atléta testalkata van, azért mert a feladatához olyannak kell lennie. A nagy dudákhoz általában nem az atléta testalkat passzol, már csak azért se, mert amennyire lehet vékony (mivel futkároznia kell). Azokhoz az orbitális mellekhez olyan testalkat is kell...vagy plasztikai sebész. + a sok futástól, ugrálástól még a végén önerősítő folyamattá alakulni a mellek fel-le remegése, és leszakadnának...:D

Smacika 2009.12.11. 15:56:40

Nagy csöcsökkel nem lehetne ilyen aktrobata mutatványokat végezni. Bár legalább a lengőajtó nem kúrja orrba.
De az is lehet, hogy rájöttek a játékfejlesztő mókusok, hogy nem mindent lehet eladni nagy dudákkal. Egyszer beköszönt a játékosok dackorszaka és csak csöcsök miatt nem vesznek játékot.

IndaMuncher 2009.12.11. 19:53:43

Faith talán már túl atlétikus is az én ízlésemnek. :)

Amúgy a játékot elsőre én is nagy nehezen végigtoltam, és töröltem. Utána leárazva megvettem eredetiben, és igaz az, amit egy videoreview-ban hallottam, ez a játék másodjára játszva igazán szórakoztató. (meg könnyű fokozaton)

algi 2009.12.11. 20:40:29

@F.house: Máris leárazták? Lehet, megveszem. Egyébként nem értem, mi ez a türelmetlenség. Egyszer minden jó játék elér 2-3e Ft-ra. Nekem egyszerűen nem éri meg töltögetni.

Kiroku 2009.12.11. 22:49:29

Nem értem, hogy miért utálják sokan a játékot.
Én amint kipróbáltam beleszerettem. Kijátszottam egy hétvége alatt, majd rögtön előröl kezdem és megint végig toltam. Azóta 2-3 havonta előveszem megint.
Ami negatívum.:
- Béna Story
- Gyorsan vége
Ami Pozitívum.:
- Minden más

+ a csaj is jó. Nem egy sexbomba, de remekül megcsinálták, hogy reális legyen (vagy azt az érzést keltse) és mellette csinos, vonzó.
És jön a második része. :)

céhá 2009.12.12. 13:10:45

szerintem ez a néni is szép:
pixelatedgeek.com/wp-content/uploads/2009/01/picture-5-cool.png
faithnek meg tényleg kicsit fura az arca, de a maga nemében szép és egyedi lett.
a csöcsök meg pl. x-blades játékélményén nem igazán tudtak javítani.

Smacika 2009.12.14. 14:49:32

A hétvégén ráfordultam kicsit erre a gammára és meg kell mondjam bejött.
Kicsit már herótom van az agyonhájpolt szarokból, ezért jó kis felüdülés volt ez a játék.
Érdekes, mozgalmas, mégsem eszméletlen hent.
Köszi a tippet.

Smacika 2009.12.14. 14:50:23

@céhá: Ja. Szép. Csak a zabszem nem fér a seggébe, pedig nem lehet magasan.
süti beállítások módosítása