Veterán játékosok még emlékezhetnek a '97-es Blade Runnerre, sokcédés nyomozós kalandjáték volt, az akkori szemnek döbbenetes grafikával; az igazi nyugdíjasoknak pedig talán még a C64-es verzió is rémlik '85-ből. Akár emlékszünk, akár nem, abban egyetérthetünk, hogy a Szárnyas fejvadász tök jó alapot adhatna egy új, mai szinten összekalapált játékhoz. Engem legalábbis majdnem annyira fel tudna dobni, mint egy Neuromancer-remake.
Randy Pitchford, a Gearbox vezére mesélte el az OXM-nek, hogy miért is nincs új feldolgozás: ők ráhajtottak a jogokra, osztottak-szoroztak, és arra jutottak, hogy a fejlesztésre kéne 25 millió, a kiadás költségeire még 10-15 (illetve itt úgy fogalmaz Randy, hogy a kiadási folyamat közben felmerülő kockázat, jelentsen ez bármit is), és marketingre megint ugyanennyi. Amit egy Blade Runner játék az életben soha nem hozott volna be. Így hőseink szomorúan sóhajtottak egyet, és megcsinálták a Borderlandset inkább. Amivel nem mondhatnám hogy kifejezetten rosszul jártunk volna.
Utolsó kommentek