HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Ilyen volt az év gémerbulija

2015.11.28. 21:12 Stöki

Egész héten ügyeletes szerkesztő voltam, nem volt semmi időm blogolni, ezért csak most számolok be a múlt hétvégi PixelCon 2-ről. Amit jól beharangoztam, ezért nem is nagyon terveztem utólag írni róla, de persze másnap már bántam, hogy nem fotóztam rendesen (a helyszínen azért nem volt fotózhatnékom, mert úgy láttam, nehéz visszaadni képekkel, milyen jó a buli (egymásba értek a régi gépek és az emberek, így az emberek takarták a gépeket, a közelik meg nem mutatják a bulit). Aztán vasárnap beesett Zobor fedőnevű olvasónktól több mint száz kép, innen is nagyon köszönöm. Ezekből válogattam egy galériára valót:

Feltűnik benne például első podcastvendégünk, Sakman, az Atari-rajongó youtuber Atarian, vagy a rendezvény indie játékversenyét nyerő Pengame, és igen, a második felében én bohóckodom a színpadon az IDDQD színeiben (illetve a Gamer365-ös Stinger, akinek még egyszer köszi, hogy segített). Az erősen retro beütésű rendezvényhez egy retro vetélkedőt, egy videojátékos Mindent vagy semmit-variációt toltam, amihez négy csapatot is sikerült összetrombitálni. Brutál nehéz kérdésekkel készültem, de senki nem ment haza üres kézzel, ami elsősorban a Playon Magyarország Kft-nek köszönhető (ők adtak egy full hátizsáknyi Assassin's Creed-pólót és egyéb Assassin's Creed-lootokat), másodsorban meg a Cenega Hungary Kft-nek (mindenféle Bethesda-ereklyéket dobtak a buliba).

burwor.png

A vetélkedőn túl is tök tartalmasan tudtam szórakozni, csomót játszottam régi klasszikusokkal, a Wizard of Wor-versenyen a legjobb négybe jutottam, és érdemes volt maradni az esti koncertekre is, főleg a Blastromenre. Szóval baromi jó parti volt, részemről legközelebb is. Ja, és idén is kaptam ajándékot, mert mégiscsak szülinapos volt a blog. Tavaly Dino adott kontrollermatricákat (azóta is használom őket), idén pedig A_G_A lepett meg a fenti műalkotással, amit ImpTimi művésznő készített (akiről John Romero is elismerően nyilatkozott). Sajnos nincs olyan ruhám, ami folyamatosan rajtam lenne, mert akkor arra varrnám fel, így egyelőre még nem tudom, hova kerül, óriási felelősség ez. Az biztos, hogy nagyon meghatódtam, és köszönöm.

Végül pedig két agyzsibbasztás a vetélkedőből - elnézést kérek és elhatárolódom magamtól.

bzmg400.png

bzmg500.png

14 komment

Címkék: retro közösség rendezvény pixelcon

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr708123108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2015.11.28. 21:24:01

Én (mi a párommal), szokás szerint rezidensként, a dohányzóban tartottam a frontot. Ott is jó volt a buli. :)

at-tila 2015.11.28. 22:41:44

Köszi a sok ajáéndékot, bár túl sok helyes megfejtéssel mi speciel nem járultunk hozzá a játékhoz. Jó volt veled a Wizard of Wor elődöntő :)

gaRosz 2015.11.29. 07:21:49

Wicsőr 3, ez annyira fárasztó, hogy ma két kávéval kell hogy indítsak :D

A_G_A 2015.11.29. 09:06:24

Ó hát szívesen :)
Brigivel is sikerült összefutni, (Checkpoint 1x8 ugye) le is maradtunk a koncertről a nagy beszélgetés közben.
Ki nyerte a WoW versenyt? Miután Stöki megalázott benne, nem követtem tovább :)

lokkoL 2015.11.29. 20:47:41

@A_G_A: Udvary Zsolt - Folken lett a wizard of wor bajnok

hír:
PixelCon3 2016.05.14.
Fellép a Dunderpatrullen

Ilyen zúzda lesz:
youtu.be/zMgsrnBTy_M

keviny 2015.11.30. 10:03:44

Kimaradt, hogy a zöld csapat kivételes felkészültséggel hárította a brutálnehéz kérdéseket...

( :) )

keviny 2015.11.30. 10:17:59

(valamint javaslom StRinger Gizike kódnevének Arankára történő módosítását, reflektálva ezzel a Metroid rajongására :) )

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2015.12.01. 06:18:05

@Stöki: mobilról nem látszik a galéria, és csak most reagáltam le atombendert.

A_G_A 2015.12.01. 09:12:08

@manson karcsi: Igen, ez engem is zavar. A múltkor már megkaptuk, hogy nekünk büdös a flash :) pedig csak nincs mobilra.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2015.12.01. 09:14:49

@A_G_A: Félreértés ne essék, a flash nekem is büdös, csak az indafotónak nincs más nézegetője. De itt vannak a képek:

indafoto.hu/stoki_iddqd/pixelcon_2

A_G_A 2015.12.01. 19:13:45

@Stöki: Tudom, csak a cikkből kimaradt ugyanez a link :)
Köszönjük!
süti beállítások módosítása