HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A nap animgifje: Snake mindörökké

2013.04.10. 18:34 Stöki

Mármint nem Solid Snake, hanem az első mobiltelefonokon kötelező kelléknek számító, de valójában már a hetvenes évek óta létező kígyós videojáték, a Snake. Két napja ráakadtam erre a gifre, de csak most van időm gyorsan beposztolni, küldöm mindenkinek, aki valaha is nézte már öt percnél tovább, ahogy más valaki játszik.

snake.gif

28 komment

Címkék: retro animgif állatság snake

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr815215562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Dolan 2013.04.10. 18:48:17

*spoiler*:
a kígyó a farkába harap a végén
*spoiler

Off:
arról esetleg lesz cikk,hogy az EA már másodjára nyerte meg a legrosszab cégnek járó díjat az amcsiknál?

algi 2013.04.10. 18:54:31

Basszus, ezt a játékot meg is lehet nyerni?

Dester 2013.04.10. 19:02:28

Köszi Stöki a walkthroughért, most már meglesz így a segítségeddel az acsi a végén a 3210-esen. ;)

Wait... What?

dr. Dolan 2013.04.10. 19:20:08

@Dester: csak ha megvetted a hozzájáró DLC-t és előfizettél NokiaLive-ra és megosztod 200 ismerősöddel a facebookon akkor kapod meg:D

Dester 2013.04.10. 19:22:07

Huhh, tényleg, DLC!!! Mi lesz benne? Egy extra pálya, amelyben egy satírozott fal van középen? :)
Netán plusz egy élet? Vagy ha meghalsz, akkor visszatekerheted az időt kicsit, és onnan folytathatod (a'la Grid)? :)

Lenry 2013.04.10. 20:54:12

öcsém a 3210-esén max fokozaton addig játszotta, amíg meg nem telt a képernyő. büszke voltam rá :)

Adani 2013.04.10. 20:57:17

@algi:

Meg lehetett, a klasszik Nokia kígyó játékban az elérhető max. pont 2008 volt. Nem volt egyszerű összehozni, de nekem is sikerült többször is. 212 felvehető pont volt akkor lett teljesen kirakva a képernyő, 9x212+100 pont így jön ki a 2008, a 100 pont jár, azért, mert kiraktad. A módszer pedig ott van a képen.

Nem tudom mi igaz belőle, de a neten keringett az a történet, hogy a mobiljáték úgy indult el, hogy egy unatkozó Nokia alkalmazott összedobta szabadidejében a kígyó játékot az egyik nála lévő mobilra, ez egy Atari játék klón amúgy. Bemutatta a felettesének is, aki csak nevetett rajta, hogy mi ez a marhaság, a mobiltelefon nem tinik játékszere, hanem komoly megfontolt döntéseket hozó üzletemberek munkaeszköze, nem fogják kvarcjátéknak használni, hiszen kinőttek már a gyerekkorból. Később ugyanez az igazgató valami unalmas cégértekezleten volt, és unalmában (ez a telefon volt nála), az asztal alatt játszott a játékkal. Utána rögtön be is nyújtotta mint újítást, hogy játékokat kell tenni a mobiltelefonokra. Az mindenesetre tény, hogy először a Nokia telefonokon volt játék. Akkor még a Nokia diktálta a trendet, ma meg csak szalad utána.

Savior 2013.04.10. 21:14:22

1. Én ezt nem hiszem el.
2. Miközben néztem, valamiért folyamatosan a Last Ninja 2 zenéje ment a fejemben. :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2013.04.10. 22:12:55

ez fel van gyorsítva az eredetihez képest.
az orosztudásom rozsdás, de kb az van a végén, hogy dögölj meg putyin.

rognork 2013.04.11. 06:46:19

tényleg, miért nem csináltak klasszik kvarcjátékokat a telefonokra?

Scagnetti 2013.04.11. 10:16:59

Ehhez a játékhoz valahogy sosem volt türelmem. De le a kalappal az előtt, aki végigtolta.

Nekem is a Last Ninja ugrott be, miközben néztem. :)

Yarner · http://androlib.blog.hu 2013.04.11. 10:28:24

A Pizza Worm PC-n megvolt még valakinek? Nekem az volt a nagy Snake-élmény, bár a szomszéd srácnak nem érhettem a nyomába, gyönyörűen be tudta tölteni a képet.
(Itt egy videó, ha valaki nem ismerné:
www.youtube.com/watch?v=JhIrgtLcW1o )

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2013.04.11. 12:08:57

@Yarner: a '96/2-es pc guru lemezmellékletén is rajta volt.

RegularZombie 2013.04.11. 12:47:56

@Yarner: Ez kinézetre a zatackát juttatja eszembe, hang alapján meg az Earthworm Jimet ("Groovy"), amúgy ezt ránézésre már tényleg nem lehet megnyerni.

lojzi1 2013.04.11. 13:58:20

A Last ninjákban az életerő összetekeredett csíkja miatt, ugye?

Adani 2013.04.11. 14:15:00

@rognork:

Csináltak, később mikor megjelent a Java támogatás a 3410-ben arra már sok volt, annak ellenére, hogy íresen gyenge lábakon állt a Java a telóban.

DS90 2013.04.11. 15:47:04

Ezt ember csinálta, vagy leprogramozták?

ZoldAsz 2013.04.11. 19:59:22

Ezt a gifet tovább bírtam nézni, mint amennyit a játékkal összesen életemben képes voltam játszani agyf*sz nélkül. Pedig lelkesen próbáltam.

TH 2013.04.11. 23:24:43

@Adani: " Akkor még a Nokia diktálta a trendet, ma meg csak szalad utána."
Azért most volt pár próbálkozás a Nokia részéről, hogy technikailag kicsit a többiek elé kerüljön. Meglátjuk, mire mennek vele. :)

Adani 2013.04.12. 07:53:03

@TH:

Meglátjuk ,de az okostelefonok terén nagy csatákat vesztettek, fényévnyi lemaradásuk van ,azt nem lesz egyszerű behozni. Sokáig erőltetett az elavult Symbiant, aztán meg a Windows mobile-ra álltak át, ami nem az igazi, az Android jobb választás lett volna.

Adani 2013.04.12. 08:13:15

@ZoldAsz:

Mikor még 3310-esem volt én is simán meg tudtam csinálni a max. pontot, így sima ügy, ahogy itt is van függőlegesen soronként cikázva, 3310-ben pedig már falon is át tudtál menni.

TH 2013.04.12. 09:53:58

@Adani: Azzal nem értek egyet, hogy az Android jó vagy jobb választás lett volna, de az, hogy a - valóban elavult (UI tekintetében legalább is, a többit nem tudom) - Symbiant simán kivezették a piacról, az khm...merész lépés volt. Akkor jelentették be, hogy nem fejlesztik tovább, amikor még piacvezetők voltak vele...

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2013.04.12. 14:09:01

A végén egy kajára miért nő vagy 4-et a kígyó farka?

Betekergette, hogy IDDQD, IDKFA, Glittering prizes, Itisagooddaytodie?

Sydius 2013.04.13. 12:38:35

Redditen láttam az eredetit, ez már a gyorsított változat.

Képes voltam 23 percig nézni...

Adani 2013.04.13. 13:05:49

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél:

Szerintem simán egymás mellett nőttek ki a pontok és ugye menetben felkapkodta.

2013.04.13. 18:27:59

nem tudomn, hogy rajtam kívül készített e valaki multiplayer-t, de anno középsüliban nem lehetett a gépekre játékot tenni, viszont volt turbo pascal, azon belül meg assembler, így összedobtam egyet. Kiderült, hogy ez is úgy az igazi, mint a tetris, csak kevesen tudják:)
süti beállítások módosítása