Nincs egy hete, hogy Japánban megjelent a Playstation Vita, a Sony új kézikonzolja. Hogy ki ő, honnan jött, mit tud és mire lesz jó, arról egy másik, terjedelmesebb cikkben fogunk értekezni. Most koncentráljunk csak arra az apróságra, hogy egyesek szerint a handhelddel akadtak kisebb-nagyobb problémák, amiket a Sony egy firmware-frissítéssel és egy bocsánatkéréssel orvosolt. Az esetről a BBC-hez hasonló pletykalapok is beszámoltak.
Mindez nem is lenne említésre méltó; elvégre első szériás gépeknél előfordul az ilyesmi, és ha egy rendszerfrissítés kihúzza a méregfogat, utána a bocsánatkérés is jobban esik. A Sony azonban közölte, hogy eszük ágában sem volt bocsánatot kérni. David Wilson, az SCE UK PR igazgatója szerint nem érdemes hivatalos bocsánatkérésnek tekinteni azt a rövid közleményt, ami a Sony hivatalos (japán nyelvű) oldalán jelent meg, az csupán egy hangyabokányi léccineharagudjatok, ami csak az érintetteknek szól.
Összegezzük: a felhasználók hibákat észlelnek, a cég villámgyorsan javítja őket, és megüzeni, hogy bocs. Felmerülhet kifogás ezzel kapcsolatban? A világon semmi - példaértékűen kezelték a helyzetet. Erre mi történik? Megjelenik a közösségi kapcsolatokért felelős munkatárs, és közli, hogy kuss, mi így szállunk le a bicikliről. Meggyőződésünk, hogy az unortodox lépés elképzelhetetlen mértékben fogja javítani a cég renoméját, és mindenkit azonnali gépvásárlásra ösztönöz.
Utolsó kommentek