Volt ugye a nyolcvanas években a vetkőzős pókerek egyszerű, de hálás műfaja, két ilyen program „főhőse” – Samantha Fox és Maria Whittaker – szerepelt is már a játékcsajrovatban. Amikor a műfaj kezdett kifulladni, csajos logikai játékokból jött egy hullám (nyolcvanas évek vége, kilencvenes évek eleje), vagyis pókerezés helyett gondolkodtató feladványok megoldásával lehetett felfedni egy-egy képet lenge öltözetű nőkről. A Blue Angel 69 ilyen program volt, és annyiban kuriózum, hogy a program játékcsaja egy robot volt.
Maga a játék nem volt nagy vaszisztdasz, egy számokkal telepakolt táblán kellett levenni a számokat, a kék számok növelték a pontszámunkat, a pirosak csökkentették. A játékos csak vízszintesen mozoghatott a táblán, ellenfele (a robotcsaj) csak függőlegesen. Megfelelő taktikázással aránylag könnyen meg lehetett szívatni a robotot, aki kipróbálná, itt talál egy böngészős verziót. Győzelem esetén jött egy kép a robotcsajról, aki értelemszerűen Amigán jobban nézett ki, mint C64-en. Lásd lent, galériában az amigás, alatta egyben a C64-es képek.
Ez a robotcsaj egyébként nem a játékipar találmánya volt, hanem egy japán festő, Szorajama Hadzsime szüleménye, aki 1983-ban adott ki egy albumot Sexy Robot címmel. A lenti galeszban néhány képet láthattok ebből, illetve további képeket a fémes felületeket szívesen használó művésztől (volnának tőle durvábbak is, de nem kell minden játékcsajos cikknek kiérdemelnie a 18-as karikát).
Utolsó kommentek