HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

2011. május 3.

2011.01.21. 17:07 hancu

Egészen meghökkentő, de tizenegynéhány év alatt eljutottunk addig, hogy a Duke Nukem Forevernek hivatalos megjelenési dátuma van. Elhinni persze nem hiszem el, nyilván. De az új trailer szlogenje (meg úgy általában az egyész trailer) telitalálat: You want it. You need it.

 

84 komment

Címkék: trailer duke nukem forever nemhiszemelbazmeg

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr322603171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moli 2011.01.21. 17:11:11

eroltetettnek erzem, mindent ugyanugy megprobalnak masolni, kinos
olyan, mint a l'art pour l'art napjainkban.

moli 2011.01.21. 17:14:22

jobb felbontasban: www.youtube.com/watch?v=1-b78TKZIyw
(miert kell lemasolni egy videot? az eredetit ha tul sokan nezik, elfogy?)

bioLarzen 2011.01.21. 17:30:30

Hát, azért lássuk be, hogy ha nem az lenne a címe ami, akkor ez így, 2011-ben azért erősen kevés lenne...

Na mindegy, nagy Nukem-fan voltam anno, kár, hogy nem adják ki PC-re...

bio

BoneSayeR 2011.01.21. 17:38:08

@bioLarzen: Miért ne adnák ki PC-re?

hancu 2011.01.21. 17:40:16

@bioLarzen: Ott van a végén a logók között rögtön az első helyen, hogy PC, ne tessék már hülyeségeket beszélni.

thinkEdem 2011.01.21. 17:46:45

xDD
- Was it good?
- Well, after twelfe f***ing years it should be.

Ez volt a videó legjobb beszólása. :D

wice 2011.01.21. 18:15:00

@bioLarzen: hat, azert lassuk be, a duke nukem 3d onmagaban 1996-ban is (abban az evben jott ki a quake) keves lett volna, ha. dehat ott volt az a ha.

JoHnNiEE 2011.01.21. 18:15:23

huhu, prodigy adja alatta a hangulatot ;)

Leadfoot 2011.01.21. 18:30:58

@wice: Így van. Én még ma is előveszem néha a CoD első részét (+UO), és végigjátszom az SP-t.

Nem baj, ha nem lesz nagy szám a grafika, legalább (remélhetőleg) nem kell hozzá NASA gép.
A hangulat sokkal fontosabb.

WArPeR 2011.01.21. 19:20:42

És ráadásul május 6 :)
Ha hiszek a szalagcímnek, akkor most három napot végig kellett volna még várnom a valódi megjelenésig, ami már egy ÖRÖKKÉVALÓSÁG :)
Szóval hibás a szalagcím: Május 6-án jelenik meg.
Amúgy meg valóban idevele, már megérdemeljük. És valóban nagyon "badass"nek tűnik, úgyhogy kell.

M@rcy 2011.01.21. 19:22:23

Lehet, hogy hülye komment, de lesz benne multi?

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2011.01.21. 19:22:30

egyik másik effekt és modell nagyon ronda, utóbbiak közül néhányat mintha baltával készítettek volna...

Sharpe · http://www.book-fun-factory.com/farfun/ 2011.01.21. 19:47:10

Vérezhet tőlem több sebből is, de most annyira megcsapott a Duke Nukem hangulat, hogy nagyon várom!

nikopol · http://nikopol.blog.hu 2011.01.21. 19:48:31

ez egy ilyen év lesz, pixeles

DOGMAN · http://kutyasagok.blogspot.com 2011.01.21. 19:52:57

@WArPeR: május 6 Európa, de az USA megjelenés május 3. és azt hiszem aznap már sokaknak meglesz Európában is :))))

Dukefazon 2011.01.21. 20:07:09

Nekem túl sok a járművezés. Meg az, hogy a fősztori az, hogy ellopják a nőket... A Duke3D-be okés volt, hogy volt benne ilyen, de az fun volt, meg nem ez volt a középpontban. És nem tetszik az arca. Én azzal a Duke Nukem Foreverrel játszanék nagyon, ami az Unreal engine-el írtak.

WArPeR 2011.01.21. 20:09:41

@DOGMAN: És valóban! :) Látszik, hogy csak enbed videóból tájékozódtam, innye. USÁSOK mér' kapják meg 3 nappal hamarabb? Ez a demokrácia? :) Világpremiert ide ;)

Sance · http://freakcinema.blog.hu/ 2011.01.21. 20:41:33

Na, ez már játék. Bevállalós, túllép a Duke3D által felépített parodisztikus badass-ségen, és egészen új szintre emeli azt (mondhatni full paraszt a játék). Ez király lesz, kétségtelen!

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.01.21. 21:02:34

Piece a cake!

Akkoriban nem fogott meg a téma Quake (Nightmare-en oda vissza lazán.) jobban bejött, de ezzel is játszottam a rend kedvéért. Most is ki fogom próbálni.

Gargaj · http://gargaj.umlaut.hu 2011.01.21. 22:20:00

Na vegre nem egy fedezekbol lovoldozos jatek

2011.01.21. 22:42:15

Nem árt ha nem ugyanaz a grafika mint 12 f*ing years ago, de nem is az a lényeg. A stílus, a pofázások jók.
A legjobb beszólás pedig a videó közepén mikor a nagy "Alien-királynő" nagy csöcseit kipixelezik:
"Hell, I'd still hit it!"

the k0zi · http://k0zi.blogspot.com 2011.01.21. 22:46:26

Egy kis történelem a fiataloknak, hogy én 28 évesen miért is várom ezt a játékot:
1998
www.youtube.com/watch?v=cQHTnuTZnBY
2001
www.youtube.com/watch?v=Fdllz6QbR88

Az a durva, hogy ez a mostani videó közel sem annyira ütős, mint az előző kettő a maga korában. (1998-ban jelent meg a Half-Life is, szóval ahhoz nézzétek a videót)

KenSentMe 2011.01.21. 22:47:22

Hát, nekem a legnagyobb fejlesztésnek az tűnik, hogy a csajok bugyi nélkül táncolnak.. hugyozás közben majd meg lehet nézni, milyen hosszú Duke Nukem farka?

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2011.01.21. 22:56:54

fasza, hogy pusztul az egész világ, jönnek a különféle idegen szörnyetegek, monszták, de a nudibár ilyenkor sem zár... be :)

Komáromi Teréz Atya 2011.01.21. 23:20:50

@teh k0zi:

A mostani trailer legalább vicces.

bioLarzen 2011.01.21. 23:25:49

@BoneSayeR: @hancu: Ezek szerinte rosszul emlékeztem... Bocs és kösz a pontosítást!

bio

bioLarzen 2011.01.21. 23:27:08

@wice: Nem tudom, nem vagyok vitaképes, de amennyire emlékszem, 96-ban sztem azért még nem lógott ki lefelé... Nem volt instant best, de nem is maradt el...

bio

bioLarzen 2011.01.21. 23:29:04

@Sance: "túllép a Duke3D által felépített parodisztikus badass-ségen, és egészen új szintre emeli azt (mondhatni full paraszt a játék)."

Sallangmentes fogalmazás :D

bio

2011.01.21. 23:31:37

@teh k0zi: ehhehe, az a 2001-es trailer nagyon jó. Én ezekre nem emlékszem, csak hálózatban toltunk valamit 96 környékém.
Aki ezen megszámolja a pixeleket az menjen részecskéket számolni az lhc-nak. Ne sznobkodjatok...

bioLarzen 2011.01.21. 23:33:46

OK, megvan, honnan vettem a dolgot: Index-cikk, 2010. szept. 6:

"A játék az eredeti tervek szerint pécére jött volna ki, most azonban úgy néz ki, lesz Xbox360- és Playstation3-változat is (sőt, a kipróbálható verziót Xbox-kontrollerrel lehetett irányítani)"

Mielőtt válaszolnátok: igen, látom, hogy ez is azt írja, hogy lesz PC-re kiadott változat - amire, ha jól emlékszem, nem is írtam volna, amit írtam - de ezek szerint a memóriám 4 és fél hónapra már nem szavatolt... :D Úgy raktároztam el, hogy "eredetileg PC-re jött volna ki, de végül valszín csak XBox360 és PS3 verzió lesz"...

Szori még egyszer.

bio

ErEr 2011.01.21. 23:34:37

"Egy kis történelem a fiataloknak, hogy én 28 évesen... "
...bazz én meg 33 vagyok, akkor én mit szóljak te nagyon vén :-) Tuti van nálam idősebb is aki kíváncsi rá :-)
Egyébként szkeptikus vagyok. Hangulatban kell ütnie valóban, főképp humorban.

Csabulator 2011.01.21. 23:35:09

Invaders must die! Hell yeah!

bioLarzen 2011.01.21. 23:38:02

Azért Duke egész jól tartja magát, nem? 15 év alatt egy fikarcnyit sem öregedett...

Tuti Botox.

bio

bioLarzen 2011.01.21. 23:39:13

@ErEr: OK, akkor én most a 40 éves fejemmel azért bekussoltatnám az első- és másodidőszakos gárdát és sorakozót rendelek el a csapatszint hosszúpályáján 3 percen belül :P

bio

bioLarzen 2011.01.21. 23:42:07

@ErEr:
28/33 év??? Akkor én a 40 éves fejemmel most bekussoltatom az első- és ásodidőszakosokat és csapatsorakozót redelek el teljes menetfelszereléssel a századszint hosszúpályáján 2 perc múlva :P

bio

(UI: ocs, ha ez duplázva jelenik meg, egyszer már beküldtem - kicst más szöveggel - de mintha a St. András törésvonal nyelte volna el - hogy stílszerű legyek :D)

bioLarzen 2011.01.21. 23:43:41

Úgy tudtam... :D Többszöri újratöltés, oldal becsuk/újranyit, cache ürít - komment sehol. Persze, vén rutinrókaként tudtam, hogy scakis újraposztolással hozható elő az eltűnt komment... :)

bio

fidesz = házmesterek pártja 2011.01.21. 23:55:12

És a Doom-mal, meg a DarkForces-zel játszva még azt hittem, hogy mostanra már 1:1-ben filmminőségű játékok lesznek... Hát nagyon nem... :D

fidesz = házmesterek pártja 2011.01.21. 23:56:18

A blog motor fejlesztőit meg nyilvánosan kéne megvesszőzni... Nem is tudom, melyik a szarabb: a blog.hu v. az index fórum.

Wulfgar 2011.01.22. 00:24:05

Nah, akkor idén kiderül, hogy az igazi duke nukem a bulletstorm vagy a duke nukem forever lesz. (esetleg ha kijönne már a postal 3 is akkor még nagyobb verseny lenne, bár az más kategória :D)

KékFény6 2011.01.22. 01:08:59

@Judea: Piece of cake lesz az inkább. Azaz "Piskóta!"

agyament 2011.01.22. 01:34:20

@teh k0zi: a 2001es trailer végén (2:17nél) van, amit már akkor is jól éreztek. ez azóta is a játékfejlesztés egyik fő időhatározója :)

Mokker 2011.01.22. 01:47:09

A gagyi és a cool határán a coolon belül tartja. KELL!

victor vacendak 2011.01.22. 01:55:10

Akinek ez nem inge, várjon türelemmel, egy amatőr csapat már dolgozik Duke Nukem 3D Unreal 3 motoros változatán a Gearbox és a 3DRealms jóváhagyásával.

szbszig 2011.01.22. 02:55:34

Ha tényleg 18+ besorolású, akkor miért kell a nők fenekét(!) kikockázni meg a káromkodásokat kisípolni?...

Zsola777 2011.01.22. 02:58:02

Nem azért, de mintha az akciójelenetek nem passzolnának az átvezetők minőségéhez. Biztos nem lett több trailerből összeollózva?
Az eleje még Mass Effect-beütéses és szép, aztán jönnek a pixeles ronda szörnyek, meg az arcban eltűnő szivar. Ez még biztosan nincs kész.

ldani7492 2011.01.22. 03:20:03

Mi a franc, hol van a videóból a Duke Nukem Theme Song?

seekthedragon 2011.01.22. 03:25:00

Ha a játék hangulata olyan, mint a videóé, akkor kell. És nem érdekel, ha pixeles, legalább elfut a laptopomon is.

röntgenszeműlány 2011.01.22. 03:26:31

Nos, én a 2001-es változattal most is szívesebben játszanék, ez elég gyengének ígérkezik.

seahawks 2011.01.22. 06:40:26

szerintem is gagyi...

Cifu78 2011.01.22. 07:35:39

Annyit tennék hozzá, hogy A.W.E.S.O.M.E.! Mindent üt. :)

Hiába no, Duke-ot mindig is a badass hangulat adta el. Az meg atomvillanásként süt ebből a trailerből is.

@szbszig: Azért kell cenzúrázni a _videót_, mert ha a játékban lévő tartalmat cenzúrázatlanul akarnád felrakni, akkor legfeljebb a porntube-ra tudnád felrakni, nem pedig a Youtube-ra. Ugye a Youtube esetében a felnőtt tartalom tiltott dolog. A játék lesz 18+ korhatáros, ott cenzúrázatlanul élvezheted majd az egészet. :)

csöcsfej 2011.01.22. 08:14:52

Well, after twelfe f***ing years rohadjak meg de nem gondoltam volna hogy azt mondom, ez várós, nagyon adja!
Már csak az a kérdés, megint állhatok neki gépet építeni egy játékért lol (after x f***ing years).

imkindabusy 2011.01.22. 08:48:17

Nem baj, ha szar a grafika, legalább menni fog a gépemen :D invaders must die:))

Negrogo 2011.01.22. 09:00:23

@seahawks: Szeritnem pont ez benne a jo, h ilyen "B kategorias erezes" van az embernek de direkt csinaltak ilyenre. Olyan lesz mint a regi, mesz es losz. De ez kell. Nem HL ez. Nosztalgia miatt mindenkeppen felrakom es mar ez is nagy szo mikor mar az ujabb NFS v C&C reszeket arra se meltattam, h kiprobaljam pl. Bar nem is e miatt a jatek miatt de most mar tenyleg vennem kell egy uj gepet mert az egy magos 2Ghz -es AMD prcval meg ATI 2600XT -vel nem sokra megyek ugyerzem.:)

Gasztonyi_Ádám 2011.01.22. 09:04:08

az oké, hogy május 6. de melyik év? :)

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.01.22. 09:31:32

Másfél évtizede várunk rá, ez a pár hónap már nem számít. Remélem a sztrip bárba bármikor vissza lehet menni pihenni.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.01.22. 09:47:00

Hát én nem tudom. Olyan mint a régi csak jobban kiháromdésítették a hogyishíjákot.

lokkoLori 2011.01.22. 11:08:13

én mindig röhögtem a Duke Nikem Forever fejlesztőin, hogy a kor legmenőbb grafikáját és motorját és játékát akarták egyszerre, és ezért soha nem lett a dologból semmi ...

kérdem én minek a technomán faszverés, ha olyan ütős tematikájuk van, ami akár 2D-ben is eladná magát?

de hál isten véget ért a felesleges technológiai versenyfutás, 5 éve nem fejlődtek szinte semmit a hardwarek (kössz a konzoloknak) ... a játékfejlesztési költségek már nem engednek további részletességet ... a grafikában már nincs miért versenyezni, csak az számít hogy mit pakolsz a játékba bele ... és ha beleteszed a Duke Nukem hangulatot ... NYERTÉL !

moli 2011.01.22. 12:19:30

@bioLarzen: ilyenkor neha a jobboldali "utolso kommentekben" mar latszik, nezd meg ott is.

kukatr 2011.01.22. 12:54:24

@Khayness: Csak ne hadarna ennyire... egy perc után kinyomtam, idegesítő.

Adani 2011.01.22. 14:22:36

1997 óta várjuk ezt a játékot, én már csak hiszek el bármit is, ha már látom, h megjelent.

rognork 2011.01.22. 20:33:22

namármost remélem nem gtx 580 kell majd hozzá, mert akkor befordulok...

KenSentMe 2011.01.22. 20:47:14

@daswalker: @teh k0zi: Nagyon jó megjegyzés, már nekem is feltűnt, hogy az új videó talán csak azért tűnik lanyhábbnak és kevésbé pörgősnek, mert nem a híres metálalapra van megszerkesztve.. és ezért is tűnik a '97-es trailer pörgősebbnek, mint egyébként volna.

bioLarzen 2011.01.22. 22:15:51

@Atomot az indexre!: "Nem is tudom, melyik a szarabb: a blog.hu v. az index fórum. "

Hát, mindenesetre nagy a csata köztük...

bio

bioLarzen 2011.01.22. 22:17:40

@Blassius: "Olyan mint a régi csak jobban kiháromdésítették a hogyishíjákot. "

Sztem nagyjából pontosan ez volt a szándékuk :)

bio

bioLarzen 2011.01.22. 22:19:03

@moli: "ilyenkor neha a jobboldali "utolso kommentekben" mar latszik, nezd meg ott is."

Szia,
igen, tudom, több blog.hu-s blogon vagyok régi tag, úgyhogy ezt már rutinból tolom - most viszont ott sem láttam a kommentemet...

Mindenesetre köszi a tippet!

bio

ldani7492 2011.01.23. 02:50:42

@teh k0zi: nekem az üt be, hogy ha a grafikát nem nézzük, akkor a 2001-es trailer még így is ütősebb, mint a mostani...

Dester 2011.01.23. 20:57:42

Nem érdekel milyen lesz, május hatodikán szabin leszek (és talán utána is), előrendeltem a CDGalaxisnál. Rohadtul várom, pont.
Annak idején a Duke3D-hez csináltunk jó sok pályát, vérben forgó szemekkel hajnalig. Anno az iskolában a 486-osokon (még BNC hálózaton) rengeteg lanparty ment (6 gépig bírta a hálózat). Aztán ha bejött a tanár, véletlen egyszerre mindegyik gép resetelt... Az a fránya Win98, ez van. :)
Ekkor a Duke a leggyorsabban terjedő vírus volt, és persze a legnagyobb méretű is. (A pendrive-ok hol voltak még... Hálózaton paszíroztuk át, az install köteten elrejtve.) Ekkoriban született meg a jelmondat, amivel mi, érettségi előtt állók terrorizáltuk a kisebbeket, akik a frissen bevezetett neten próbáltak böngészni még a Netscape Navigatorral: "lőjétek le a netet, lassítja a Duke-ot!" Amíg élek, erre emlékezni fogok. Eszméletlen sok emlékem van erről a játékról és ezekről az időkről... Közben meg 29 éves lettem. Twelve fuckin' years, indeed.

Adani 2011.01.23. 21:24:09

@Dester:

1996-ban került fel a gépemre, és sokat nyúztam már eleve úgy kaptam meg, h benne volt a magyar hang. Az ismeretlen készítőnek nagy respekt a mai napig olyan mára szállóigévé vált mondatokért, mint pl. "azok a kibaszott idegenek leszedték a gépemet", "a pofád olyan mint a seggem baszdmeg", "hehehe, micsoda mészárlás", "az istenit, de kurva jól nézek ki", "keményen mint a Rolling Stones" Pályákat é is csináltam a Build editorral, emlékszem a metrót sose tudtam úgy megcsinálni, h jól működjön. Az előre nyíló ajtók se mentek sokáig. Mi ritkán tudtunk hálóban játszani akkoriban még mifelénk nem volt elterjedt a suliban sem voltak hálóba kötve a gépek. Viszont volt soros kábelünk (asszem nullmodemnek ill. a Norton után Linknek hívták), amivel lehetett két gépet összedrótozva nyomni. De szép is volt mikor unokatesóm gépére kellett átnyomni és mivel a 9600 bps-es soros port baromi lassú volt inkább flopin csináltuk két flopilemezt, oda vissza adogatva.

Adani 2011.01.23. 21:29:15

Középsuliban már volt hálózat, de akkor már inkább a Quake 2 ment meg a Starcraft hálóban.

Dester 2011.01.23. 21:32:28

@Adani: jaja, ismerősek ezek az idők, a soros porthoz képest a párhuzamos már fénysebességnek tűnt. A magyar szinkronhangot én is megkaptam (bár nekem az eredetivel jött), jót derültünk rajta. "Ááááá, ez jólesett!"

Mi ilyen dinamikus dolgokat nem terveztünk, bár ajtóval próbálkoztunk. A sulit akartuk lemodellezni, de némileg elszámoltuk magunkat: az RPG kb. 10 másodperc alatt repült végig a folyosón. :) Volt egy custom map, amin iszonyat sokat játszottunk, de nem jut eszembe a neve. Talán "mancer07"? Valami ilyesmi rémlik. Aprócska pálya volt, de iszonyat darálást rendeztünk rajta. Egy ember átlag 2-3 másodpercig maradt életben, csak a legügyesebbek bírták fél percig. Ezek mellett az alapjáték első két pályája és a tűzoltós (talán 7. pálya) volt nagyon népszerű.
A Duke3D volt az első és utolsó játék, amit VR sisakkal is volt szerencsém kipróbálni. Egy giroszkópos "izével" lehetett mozogni és lőni, a sisakkal meg körbenézni. Szemüveges voltam már akkor is, a dioptriát nem lehetett a kellő mértékűre állítani, így homályosan láttam, valamint csak narancssárgában működött a kijelző, de én voltam az egyetlen azon a hétvégén, aki végig tudta vinni az első pályát. (Fegyvert nem tudtam váltani, mert nem volt semmire ráprogramozva, "úgyse jut el odáig senki"...)
No, megint elragadott a nosztalgia. :)

Adani 2011.01.23. 22:28:22

@Dester:

Mancer07, jaja bár én 01-re emlékszem ,de asszem vágom melyik az. Kicsi pálya talán 2 szoba és egy víz. Még ketten is ment a darálás rendese. A másik kedvencem a bulls.map volt egy kosárpálya Chicago Bulls logóval, egy öltöző meg folyosók a nézőtéren körben Na az is hentelős pálya volt. Nekünk volt több 100 pályánk hozzá, amit beszereztünk és anno a setup csak 40 pályát kezelt, ezért 40-es pakkokban külön könyvtárakban. Szép is volt. Volt még pár kedenc de a nevükre nem emlékszem.

Ha jól emlékszem párhuzamos kábelen nem is ment a játék, de volt valóban lpt porton menő adatkábel is, de azt alig kezelte alaki még az NC is csak nyögvenyelősen. Ami mindenhol ment az a soros kábel volt soros portokra rákötni, aztán a portokat jól megadni és imádkozni, h menjen.

A BNC már más világ volt az IPX/SPX protokollon. Az tényleg Plug and Pray elven ment azaz dugd össze és imádkozz, h menjen. Vol mikor3-4 gép összejött, h akkor LAN party és a Dukehoz meg a DOS-os játékokhoz kellett belőni a hálót. Akár hajnali kettőkor config fájlok piszkálásával. Vagy mire sikerült a drivert belőni hozzá addigra a játék közölte DOS-os idők legutálatosabb üzenetét "Not Enought Memory" Ekkor anyázás majd autoexec.bat és config.sys bújás ill. először memmaker parancs (ami azért 90%-ban jól működött).

Dester 2011.01.23. 23:04:17

Persze, mancer01.map! Nem 7, igazad van. Volt egy átbújós része is. Mi sok pályát nem használtunk, csak a gyáriakat és ezt.

A párhuzamos kábel másolásra volt csak jó, és csak emiatt volt fenn NC (5.0) a gépeken, amúgy DOS Navigator (DN) hívők voltunk. Annak nem volt ilyesmi link modulja, csak Hayes parancsokat tudott küldeni modemnek. A soros kábel iszonyat lassú volt, inkább átdugtuk a vinyókat a gépek között (persze nem a suliban, hanem lanpartyn).

Az IPX/SPX tényleg katasztrófa volt, néha az istennek se akart működni. Arról nem is beszélve, ha valahol valamelyik kábel vagy T dugó (!) tönkrement. Az is idegesítő volt, ha minden összeállt volna, csak az a nyavalyás lezáró ellenállás hiányzott. Emlékszem, a második ilyen után bemérgeltük magunkat, és mindenki bement a helyi számtech boltba és fejenként vettünk vagy ötöt.

A Not Enough Memory engem elkerült, 9 menüpontos indítómenüm volt (az volt egy szinten a max), mindenféle memóriakezelővel. Inkább a hangkártya okozott itt-ott gondot: DMA 1, IRQ 5 vagy 7, a port meg 220h. :) Aztán néha még így se ment, hiába volt eredeti SB16-om. :)

Adani 2011.01.24. 08:21:20

@Dester:

Na igen a hangkártya az SB16 még nem is volt vészes, de a régi gépemben Sb Pro volt, abban rögzített IRQ értékek voltak, később rájöttem,h jumperekkel lehet állítani, de addigra már azt a gépet fater kapta meg könyvelésre és kinyitni nem engedte volna, az is nagy dolog volt,h egymás mellett volt a kettő így bármikor lehetett multizni.

Később mi is rájöttünk, h winyókat kell átpakolni, sőt felfedeztünk a winyó fiók nevű csodát ugyebár került vagy 2 ezer ft-be egy ilyen mobile rack.

Koax kábelek és T dugók, úristen. Meg BNC lezárók. Ha nem volt lezárva na akkor végképp lutri volt,h meg-e vagy sem. Jobb volt mikor később tudtunk venni egy switchet meg pár UTP kanócot. Azzal nem volt ennyi baj, meg ugye rögtön láttad, ha baj volt. Sőt ma már arra sem kell feltétlen ügyelni,h egyenes kábelt használt ill. gép-gép között keresztbekötöttet, a legtöbb mai switch már hülyebiztos és felismeri, h rossz kábelt dugtál bele és megfordítja.

(ri)porter 2011.01.24. 14:10:28

hehe.
mi suliban a norton alatt csináltunk "láthatatlan" könyvtárakat és oda rejtettük el, h hálón tudjunk játszani.

Dester 2011.01.24. 16:28:10

@(ri)porter: nálunk ezt sajnos lefülelték.

@Adani: jaja, a jumperek... nem sírom vissza azt a korszakot. Főleg, amikor a processzor beállításához is az kellett. Ha Slot1 átalakító volt a gépben, akkor még azon is. Jajj. A mobilrack meg folyton kontaktos lett, beleszakadt az IDE kábel, és egyéb szépségek. A ventilátor meg folyton tönkrement, és nem is mindig volt cserélhető.

BNC lezárók: működött egyáltalán végellenállás nélkül? Nekem úgy rémlik, nem. Az UTP, switch és egyebek akkoriban még úri huncutságnak számítottak, és valóban, volt szívás a crosslink kábelekkel...

Node nagyon elkanyarodtunk. Emlékszem, a mancer01 mintájára én is készítettem egy hasonló pályát a Duke-hoz. Az volt a különlegessége, hogy a pálya középső nagy tere alatt átvezetett egy folyosó is, amit a (zömében) 2D-s pályaszerkesztőt tekintve nem volt túl egyszerű megcsinálni. A tárgyak letéve néha nem azon a szinten jelentek meg, és a többi. De azért összejött. :)

codorra 2011.01.24. 22:21:58

Sziasztok!

Hmmm...

"This is Avitus."

Ennyi.

CzB · http://faszkivan.blog.hu/ 2011.01.27. 01:14:13

@CzB: Sorry, late post :S
Istenem, mintha csak most lett volna! 6 évesen 96-ban bátyámmal és haverjaival toltuk, a legendás "disznó-zsaruk" és ufók ellen! Imádtam! Remélem, hogy elfut majd és visszahozza azt a bizonyos NAGY BETŰS HANGULATOT...

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.01.28. 15:50:03

Hangulat, hangulat, hangulat - mindig is ez volt a Duke lényege, esszenciája. :)z a videó meg van olyan badass, mint az első rész....
ej...de messze van a május...

vagodeszka 2011.02.26. 12:28:00

Igazából ennek a hosszú fejlesztésnek az a szépsége, hogy korosztályokat fog egyesíteni ha végre megjelenik, hisz a 10 éves kölöknek és a faterjának is be fog jönni :)
süti beállítások módosítása