HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

  • Lóval ne: @Zolexx: A kidolgozottság a Microprose, Papyrus vagy más fejlesztők versenyjátékaihoz képest valób... (2024.03.29. 11:03) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • manson karcsi: @Zolexx: a stunts nagyon előremuató volt. 1990-ben arcade-ben olyanok jöttek ki, mint a moonwalker... (2024.03.28. 18:33) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • kemi242: Ennek a játéknak nekem a zenéje maradt meg. Emlékszem, osztálytársam hívott át, hogy hallgassam me... (2024.03.28. 09:42) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • Zolexx: Hát akkoriban az ilyen jellegű játékok csak a játéktermekben voltak csodák, esetleg valami gyorsab... (2024.03.28. 07:28) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • molnibalage: @Karvaly: Köszönöm. Meg még jó darabig a sorozat, de lehet, hogy lesz egy hosszabb szünet, mert re... (2024.03.27. 13:30) Checkpoint 5x20: Harci repülőszimulátorok
  • Utolsó 20

Az Alice-játék alkotója beszólt Tim Burtonnek

2010.09.19. 11:09 Stöki

American McGee a játékipar kicsit kattant, de páratlan fantáziájú figurája. Leghíresebb munkája ugye az éppen tíz éve – úristen, az már tíz éve volt? – megjelent Alice, amiben McGee az Alice Csodaországbant értelmezte újra. Már az első artworkok is odavertek a késes Alice-szel meg a csontsovány, fülbevalós Cheshire macskával, és a játék is azt erősítette meg furcsa látványvilágával, hogy nem lenne jó McGee tudatalattijában lenni. Aki annak idején kimaradt volna belőle, vessen egy pillantást erre a képre:

A Kotaku most megkérdezte a fejlesztőt, hogy mit szól Tim Burton Alice-filmjéhez, és McGee nem rejtette véka alá nem túl kedves véleményét: „Nem jött be, szétesett volt. Az Alice Csodaországban-nak Alice-ről kellene szólnia. Felhígították a jó alapanyagokat.” Én teljesen egyetértek McGee-vel, Burton eléggé elveszett a mellékszereplőkben, miközben maga Alice elég jellegtelen karakter maradt a filmben. Nagyon kíváncsi lettem McGee Alice-filmjére is – az elmúlt években voltak ilyen tervek (Wes Craven rendezte volna), de aztán nem jött össze a projekt. Bár McGee nyilatkozataiból úgy tűnik, még nem adta fel.

Az egésznek egyébként azért van aktualitása, mert jövőre jön McGee második Alice-játéka, az Alice: Madness Returns.

13 komment

Címkék: beszólás tim burton alice american mcgee

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr942306952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sikitomi 2010.09.19. 12:38:35

jön, bizony! de, hogy mennyire várós, na az már egy másik téma :D

van egy érzésem, hogy nem vagyok ezzel egyedül... :)

2010.09.19. 16:33:51

American McGee csinálta amúgy a nagyon lehordott Bad Day L.A.-t is, ami szerintem viszont egy mocskosul röhejes és szórakoztató játék lett :)

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.09.19. 16:44:35

@Katamori: Ja, anno én is lehordtam a Guruban. :) Az egyik legrosszabb játék, amivel valaha játszottam.

mezz4nine 2010.09.19. 16:46:24

Hát az alice filmben nagt csalódtam, titkon reméltem, hogy legalább fele annyira beteg lesz mint a jáék volt. dehát vége lett a filmnek én meg várhattam.

2010.09.19. 19:14:00

@Stöki: akkor ezek szerint te se nagyon próbáltad még ki a Big Rigs: over the road racing-et, vagy az Alien Anarchy-t :) (Rossz PC Játékok Sorozat, ha esetleg nem ismernéd :P)

véleményem szerint a Bad Day L.A. fantasztikus lett, bár vannak hibái

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.09.19. 19:16:24

@Katamori: Nem, mert a szar játékokat kerülöm, ha tehetem. De a Bad Day LA-t tesztelnem kellett. Hozzá kell tennem, hogy a magyar verziót kaptam tesztelésre, vitán felül a legrosszabb magyarítással. Rettenetes leiterjakabok voltak benne. (Pl.: "Damn, women! You're hot!" = "Átkozott nő! Forró vagy!")

egy hang a hátsó sorból 2010.09.19. 21:05:42

"Leghíresebb munkája ugye az éppen tíz éve megjelent Alice"

Ööö... Mondjuk teny hogy nem kovetem a jatekipart (a konzolokat foleg nem), de American McGee-rol nekem a Doom es a Quake jut eszembe.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.09.19. 21:26:49

@egy hang a hátsó sorból: Ja, csak akkor még egyszerű pályatervező volt.

algi 2010.09.19. 22:25:54

@Stöki: Én a Warlords IV óta kerülöm a magyar változatokat. Azt mondja: "Gonosz csapás" (eredetileg: "Smite evil").

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.09.20. 18:02:24

@Stöki: ezeket fordító droidok követik el, más magyarázatot nem találok rá.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.09.20. 18:22:05

egyébként volt még valami értékelhető munkája az Alice-en kívül ennek az állítólagos zseninek? a Scrapland alaposan megosztotta a kritikusokat és a játékosokat is, Bad Day LA a világ legrosszabb játéka, a Grimm meg egy ingyenes flash-marháskodáson kívül nem tűnik sokkal többnek...

moRtiZ 2010.09.22. 14:09:15

Alice nagyon brutális. Mc Gee fantáziája beteg, szóval nagyon várós ez a projekt, ugyanúgy mint a film is. Amúgy a filmből annó azt hallottam hogy az Oz a nagy varázslót akarta megfilmesíteni (alice szintű világgal). Vagy rosszúl emlékszem? Eh. Öregszem :)

2010.09.27. 17:45:25

@Stöki: ja, hát a magyarítással kár volt, az valóban ritka szar... ez kivételesen egy olyan eset, amikor az angol változat jobb a magyarnál, még ha nem is érti a delikvens
süti beállítások módosítása