HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Sose akard tudni, hogyan készülnek a Tetris-téglák!

2010.07.18. 20:59 Stöki

A nap képe a Threadlessről, ahol pólón árulják ezt a remekművet. Ha belegondolok, mennyi ártatlan pixellényt öltem meg az elmúlt évtizedekben, összeszorul a szívem.

18 komment · 1 trackback

Címkék: állatság tetris napképe

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr362159085

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sose akard tudni, hogyan készülnek a Tetris-téglák! 2010.07.19. 09:33:33

A nap képe a Threadlessről, ahol pólón árulják ezt a remekművet. Ha belegondolok, mennyi ártatlan pixellényt öltem meg az elmúlt évtizedekben, összeszorul a szívem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rootshaper 2010.07.18. 21:05:02

ez volt par napja mar a demotivalo szarsagon is. mindenesetre nagyot ut =D

RTSnip 2010.07.18. 22:03:42

Odab@sz!!! :D Nagyon jó! :D

sikitomi 2010.07.19. 00:02:03

én is erősen gondolkodom a megvételén pár napja :)

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.07.19. 08:48:16

:((( szegények...
sose játszom többet Tetrist.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.07.19. 08:50:40

A múltkori videó után már invaderst sem merek játszani, most meg már a tetristől is elveszitek a kedvemet?
Szemetek...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.19. 08:51:30

Lehet a PETA már a pixellények jogaiért is ki fog állni. Amilyen elmeroggyant barmok.

Bobby Newmark 2010.07.19. 09:01:42

"Ha belegondolok, mennyi ártatlan pixellényt öltem meg az elmúlt évtizedekben"

Ezen a kérdésen mindig kellemes elgondolkodni. Csak az a szemét Halálcsillag mindig bezavar, ki a franc tudja, hogy azon hányan voltak? Na meg a Civilization leatomozott városai...

Ezekhez képest egy-két mocsok Space Invader bedarálása nem oszt nem szoroz...

franxepe 2010.07.19. 09:15:43

nem akarok kockanak tunni, de hogy van az hogy a kepen 2 egesz sor is van, megse tunt meg el, valamint 3 elem esik egyszerre? :D

Dr. Fred Edison 2010.07.19. 09:42:16

@franxepe: Elég sűrűn esnek a téglák, úgyhogy valszeg pont most került a helyére az egyik utolsó elem, és még nem volt ideje eltűnni.
Engem inkább az érdekelne, mikor akarja már beforgatni az idióta azt a T elemet, pont ott egy hármas hely neki, így viszont el fogja cseszni, jáááj.

mestska · http://cities.blog.hu 2010.07.19. 09:43:40

ez a kép hamis, a tetis elemek igazából innen jönnek :)) (szerintem ez jobb :))

www.youtube.com/watch?v=kEihBIyVhY0

Medencefűtés · http://sun-pool-heating.com 2010.07.19. 12:16:52

Kicsit off, meg önfényezés, de hátha tetszik valakinek :)

1990-ben Münchenben a legnagyobb játékteremben laktam (majdnem szó szerint :) ) Az emeletem sok videójáték volt, akkoriban újdonságnak számító nagy, kivetítős monitorokkal és külön vezérlőasztalokkal. Mivel játékteremben csak a flipperekkel játszottam, így ezekkel soha, viszont, ha elfáradtak a karjaim, akkor fent pihentem ki magam, és néztem hogy játszanak. Az egyik gépen tetrist játszott egy echte német szakmunkásnak tűnő srác. Minden este megjelent vett egy korsó weiss-biert, feltornyozott egy csomó 5 márkást és nekiállt játszani. Én egy idő múlva csak őt néztem a háta mögül. Mindezt heteken-hónapokon keresztül. Soha egy szót nem beszéltünk, de ha nem jött már hiányzott :)
A játék egy módosított tertis volt, volt benne robbanó és egyéb bónusz kockák. 100 szint volt, és ha az ember vesztett, akkor egy újabb márka bedobásával az előző 5-el osztható szintről folytathatta. (35-40-65 stb) a 80. színtig. Onnan már egyszerre kellett a 100. szintig megcsinálni.
Ez a srác soha nem tudta eléri a 100-as szintet. A nyolcvanasig is csak ritkán jutott el, általában elfogyott az aznapi pénze.
Nos, egy este szintén ott kibiceltem a háta mögött és szólt nekem, hogy vegyem át, mert nagyon kell neki brunyálni és nem bírja tovább. Átvettem úgy a 82. szintnél. (Csak annyit, hogy a játék itt már nagyon gyors volt egy-egy szint végénél. Nagyon-nagyon gyors :). Mire visszajött, már a 90. pályánál jártam, ahol addig ő még soha. Vissza akartam engedni, de mondta, hogy csak folytassam. A történet úgy végződött, hogy a 100. pályát is megcsináltam, hatalmas ordítással a végén. Na ekkor szóba elegyedett velem, hogy ekkor mesélte el, hogy miket ért el addig, én pedig elmeséltem, hogy ilyen géphez addig hozzá sem nyúltam :)
Történt ez azon a napon, mikor a földszinten lévő 10 flipperből 7-ben én voltam a csúcstartó :)
süti beállítások módosítása