A Diggen találtuk ezt a csodás képet (kattintásra megnő), ami összehasonlítja hét játék virtuális világának méretét (meg még néhány nagyobbat felsorol). A területek négyzetmérföldben vannak megadva, ezeket még meg kell szorozni 2,59-cel, hogy megkapjuk a négyzetkilométert. Szóval a GTA III városának területe 7,77 négyzetkilométer, ezt követi a GTA: San Andreas (35,22), az Elder Scrolls IV: Oblivion (41,44), a Far Cry 2 (80,29), az alap World of Warcraft (207,2), a Burnout Paradise (518) és a Just Cause 2 (1036). Amiket pedig csak írásban jelölt a kép alkotója: Asheron's Call (1295 négyzetkilométer), Test Drive Unlimited (1600), Fuel (14400), Guild Wars Nightfall (38850), Lord of the Rings Online (77700), Elder Scrolls II: Daggerfall (161600).
Összehasonlításul: Budapest területe 525,16 négyzetkilométer, Magyrország legnagyobb megyéje, Bács-Kiskun megye területe 8445, Magyarországé pedig 93036 négyzetkilométer. A kommentekben arra a kérdésre várnám a választ, hogy szerintetek mekkorának kell lennie egy játékvilágnak (oké, ez műfajtól is függ, válasszuk külön az MMO-t és a nem MMO-t). Volt már olyan érzésetek, hogy egy játékvilág túl nagy volt?
Utolsó kommentek