HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Monkey Island 2 – ilyen volt, ilyen lesz

2010.03.11. 12:19 Stöki

Pár napja írtuk meg a Kotaku pletykáját, hogy lesz Monkey Island 2-remake, és örömmel jelentem, hogy a pletyka igaznak bizonyult. A GDC-n a Monkey Island játékokat fejlesztő két főkolompos, Ron Gilbert és Tim Shaefer jelentette be, hogy nyáron jön az átdolgozott második rész, az első részhez hasonlóan utószinkronnal és szép új hádé grafikával (amiről játék közben majd bármikor át lehet kapcsolni a régire). A Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck's Revenge (szép hosszú címe van) pc, PS3 és Xbox 360 mellett megjelenik az almás számítógépre, iPhone-ra és iPod Touchra is. Emiatt még nem írtam volna meg ezt a followupot, viszont vannak régi- és új grafikás képek is a játékból, kattintásra megnőnek.

11 komment

Címkék: retro remake lucasarts monkey island

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr31831058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.03.11. 12:58:26

Két dolgot tudok elképzelni, illetve 3-at

1. Ennyire sikeres volt az első remake
2. Ennyire nincs ötlete a mostani cégeknek, ez a point 'n click játékokra fokozatton igaz.
3. Ennyire népszerű volt régen ez a játék, de ezesetben ímádkozom azért, hogy a DOT-ból legyen játék.

Fleaflu 2010.03.11. 13:11:03

Nem lehetne inkább a Cryengines verziót megcsinálni teljesre? :/

miguel_ 2010.03.11. 14:16:11

Syndicate legyen má' új, ne ilyen vacak...

klág 2010.03.11. 15:11:21

elég jól néz ki, csak kár, hogy Guybrusht ilyen nyugingerre remake-elik.

Magon_ 2010.03.11. 21:21:12

Egyszerűen nem bírtam szeretni a kettőt annak idején, pedig nagyon akartam... Végigjátszottam, de fél szívvel. Nem tudom megmagyarázni miért, pedig még az ilyen köpőversenyre még emlékszem is. Dominic Armato még feldobhatja azért ezt a remake-t. :)

pipboy2000 2010.03.12. 01:02:47

A kettes volt a legjobb, ez nem jelenti azt h a többi nem jó, de itt volt hogy haverral még vezetékes telefonon 10 percenként hívogattuk egymást, hogy tovább jutottále, ne mond el...ááááá
ami kurva jó hogy van szinkron s guybrush hangja annyira el van találva a 3astól hogy az nem igaz.

szcsongor 2010.03.12. 14:49:58

@Magon_: en eleve a kettessel ismerkedtem meg a sorozattal, ugyhogy nekem ez a resz A Monkey Island :) raadasul most elkezdtem az elsot, de elakadtam aztan feladtam, ezt meg annak idejen vegigvittem :)

Leeroy of SMV Design 2010.07.12. 12:06:24

3-4 részt is megcsinálhatnák újból, mivel köztudott, hogy újabb Windowsokon nem hajlandóak futni.
süti beállítások módosítása