HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

IDDQD képregény: A virtuális dugásokról

2010.03.08. 07:00 Stöki

23 komment · 1 trackback

Címkék: képregény végigjátszás larry mass effect 2 iddqd képregény

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr961815754

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Képregény 2010.03.08. 09:30:43

                                                                       &...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tájfájter 2010.03.08. 09:28:50

Most tolom az ME 2-őt, női főkarival meg lehet fektetni Jack-et????

zipi 2010.03.08. 10:11:02

ez nagyon jó :)
és ráadásul a larry I-et használták fel :)

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.03.08. 10:47:49

@Tájfájter: nekem Kelly-t sem sikerült, pedig nagyon tepertem. egy vacsora azért összejött vele.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2010.03.08. 10:55:17

Leisure Suit Larry I.-képregény, zseniális!
:)

moli 2010.03.08. 11:49:23

sracok, eloszor aggodtam, de ez igy tenyleg jo lesz.

freddyD 2010.03.08. 12:01:04

Ki emlékszik még az ugráló cenzúra jelzésre? :P

A Larry az a játék, amely leírás nélkül sansztalan. Talán a hajós nem, de a többi esélytelen. Főként a harmadik. Ott még leírással is kihívás

Ianas 2010.03.08. 12:33:33

Még szerencse, hogy nem csak Kelly Chambers, és nem csak a játékban. ;)

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.03.08. 13:27:50

@Linkovic Csumoszky: Kellyt akkor lehet megcsinálni, miután sikeresen teljesíted a főküldetést. Még táncol is Shepardnak. :)

Kiváló Ifjú Szakember 2010.03.08. 14:09:16

Larry jo volt... tizenpár évesen... de ma már inkább dugok a valóságban, és mészárolok a játékban. Bár fordítva is vicces lehet :)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.03.08. 17:27:26

@Tájfájter: Női főkarival is lehet akciózni, Samarát majdnem sikerült:) Végül Garrust csábítottam el, de majd megyek Jacobra :D

A comic, az meg igen jó lett :)

Tájfájter 2010.03.08. 17:48:25

@Sunsetjoy: OK, tuti lehet női főkarival is kavarni, ebben biztos voltam (Bioware-nél már csak így van ez), Samara meg ugye aszári, azoknál még könnyebben lehet leszbizni is, csak Jack-kel össze lehet-e jönni? :-)

arcz 2010.03.08. 21:03:34

nadenadenade a kellyt is meg lehet varrni?

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.03.08. 21:25:32

@arcz: lájtosan, de össze lehet vele bújni

Jormund 2010.03.08. 23:43:54

Én hű maradtam Liarához, és senki sem halt meg a legénységből. Hű, de pro és paragon vagyok.

Persze most visszatöltök a játék közepére, és mindegyik romantikus szálat végigcsinálom.

Paragon Shepard és Jack kapcsolata igazán drámainak tűnik az alapján amit olvastam, Tali pedig hihetetlenül aranyos.

Oh, és mindezek után végig kellene nyomni Insanity-n is. És a Dragon Age-et is el kellene kezdeni. FFFFFFFFFF

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.03.09. 11:28:03

@Jormund: "végig kellene nyomni Insanity-n is"

Te nem azon kezdted?

KenSentMe 2010.03.09. 16:19:18

Bakker, nosztalgiahullám megint..

@freddyD:
Jó, a Larry 3 és Larry 2 leírás nélkül tényleg nagyon arcade, a Larry 6 az én képességeimet meghaladta (mert valami eszméletlenül kellett manipulálni/kombinálni a tárgyakat), viszont a Larry 1 teljesen átzúzható volt.. köszönhetően annak, hogy létezett ikonos/VGA-s változata, ami egyszerűbb .. a VGA-s változatban végigkattogtattam a képernyőket, rájöttem, hogy taxit kell hívni, ki vannak írva, mik a helyszínek, stb. .. összeszedtem minden tárgyat, aztán a nevek alapján átmentem a CGA verzióba, és úgy meg is értettem, hogy mi micsoda, mert sematikusabbak voltak a rajzok:) .. aztán azt sem volt nehéz kitalálni, hogy kinek kell adni a bicskát, vagy a whiskeyt (sokáig a slicc ikonról azt hittem, hogy csúzli.. ó, mein Gott.. jó, végül is fegyver).. így összesen csak azért buktam el, mert a wc-ben nem olvastam le a passwordot.. de az a játék harmadik képernyője, még azt se lehetne mondani, hogy addigra elveszne a kezdeti lelkesedés, nyerő szándékú, mindent-alaposan-megnéző/mindenkivel-beszélgető/jó angoltudású jámbor adventruálók számára a Larry 1 egy párestés folyamatosan-tolható kaland.. ha a VGA/CGA is megvan, akkor mindenképpen.

Ezt egyébként az első barátnőmön vettem észre, aki egyetlen más kalandjátékot sem ismert, a Larry 1-et viszont ismerte, mert vidáman végignyomták a bátyjával, originál verzióban.. a Larry 1 meg a KQ1 más világ, párhuzamosan futó/tetszőleges sorrendű szálak, kevés szivatás, kevés számú kötelező elem, sok egyedi út, a Larryben ugye a pénzszerző minijáték a kaszinóban.. kevés helyszín, kevés tárgy, erősen véges kombinációs szám, teljesen megérdemelten lett kultjáték.

Ja, és a képregény mélyebb értelmén még gondolkodom.. bár Leffer Lajosnál nagyobb arc nincsen, hogy valaki kicsin, kopaszon, csúnyán, bután, hülyén is bejöjjön a csajoknak, ahhoz azért kell valami többlet.. a Mass Effecttel meg nyilván nem tudna játszani, ha bekapcsolna egy számítógépet, tuti, hogy egy órán belül leégne a lakás.

Jormund 2010.03.11. 10:52:30

@Linkovic Csumoszky:

Csak követtem a nehézségi szintekhez mellékelt leírást. A Hardcore és Insanity nehézségekhez azt írták, hogy akkor válaszd, ha már egyszer végigjátszottad Veteran-on.

blacklord 2010.03.29. 12:14:48

Leisure Suit Larry for the win!!! :-))
süti beállítások módosítása