Legalábbis az ausztrál igazságügyminiszter, Michael Atkinson szavai szerint, aki 1-2 százalékra becsülte a játékosok között azoknak az arányát, akik képtelenek éles határvonalat húzni a játékok és a való élet között. Atkinson ezt az új Alien vs. Predator játék kapcsán kirobbant vitában hozta fel érvként (a fejlesztő nem volt hajlandó cenzúrázni, erre úgy ahogy van betiltották a játékot). "Elfogadom, hogy a játékosok 98-99 százaléka képes megkülönböztetni a fantáziavilágot és a valóságot, de a maradék 1-2 százalékot szörnyűséges, erőszakos cselekedetekre motiválhatják ezek a játékok" - mondta emberünk válaszul a helyi videojáték-fejlesztői szövetség (Interactive Games and Entertainment Association) felvetésére. Miszerint nehogy már valami vaskalapos politikus határozza meg, mivel szórakozhatnak az emberek, és mivel nem, és különben is, ha a kormány a mozifilmek szabályozásánál képes felnőttnek tekinteni a népet, legyen szíves, és a videojátékok esetében is tegye ezt meg.
Százmillió eladott Need for Speeddel számolva akkor 1-2 millió ember lenne a világban, aki hisz abban, hogy ha 200-zal nekimegyünk a falnak a való életben, nem történik semmi különös, csak újra kell kezdenünk a pályát?
Utolsó kommentek