HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

És a csodálatos Doom-nyereményeket kapják...

2016.05.27. 17:00 Stöki

Múlt vasárnapig lehetett még megfejtést beküldeni Doom-nyereményjátékunkra, az eredményhirdetésnek pedig nagyon itt van már az ideje, nem is húzzuk tovább. Előbb a megfejtés, aztán a nyertesek.

Szóval adtam nektek 6×8×8 pixelt, amit 5 Doom-szörnyből és 1 kakukktojásból loptam ki. A feladat az volt, hogy küldjétek el, az 5 szörny nevét sorba rakva milyen Doom-pálya neve jön ki. Emlékeztetőül, ezek voltak a pixelek:

doomrejtveny.png

Az 5 szörny pedig Cacodemon, Hell Knight, Arachnotron, Spider Mastermind és Mancubus. Mutatom is, honnan valók a 8×8-as pixelnégyzetek:

doommegfejtes.png

A kakukktojás pedig Lechuck volt a Monkey Island 2-ből, de ezzel csak egy megfejtőt tudtam megzavarni, inkább az volt a jellemző, hogy őt is felismertétek (és ezzel nagyon büszkévé tettetek):

lechuck.png

A kezdőbetűkből (C-H-A-S-M) a The Chasm jött ki helyes megfejtésnek (Doom II, 24-es pálya). Több mint százan meg is fejtettétek ezt és beküldtétek, a megfejtők közül a random.org véletlenszámgenerátorával sorsoltam ki, kik nyerik a Doom-játékcsomagokat, a Doom-litográfiákat és a Doom-karkötőket. Íme a szerencsések listája:

Játékcsomag:

Cs. Tímea
Gy. András
K. Ádám
Tökfejbáró
Zsozsetto

Litográfia:

F. Dániel
L. János
M. Dávid
P. Dénes
V. Ivett

Karkötő:

0motig0
A. Balázs
bachterman
B. Dénes
B. Márton
B. Gergely
E. Gyula
F. János
F. Andi
F. Zoltán
H. Dávid
I. Tünde
K. Albert
L. Dániel
M. Gábor
M. Máté
N. Ferenc
N. Márk
Ö. Gergely
P János
P. Krisztián
P. Dávid
Stratomaster
Sz. Csaba
T. Gábor
T. Amádé
T. Gábor
V. Norbert
V. Viktor
Z. Győző

Minden nyertest értesítettem levélben, a játékkódokat már el is küldtem. Aki nem nyert, az ne szontyolodjon el, lesz még nyereményjáték a blogon. Köszi mindenkinek a játékot, és zúzzatok sokat a Doommal (bármelyikkel)!

11 komment

Címkék: közösség nyereményjáték doom eredményhirdetés

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr518739840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DnP 2016.05.27. 18:49:26

Ilyenkor mindig felmerül bennem a kérdés, hogy a nyertesek közül akad-e olyan aki az adott poston kívül valaha látta-e már máskor is az oldalt :)

Amúgy gratula nekik :)

__tom_ 2016.05.27. 20:10:45

huhh, eszembe jutott erről a "chasm - the rift" nevű quake-klón, ami a quake-el ellentétben tök jól futott a gépemen.
www.youtube.com/watch?v=rR9EJIAEN8o

DnP 2016.05.27. 20:47:10

@__tom_: Egyik korai PCX CD mellékleten volt fent demója... hetekig nyúztam azt az egy nyamvadt pályát :)

0motig0 2016.05.27. 20:59:32

@DnP: én még írtam is hogy ezt a gamet keresem. csak kommenteli nem szoktam nagyon

eatmoregold 2016.05.27. 21:16:32

@DnP: Höhöhö, pontosan így jártam én is :D

WadeW 2016.05.27. 22:13:14

itt is köszönöm a nyereményt, már fel is pakoltam az ultimate doomot :)

csikocska 2016.05.27. 22:30:17

Sajnálom, hogy nem nyertem a Doom játékcsomagot, de legalább egy helyen tudok venni Steam-es játékokat olcsón (G2A).
Viszont van egy alternatíva azoknak, akik ingyen szeretnének játszani:
freedoom.github.io/

thinkEdem 2016.05.28. 06:23:33

Arra azert kivancsi lennek, hogy a nyertesek kozul hanyan hasznaltak a visszafejteses modszert - ugyanis veges szamu otbetus doom palya van... ;)

@__tom_: @DnP: imadtam a chasmet, rengeteg korat megelozo tulajdonsaggal rendelkezett - pl dinamikus vilagitas (ha kilotted az utcai lampakat, sotetebb lett), valoban 3d modellek, gondolkozo ai (pl egyszer egy aknavetos katinanak sikerult a penges fegyverrel levagni a kezet, erre odaszaladt hozzam es elkezdett a masik kezevel utni - ellenben pl a jedi knightban uber taktika volt a katonak kezebol kirangatni a fegyvert, ami utan csak birka modra kovettek, de semmit nem csinaltak...), az atvezeto "animaciokban" rendes szajmozgas... Stb....

__tom_ 2016.05.28. 14:44:50

@thinkEdem: tényleg, szerintem ebben voltak először csonkolható 3d modellek is. Plusz amin én anno lepadlóztam, az a lámpafény körül rajzó bogarak voltak - melyek a lámpa szétlövése után szétszéledtek. Szerintem a quake 2-ig nem volt ilyesmi, ott a lelőtt enemyk fölött jelent meg a légyfelhő :)
A világításból nekem az tetszett nagyon, ahogy a rakétavető bevilágítja a falat repülés közben - ez tényleg csak a quake-ben volt abban az időben.
dehát ukrajnából nem lehetett olyan könnyen megváltani a világot, mint az id esetében :)

-Adam- 2016.05.29. 22:34:09

@DnP: Megnyugtathatlak, van olyan is, aki már anno a kmk-n is olvasta Stökit és itt van az iddqd megszületése óta ;)
Csak éppen a kiírt név nem azonos a nickkel (gyanítom, ez nem ritka, a listában kb 5 nicknév van). Kommentelni sem nagyon szoktam. De a postok 80-90%-át elolvasom.
Tény, hogy a szörnyek neveihez kellett a google, mert anno nálunk csak "beholder", "pók", "gépágyús behemót", "ződ gedva dobáló" és hasonló nevekkel voltak illetve a lények. De szerintem ez elnézhető ;)

Celtic 2016.05.30. 14:28:28

@thinkEdem: +1
Tenyleg az az egyszerubb, ha megnezem, milyen palya otbetus :)
süti beállítások módosítása