HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Ha android vagy, nem veheted el a munkánkat!

2015.10.29. 09:09 Stöki

Emlékeztek még a Kara című techdemóra, amit több mint három éve publikált a Quantic Dream, és váltig állították, hogy nem egy készülő játékból van, csak megmutatják - akkor még PS3-on -, hogy mit tud a játékmotorjuk? Nagyon hangulatos videó volt, amiben összeraktak egy androidot, aki aztán a szerelőasztalon öntudatra ébredt. Na, most kiderült, hogy mégsem techdemo a dolog, a stúdió ugyanis bejelentette a Detroit: Become Human című játékot, aminek a főszereplője Kara.

A helyszín tehát az amerikai nehézipar szebb időket látott fellegvára, Detroit, az idő pedig a nem túl távoli jövő, amiben androidok segítenek az embereknek. Persze az embereknek ez nem mindig tetszik, legalábbis a videó egy jelenetében pár tucat dühös munkanélküli balhézik egy androidellenes tüntetésen (lásd még: "Eeelveszik a munkáát!" - South Park). Az egyik android Kara, aki nem olyan birka, mint a többi, dacol az életforma alapú szegregációval, és ebből még biztosan sok bonyodalom lesz (még mindig az a Valorie Curry alakítja, aki ismerős lehet a Veronica Marsból vagy a The Followingból).

A trailer teljes egészében a játék motorjával készült, de mégsem derül ki semmi a játékmenetről. A Quantic előző két játéka ugye a Heavy Rain és a Beyond: Two Souls volt, amik inkább történetükkel próbálták lenyűgözni a játékost, mint a játékmenettel (a Heavy Rainnek ez jobban sikerült). Valószínűleg valami hasonlóra lehet számítani a Detroitban is, bár a Quantic főnöke, David Cage azt mondta, hogy hasonló lesz, "de nagyon, nagyon más". Megjelenési dátum még nincs, és PS4-exkluzív lesz a - részemről nagyon várós - játék. Ennyi pofázás után pedig jöjjön a trailer.

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr458031086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VikMorroHun 2015.10.29. 10:54:41

Tuti vétel lesz, csak az a sajnálatos, hogy valószínűleg itt sem tudják majd hozni a Heavy Rain szintjét (4 főszereplő szemszögéből elmondani ugyanazt a történetet, a végén egy olyan csavarral, amire nem lehetett számítani). A Beyondnak is ez volt a gyenge pontja.

zyrobs 2015.10.29. 11:23:34

"PS4-exkluzív lesz" - into the trash it goes.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2015.10.29. 11:25:02

@zyrobs: Egyetértek. Dugják fel maguknak a konzol exluzivitást. Akkor sem veszek konzolt. Megnézem a longplay-t igyen a neten.

dandartabornok 2015.10.29. 18:24:15

a techdemóról csak nekem jutott eszembe a gits kezdete?

Serathis 2015.10.29. 21:44:17

Detroitbol jönnek a robotok.

karakter222 2015.10.30. 10:48:23

Érdekesnek tűnik.

Azoknak akiknek gondjuk van a konzol exkluzivitással:
A konzolt nem a hardware adja el, hanem a szoftver.

Savior 2015.11.01. 00:24:47

@karakter222: Szerintem őket pont nem érdekli, mi ad el egy konzolt, mert nem akarnak venni. És igazából igazuk is van, pláne a mai pszeudo-PC konzoloknak én sem látom semmi értelmét. Miért nincs egy Sony/MS/Nintendo kliens a Steam/Desura/GoG mintájára PC-re, aztán kész...

komplikato 2015.11.01. 16:36:11

@Savior: Speciel Nintendo kliens lesz all-in-one konzol, android, iOS, PC vonalon. De nehogy már baj legyen, hogy egy konzolgyártó szeretné ha a saját termékét választanák a JÓ játékok miatt és ezért még tejel is. Ez nem egy új dolog. Másrészt PC piacon jelenleg a nem multiplayer és MMO játékokat leszámítva minden nagyobb címből töredéke fogy, mint konzolon. Így a kiadóknak is érdeke a konzolosodás.
A Havy Rain vagy az Until Dawn játékok meg vannak olyan jól összerakva, hogy még nekem ős számítógép kockának is csorogjon rá a nyálam és hátul az agyam mélyén "viszkessen" egy gondolat kéne egy PS4. Ettől még nem lesz. :)

Bobby Newmark 2015.11.02. 14:25:35

Ne aggódjatok, hogy csak konzolra jön, a Quantic Dream nem játékokat gyárt hanem interaktív filmeket, azzal meg játsszanak csak a konzolhuszárok. Már a Fahrenheit is egy tömlőnyi fos volt, aztán ahogy hallom, azóta csak rosszabb lett a helyzet.

Igazából QD termékekkel nem veszt sokat az ember, ha csak jútúbon nézi meg longplay videóban, sőt, úgy még talán jobb is a játékélmény, hogy nem kell nyomkodni a gombokat fasz QTE-knek.

Bobby Newmark 2015.11.02. 14:38:31

@komplikato: Öngerjesztő folyamat, ami az iparágban szinte mindenkinek jó, éppen csak neked, fogyasztónak nem. Én valahogy nem tudok teljes lelkesedéssel tapsolni annak, hogy a fasz rossz végén állok.
Így ha minden "jó" játékkal játszani akarnál, akkor kellene venned minden platformból egyet.
Persze ez csak elméleti dolog, egyrészt erre senkinek nincs ideje, másrészt meg nem hinném, hogy aki PCn keresi a legjobb RTSt, az még mellé meg akarja keresni Wii-n a legjobb sportjátékot is, meg PS4en a legjobb QTEvel megpakolt interaktív mozit.

egyhereju 2015.11.04. 13:27:07

ha valaha is megveszem, az első lehetőségnél megöletem a Kara nevű androidot, aztán boldogan megyek aludni azzal a tudattal, hogy megmentettem az emberiséget a terminátoroktól és az ítélet napjától.
de komolyan, miért akarna bárki is egy gépet irányítani nekem biztosan nem hiányzik egy istenverte cylon-háború. oké hogy csinos női arcot adnak neki, de akkor is csak egy gép ami veszélyt jelent az emberiségre, addig kell elpusztítani, amíg még van rá lehetőség.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2015.11.04. 13:29:24

@egyhereju: úgy érted, túllőttek a cylon?

zyrobs 2015.11.05. 18:31:08

@Felsmukk: majdnem helyes. Detroitból a Robotzsaru jön.

Serathis 2015.11.05. 19:08:43

@zyrobs: Istenem, ezt hogy nézhettem be ennyire? :(

Bobby Newmark 2015.11.06. 17:33:03

@egyhereju: Ehhez hasonló érzéseim voltak az UFO/X-COM TPS játéknál.
[spoiler]
Annak a végén kiderül, hogy a karakterünk, az X-COM ügynök, akit a játékban irányítottunk, végig egy szellemszerű alien befolyása alatt állt, aki rátapadva irányította, és a válla fölött nézgélt előre. Azaz mi, a játékos egy rohadék idegen vagyunk.
Nem elég, hogy szaros gumicsizmával kirúgta a negyedik falat a játék, de hogy még elvileg az emberek háborúját, és lassan az idegenek fölé kerekedését is egy köcsög idegen érte el, az valami elképesztően felhúzott.
Sok mindent megbocsájtottam a játéknak, középszerű, repetitív, unalmas, felrúgja az X-COM kánont, de hogy így kifacsarja a sztorit, azt nem.
süti beállítások módosítása