HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Kell pár régi játék? Van itt valaki, akinek van bőven

2014.01.21. 08:57 miguel_

Érdemes fenntartásokkal kezelni egyelőre ezt a hirdetést az apródon: valaki (ránézésre) milliós értékű játékgyűjteménytől akar megválni, tulajdonképpen aprópénzért. Most még csak egy fotó és egy 2000 forintos átlagár van, ez utóbbit nyilván per darab kell érteni, annyira azért nem lehet hangyás senki, hogy kétezerér' adjon el egy komplett gyűjteményt, amiért sokan itt a fél... akármijüket is odaadnák.

A hirdetési oldal levelezőrendszerén keresztül már feltettem az ilyenkor felmerülő kérdéseket, illetve a teljes listát is elkértem néhány további, nyálcsorgatós fényképpel egyetemben, amint van valami hír, bővítem a posztot. Az eredeti szöveg és a hirdetés címe alapján "Retró PC SNES N64 GB GBA Sega Megadrive" játékgyűjteményről van szó, a feladó egy első kerületben működő cég. Aztán majd kiderül.

retro-pc-snes-n64-gb-gba-sega-megadrive-jatekgyujtemeny-elado-i-kerulet.jpg

20 komment

Címkék: eladó gyűjtemény

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr535773088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2014.01.21. 09:13:05

t'án csak nem az ex-szcientológus bonyai péter hirdeti?

natS 2014.01.21. 09:40:16

Kitennéd a teljes listát, ha megkaptad? Egyszerűbb, mint minden érdeklődőnek elkérni.

miguel_ 2014.01.21. 09:44:33

@natS: "a teljes listát is elkértem néhány további, nyálcsorgatós fényképpel egyetemben, amint van valami hír, bővítem a posztot"

Lehet, hogy más előbb kapja meg, én beleírtam, hogy kitenném ide, ez talán elriasztotta az eladót a cselekvéstől.

natS 2014.01.21. 10:06:26

@MrEd: Á, oké. Én bevallom, csak úgy olvastam, hogy ha a valódiságával kapcsolatos hír van, azt írod. :)

Amúgy nem tudom, miért zavarná, hogy ide kiraknád. Ha egyenként is eladná őket, akkor csak jó neki, ha ennyien látják, mije van.

MrNorbert1994 2014.01.21. 10:55:13

Jaj ismerem ezt az ürgét, nemrég már netes boltot is készített. www.retro-games.hu/

B-Bird 2014.01.21. 14:55:32

Pár hónapja én már érdeklődtem tőle, akkor kaptam xls-t. És igen, a retro-games.hu -s figura az.

Vaterán is van pár feltöltő, akik gigapakkal rendelkeznek (gondolom vesznek-eladnak vagy külföldről hozzák be, s adják tovább itthon drágábban). Volt vateráról valaki, akinek Atari, NES, GB... játékgyűjteménye volt, konzolonként párszáz darab. Írta, hogy akár darabonként is, de nemigen lehetett vele felvenni rendesen a kapcsolatot. Kár, pedig volt nála jópár klasszikus darab.

SakmaN · http://www.sargakazi.hu 2014.01.21. 18:39:51

Vaterán Elminster néven árul asszem...

B-Bird 2014.01.21. 20:24:28

@SakmaN: Ilyentet nem találtam hirtelen felindulásból az oldalon. :-)

SakmaN · http://www.sargakazi.hu 2014.01.21. 21:02:32

@B-Bird: Nem tudom mi most a felhasználó neve. De tuti ő az.

B-Bird 2014.01.21. 21:28:00

@SakmaN: Napközben én is kerestem azt a figurát, aki ilyesmiket árult, hogy 300 GB játék egyben eladó, vagy 60 Atari ST játék egyben eladó... meg is találtam: jatekdoboz néven árul, de ahogy nézem levette a gyűjteményeket. :-(

Pedig jó gyűjteményeknek tűnt:
szamitastechnika.vatera.hu/pc_asztali_szamitogep/retro_szamitogep_kiegeszito/atari/k_61_fele_atari_st_jatek_darabonkent_is_1844990951.html

konzol-jatekszoftver.vatera.hu/jatekszoftver/nintendo_jatek/k_26_fele_dobozos_nes_jatek_darabonkent_is_1844992049.html

És ilyenek voltak minden féle konzolra, soha egyiket sem láttam, hogy eladta volna.

Ellensúly 2014.01.21. 21:31:32

Az az "akármiLYüket" fáLYt.

SakmaN · http://www.sargakazi.hu 2014.01.21. 23:01:29

@B-Bird: :-D jatekdoboz? Hehehe... őt ismerjük. És a "gyűjtemény" eredetét is ismerjük...

B-Bird 2014.01.21. 23:32:20

@SakmaN: Részleteket, részletek! Most azonnal! Ha jó sztori, cikket neki izomból! :-)

21 ezer Ft 2014.01.22. 14:41:19

@SakmaN: Szerintem kzvtr volt, Ő árult anno nagyon sokat és a kapcsolatfelvétel valóban bajos volt, mivel nem használt mobiltelefont, csak utcai fülkéset :)

Úgy emlékszem, hogy már felhagyott a gyűjtéssel, de ebben nem vagyok száz százalékig biztos.

Elminster főleg árulni szokott, szerintem óriási gyűjteménnyel nem rendelkezik. Kzvtr mellett még Dreamlake rendelkezett hatalmas kollekcióval, de Ő nem igazán vaterázott.

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2014.01.26. 21:39:44

A weboldalon nem sok Sega MS-játék van, pedig én azokat vadászom... :/ PS-játékok is drágák, ráadásul nincs egy rendes se. N64 meg: Goldeneye 007 7000 pénzért, na ne vicceljünk már!

tomy88trance 2014.01.30. 21:54:15

Tényleg elég drága sajnos ,de akinek mondjuk a gyűjteményéből hiányzik 1-1 darab annak jó üzlet lehet,mert ahogy elnézem van minden, bár nem tudom,hogy szedett össze ennyit :D

tomy88trance 2014.01.30. 21:57:39

Azért egy Hitman Blood Money 500ért nem rossz,de amúgy tényleg elég érdekes az árazása, mondjuk egy csomó első kiadású van ,ami nem tudom miben más mint az utó kiadású ,de árban sokat dob
süti beállítások módosítása