HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Játékvadászat: Autós játék, amiben karral adtál gázt

2014.01.13. 19:38 Stöki

Indítsuk a hetet egy újabb játékvadászattal, mert még több tucat várakozik a levelesládámban. Ezúttal egy játéktermi gépet keres az 0motig0 nick mögé bújó olvasó, át is adom neki a szót:

Réges-rég a 90-es évek elején vidéki játékteremben volt egy autós gép. Amire emlékszem:
Nem pedállal kellet a gázt adni hanem egy kart kellett lefelé húzni.
Álló kivitel kabinet volt.
A karon volt egy gomb amivel lehetett lőni (anyósülésen lévő karakter felállt és osztotta az ólmot).
Volt egy olyan pálya benne amin vonatok mentek át a pályán.
Még annyi rémlik hogy mind a kocsi amit vezetünk piros volt meg a kabinet is.
Óvoda kiscsoportos voltam amikor ezzel játszottam szóval nem minden biztos de kicsiként ez ragadt meg bennem.
Ha valaki tudja életet ment, mert kicsiként nem bírtam végigvinni (pedig free-re volt rakva...) és már nagyon szeretném tudni mi volt az a gép ami a játéktermekre szoktatott.

A levélre kellemes meglepetésként egyik alapító tagunk, a blogban sajnos már évek óta nem aktív Terra válaszolt, két tippet is összeszedett. Az egyik a Lucky & Wild, a másik pedig az A. P. B. Köszönjük neki, őszintén szólva én még egyikről sem hallottam. És akkor várjuk ide 0motig0-t, illetve a kommunától további tippeket.

UPDATE: Morello kartárs megfejtete: az SCI: Special Criminal Investigation volt az. Lent egy videó belőle.

És a játékok, amiket még mindig keresünk a rovatban:

16 komment

Címkék: közösség játékvadászat

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr15756875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joey Greco 2014.01.13. 19:54:22

egy pillanatra azt hittem h Chase HQ de nem... :/

Morello 2014.01.13. 21:49:57

Bakker, erre én is emlékszem!! Most könnybe lábadt a szemem... Én is kicsit voltam, és én se tudtam végigvinni. Én is várom a megfejtést!

Morello 2014.01.13. 21:51:23

Olyan volt, mint az OutRun, csak lőni is lehetett!

0motig0 2014.01.13. 23:29:21

Sajnos a 2 tipp nem jött be. Külső nézetes volt az biztos. Belő nézetre nem emlékszek(vagy csak kicsiként nem tudtam kamerát váltani.)

0motig0 2014.01.14. 17:59:46

a roadblasters hasonlít de arra emlékszem hogy nem a kocsi lőtt hanem az anyósülésen a társunk.
a street heat sem(grafikára emlékszek)
még annyi beugrott most hirtelen ,hogy a vonatos pálya nagy valószínűségél este játszódót de ez nem biztos. meg kicsit pontosítok: ovis voltam=90-96

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2014.01.14. 18:11:44

@0motig0: de akkor kizárhatjuk a felül- és oldalnézetes autósokat.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2014.01.14. 20:41:21

chase hq. az autó fekete, de a váltón van gomb.

Morello 2014.01.15. 00:16:09

@0motig0: Emlékeim szerint olyan is volt benne, hogy a szirénát is be lehetett kapcsolni valamilyen gombbal, és akkor a többi autó (valamennyire) lehúzódik. Én még kicsi voltam, nem tudtam hogyan kell bekapcsolni, és irigykedtem a nagyokra, akik tudták :)
Tehát rendőrös üldözős volt, a rendőrtárs állt fel az anyósülésen és lövöldözött.

Morello 2014.01.15. 01:34:41

Éééééés MEGVAN!!!!!!!
S.C.I: Special Criminal Investigation a becsületes neve. Videó itt:
www.youtube.com/watch?v=s_yhRcsrYTY

A_G_A 2014.01.15. 01:41:47

Emlékszem rá, de a nevét nem tudom.
Viszont egy vidéki kiskocsmában, ahol free módban mentek a gépek, arra igen.
Az egyik fiatal srácé volt a hely, aki bérelte ezeket a gépeket valakitől, de kivétel nélkül mindet meghackelték. Általában egy huszasra adott 10 játékot. Legalábbis a flippernél így volt. Le is szedték az üveget, és betömték a lyukat. Valami hihetetlennagy talán trilliós Highscore listák voltak.

Az egyik gép egy huszasra adott 3 játékot, és vissza is adta a pénzt :)
Ha jól emlékszem bele kellett ülni, piros autóval kellett menni, de az ott elfogyasztott „minimális mennyiségű” alkohol behatás miatt az emlékeim kicsit megkoptak. Pedig tetszett.
A sráctól nemsokkal később elvitték az összes gépet.

Ez az állós, karosgázos autós jóval régebbi. Kb. egy 90°-ban megforgatott Frogger, békák nélkül. Ha kitértél oldalsávból (csíkból) akkor felrobbantál. Néha el kellet ütni egy „Gas” ikont, meg „Time” ikont, és akkor el lehetett érni a célhoz. Valami rendőrös kék villogás is rémlik, de inkább mi voltunk az üldözöttek. Amúgy legalább száz hasonló játék készült, ez is csak azért maradt ott a helyen viszonylag népszerű, mert joytick helyett kormányt szereltek rá. Amúgy nem egy nagy élmény.

Most eszembe jutott, hogy az Arkanoid gépen egy potméter szerű forgó koronggal lehetett az űrhajót (ütőt) irányítani, ami a korhoz képest igen elmés elgondolás. Talán a mai touchscreen már hasonlóan jó hozzá. De elkalandoztam. Blogolnom kéne ezekről...

A_G_A 2014.01.15. 01:46:14

Most látom, én nagyon félrelőttem. Nembaj. Ittmarad.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2014.01.15. 06:54:33

végül is szinte minden stimmelt. a játék 1989-es, pedállal adsz gázt, a shifteren van turbógomb, a kormányon pedig két tűzgomb. és még a cabinet sem piros.

0motig0 2014.01.15. 18:25:25

@Morello: nagyon fura érzésem volt az agyamban mikor néztem! szerintem ez volt az. hatalmas hála a gyermekkori trauma gyógyításáért! végre végig tolhatom! ezer hála ismét csak!

SpaceCop 2014.01.15. 21:59:35

Bár nem kerestem aktívan ezt a játékot, most én is ajándékot kaptam ezzel a megoldással. Egyszer valami gimis osztálykiránduláson játszhattam vele és nagyon tetszett. Emlékeztem a lövöldözésre meg a pörgő turbofeltöltőre, de aztán letudtam, hogy biztos a Chase HQ volt és rosszul emlékszem.

Köszönöm, Morello. :)
süti beállítások módosítása