HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A nap képe: Link átalakul

2013.06.28. 20:56 Stöki

A Zelda-sorozat gazdag mémalapanyag, és az egyik visszatérő poén az, hogy a főhőst mindig lezeldázzák, pedig ugye Linknek hívják szegényt. És még mindig nem unalmas a poén, főleg ha így dolgozzák fel.

zelda.jpg

(Tumblrről lopva, az eredetijét nem bírtam kideríteni.)

5 komment

Címkék: állatság zelda

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr645382720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ironfist 2013.06.29. 15:52:26

Anno láttam egy rajzot, egy keresztre szögezett meztelen emberről, akinek kigyúrt felsőteste, szakálla, és egyáltalán: maszkulin felépítése volt, viszont női nemi szerve. A kép címe: a sokat emlegetett Jézus Mária. :D Na, ez is hasonló :P

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2013.07.01. 22:08:42

[OFF]
@Cobalt: Ja, a srác minden posztjához odaírja, hogy nem az övé (plusz még ez is: "All the work i upload are reuploads, i personally possess no artistic ability so will not upload my own work.") <- sőt még figyelmezteti is valaki, hogy mások munkáit ne posztolgassa csak, az a dA szabályai ellen való...
[/OFF]

Cobalt 2013.07.01. 23:33:45

@Sunsetjoy ugytunik, hogy akkor ezt beneztem, mentsegemre ceges netrol nem akartam belepni a kerdes oldalra.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2013.07.02. 21:19:46

@Cobalt: Cégesről én se lépnék be - nem is szúrkálódásnak írtam :)
süti beállítások módosítása