Mindenki el van ájulva a Bioshock Infinite-től (én is), a hét játékcsaja nem is lehet így más, mint Elizabeth, akit a játékosnak ki kell mentenie a lebegő városból, Columbiából. Az első két Bioshockkal elég magányos élmény volt játszani, mert a főhős egyedül szállt szembe a veszélyekkel. A Ken Levine vezette fejlesztőgárda ezen akart változtatni, és ez a törekvés aztán a sztorit és a játékmenetet is elég sokat formálta.
A videojátékokban - és különösen az fps-ekben - a nők szerepe sokszor eléggé korlátozott, de Elizabeth az üdítő kivételek közé tartozik, ő a Bioshock Infinite egyik motorja. Harcokban muníciókat dobál a játékosnak, és különleges képessége – ezt-azt megidézget más valóságokból – igen hasznos segítséggé teszi őt. A játék története pedig nagyrészt körülötte bonyolódik, elég részletesen kidolgozott karakter, akit fel kell fedezni, meg kell érteni.
A lenti videóban a fejlesztők elmesélik, hogyan született meg a játékban ez a furcsa lány. Sokatmondó, hogy külön fejlesztőcsapat dolgozott Elizabethen (természetesen egy nő, Amanda Jeffrey vezetésével). Az animációkat Heather Gordon mozgásszínésznő mozdulatai alapján készítették el, és Elizabeth Courtnee Draper sorozatszínésznő hangján szólal meg – a videóban ők is beszélnek arról, milyen élmény volt nekik a munka.
Elizabeth persze máris elég népszerű figura lett a cosplayesek körében is, és ehhez máris kapcsolódik egy vicces sztori. Egy orosz modell és cosplayes, Anna Moleva nem kicsit hasonlít a karakterre, ezért az első artworkok megjelenése után beöltözött Elizabethnek. A képek felkerültek a netre, és hamarosan személyesen Ken Levine kereste meg Molevát, hogy lenne neki egy kis meló – így az orosz modell segítségével csiszolták véglegesre Elizabeth vonásait. A lenti galériában pár screenshot és artwork után Moleváról is kaptok pár képet, köztük azokat, amik felkeltették Levine érdeklődését.
Az utolsó 100 komment: