SnakeHipsBoy:
@Lóval ne:
Nyilván játékoknként nagyon eltérnek az összegek, de olyan statisztikákát találtam, m... (2025.05.14. 12:37)Checkpoint Now 2025/04 - Drágul a minden
Lóval ne:
@SnakeHipsBoy: A fizikai terjesztés eltűnése semmilyen mértékben nem befolyásolta a költségeket. A... (2025.05.14. 08:27)Checkpoint Now 2025/04 - Drágul a minden
manson karcsi:
@SnakeHipsBoy: én inkább szavazok egy öregebb, javítható autóra, mint egy modern, öt év után eldob... (2025.05.14. 06:45)Checkpoint Now 2025/04 - Drágul a minden
SnakeHipsBoy:
@manson karcsi: az még elvárható, és létező dolog is, hogy feljődik a világ. (Pl. a 90-es évek vég... (2025.05.13. 16:34)Checkpoint Now 2025/04 - Drágul a minden
A nyolcvanas évek elején, amikor nálunk szárba szökkent a játékkultúra, főleg a Spectrum- és a C64-programok mentén haladtak a dolgok, japán játékok elég ritkán jutottak el hozzánk akkoriban. Persze egy-két szerencsés akadt, ezek többnyire valamilyen sikeres konverziónak…
Ennek örömére nézzünk is meg egy friss techdemót a CryEngine 3-ból, aztán mehet tovább a szokásos eszmecsere arról, hogy bezzeg 1981-ben ZX Spectrumon.
Neked melyik volt az első játék, aminek azt mondtad a grafikájára, hogy úristen úristen, ennél jobbat már nem lehet…
Azt hiszem, most már nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy a Mass Effect 3 vége a játéktörténelem egyik legvitatottabb befejezése. Persze, nem ez volt az első lezárás, ami megosztotta a játékosokat, viszont remek alkalom arra, hogy a régebbi, sokak által rossznak mondott befejezéseket is…
Utolsó kommentek