HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A Hitman nem a nőknek készül

2012.05.31. 10:03 miguel_

Összességében nekem nincsenek illúzióim a nőknek a játékvilágban betöltött szerepéről, például ezért is indítottam annak idején a heti játékcsaj rovatot. Azt sem gondolom, hogy a játékokban megjelenített erőszaknak jelentősége lenne az elszaporodónak mondott erőszakos cselekényekkel kapcsolatban. Azzal sincs bajom, ha egy különleges csoport szexuális képzelgések tárgyává válik, bár azt mondjuk sajnálom, hogy a gamer újságírókkal ez sosem fog megtörténni.

Ettől függetlenül valamiért úgy érzem, hogy a Hitman: Absolution legújabb trailere túllőtt a célon. A videón szexuális tárggyá leminősített apácák halnak erőszakos, bár művészi halált, lassított felvételen. Lehet ezt sokféleképpen értelmezni, bemutathatja ez a játék harcrendszerének sokszínűségét, a grafikai motor teljesítményét, sőt azt is mondhatjuk, hogy ez nem több egy egyszerű marketingfogásnál. Szerintem simán csak ízléstelen, ráadásul ezt a videót már nehezebb lesz kimagyarázni egy újabb, "a videojátékok az erőszakot népszerűsítik" perben. A múltkori Assassin's Creedes videó után, ahol az eddigi hideg profizmust felváltotta a vadászatszerű gyilkolás, lássuk, hol tart ma a határok nélküli játékfejesztés.

139 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr474556653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whitewolf688 2012.05.31. 10:19:17

Demagóg duma MrEd, ez inkább egy Tarantino stílusban leforgatott trailer. Azt nem tudom, hogy ez neked miért ízléstelen, amikor a Mátrixban is feszes bőrszerkóban volt mindenki, mégis zabálta mindenki egytől egyig. Határok nélküli játékfejlesztés? Mert a kiadónak nem kell először jóváhagynia egy trailert? Ha ők bajt szimatolnának rögtön újraíratnák az egészet, nehogy baj legyen belőle (Legend of Zelda: OoT Fire Temple OST pl.).

Amikor atombombákat dobálhatsz le egy TDM közepén az bezzeg ízléses és etikus? Cod: MW2? MW3 gáztámadás Párizs közepén? God of "letépemafejedésfegyvernekhasználom" War? Gears of War, ahol minden második fej egy láncfűrészes gépfegyvernek köszönhetően válik le a testről?

Az átlaghoz képest a Hitman se mutat többet, sőt...meglepően szerény az átlag shooterhez képest. Nem a Hitmannel fognak előhozakodni a bíróságon az egyszer tuti...

Bambula 2012.05.31. 10:19:34

Mondjuk apácáknak nem nevezném őket, mondjuk hogy magukat apácának álcázó fejvadász nők.
Az is igaz, ha kivillana néhány csöcs, amiatt sokkal többen óbégatnának.

Bambula 2012.05.31. 10:24:20

@whitewolf688: Igen, nekem is beugrott a God of War, ahol a szemekbe beleszúrt kardok még egy kegyes halálnak számítanak.
Ami azt illeti, eddigi legerőszakosabb játék amivel játszottam a Madworld volt, ahol azt pontozták hogy minnél állat módon kivégezni valakit. Pl. savas trutyis üveget a szájába tömni, azután átszúni a torkát egy közlekedési táblával, utána betuszkolni a fickót egy égő olajoshordóba csak 2-es fokozat az ötös skálán.

miguel_ 2012.05.31. 10:28:26

@whitewolf688: Nem a látványvilággal van bajom, hanem hogy ez az egész felesleges. A játékokban van helye az erőszaknak, sőt, az erőszakos játékoknak is van helye a világban, de ez a trailer baromság. Például minek öltöznek apácának, ha aztán levetkőznek az utca közepén?

vanguard-pi 2012.05.31. 10:30:32

Az előzetesről nekem először a Drágám, add az életed c. film jutott eszembe :D

A szöveg alapján először azt hittem, hogy tényleg apácákat fog öldösni az illető. (szpojler: ezek nem is igazi apácák :) ) Amilyen játékok vannak manapság, nem látok az előzetesben semmi túl kirívót. A látottakhoz úgyis a játék fog kontextust adni. Addig meg az egész üres hőbörgés.

zs.gothpunk · http://gothpunk.freeblog.hu 2012.05.31. 10:43:13

Engem az háborít fel, hogy a játék készítői elképzelhetőnek tartják, hogy (1:44-nél) egy kb. 65 kilós nő teste megállít akárcsak egy darab M4-esből kilőtt skulút. ^^

miguel_ 2012.05.31. 10:47:24

@zs.gothpunk: Áh, titokban az egész bejegyzést erre építettem fel. Végre valaki más is észrevette! :)

nyauuuuu 2012.05.31. 10:56:00

Teljesen meg vagytok táltosodva, minden nap bejegyzés, hurrá-hurrá-hurrá! Mi van, söröztetek egyet, és lett új motiváció? :-)

Joga 2012.05.31. 10:58:59

MrEd, szerintem erről a trélerről nem neked kellett volna írni, legközelebb válassz valami lelkednek kedvesebb témát. :)

moli 2012.05.31. 11:04:15

megneztem a trailert, marhasag a blogposzt.

vanguard-pi 2012.05.31. 11:04:30

@MrEd: A trailer alatt az összes ellenfél idióta. Szerintem, ha a főhős nem csinálna semmit, az egyik magától megbotlana és a késébe esne. De ez a degradáló ábrázolás szerintem nem a nők felé irányul, hanem általánosságban ellenfelek felé.

Amúgy a cikk címében sok az 'a'.

miguel_ 2012.05.31. 11:06:51

@vanguard-pi: jé, tényleg sok az a, kösz. :)

miguel_ 2012.05.31. 11:08:11

@moli: Marhaság, hogy szerintem valami ízléstelen?

miguel_ 2012.05.31. 11:16:38

@Joga: Ha te írtál volna, mit látnánk? (A poszt értelme ugyanis nem az, hogy én mit gondolok, hanem az érdekel, hogy az olvasók véleménye micsoda. :) )

Killy 2012.05.31. 11:36:23

@MrEd: SinCity, Blacklagoon, stb. A "Badass Nun" nem épp új téma, hogy ennyire megbotránkoztasson. Ízléstelen? Miért, mert megöli őket? Nem. Céltalan, felesleges erőszak? Igen. De hát istenkém, láttunk már ilyet párszor... Ha azzal van problémád, hogy valahogy ez az egész nem passzol a Hitman stílushoz, akkor kicsit egyetértek. Az Assasins Creedben viszont teljesen. Franc akar Ezio után amcsihazafist játszani egy baltával...

powerage 2012.05.31. 11:40:42

Túljátszott erőszakos jelenetekkel és hiányosan öltözött nőkkel próbálnak eladni egy számítógépes játékot?

Ez példátlan, kérlekalássan. Példátlan.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.05.31. 11:47:03

Zskat játékhoz Zskat trailer. Ennyi.

2002 2012.05.31. 11:47:29

Legbénább harci apácák amiket valaha láttam.

Bohócnok 2012.05.31. 11:55:02

@molnibalage: SG-n is annyi az értelmi szinted, mint bárhol máshol ahogy nézem.

Foxhound 2012.05.31. 11:59:28

1. Nem apácák, csak apácáknak álcálzott bérgyilkosok. Azért nem mindegy! :-)
2. miért vannak ők szexuális tárgynak leminősítve? Ezt tényleg nem értem!
3. mi ebben az izléstelen? Komolyan érdekel!

A nők legyakása nekem sem jön be (pl Die Hard 4), de úgy tűnik, ez az emancipáció következménye! Ha a gonosz, meg a főgenyó csak pasi lehetne, akkor meg az lenne a baj!

Puncás Margit 2012.05.31. 12:00:18

Én jobb nevet tudok neki:

Hitman - Emancipation

balu_ 2012.05.31. 12:02:06

Szánalmas. Biztos erre izgul aki a B-horror hasonló jeleneteit is szereti...

A Hitman-ről mondjuk azt hittem, h patinásabb, mint h ilyen olcsó eszközökhöz kelljen nyúlnia...

balu_ 2012.05.31. 12:03:51

@MrEd: Mert ez a szint. Manapság már a prolik is játszanak...

miguel_ 2012.05.31. 12:08:17

@Foxhound: Szerintem amikor egy nő tök céltalanul feszes bőrszerkóra vetkőzik, az szexuális töltetű minősítés. Nem?

miguel_ 2012.05.31. 12:09:46

@Foxhound: mármint egy játékban vagy filmben vagy könyvben. A valóságban egy jó este kezdete. :)

wowerman 2012.05.31. 12:10:14

@MrEd: Ez egy játék videója, nem kell hogy értelme legyen. A céltalan erőszak pedig egy filmmel kapcsolatban lehet kritika, játékban nem.

miguel_ 2012.05.31. 12:18:27

@wowerman: "Nem kell, hogy értelme legyen?" Erre hirtelen nem tudok mit mondani. Ez maximum a Rabbidses videók esetében áll meg, de a Hitman eddig az okos gyilkolás játéka volt (mármint PR-szempontból). Nem?

neverlivetosee · http://klur.blog.hu 2012.05.31. 12:21:57

Ez a trailer igen is gáz, többek közt azért, mert teljesen funkciótlan szerepet tölt be a az apáca ruha levetése utáni "szexi" fekete feszülős cucc, és többek között maga a játék világába sem illik bele ez a szituáció. Azért valahol próbálta magát komolyan venni a Hitman mindig, és most egy ilyen Saints Row-ba illő karakterek megjelenítése teljesen funkciótlan és értelmetlen.

Tévedés ne essék, pont a fentebb említett Saints Row-ban még akár király is lehetne egy ilyen, hisz ott többek közt ilyen dolgokra van kihegyezve minden, de egy Hitmanben, hát nem tudom... bár lehet nem játszottam az utols részekkel sokat (egyáltalán nem), és csak azért vélem így, hogy nagyon out of place az egész.

stoppos76 2012.05.31. 12:32:32

Nade ez egy játék. Kicsit hálivúdira sikerült ugyan a trailer, de nem baj. Ahogy Al Bundy mondta, vannak benne csöcsök, lövöldözés. Történet as semmi. Ó Peg, olyan boldog vagyok. :)

rognork 2012.05.31. 12:32:47

A bőrszerkó jelentése az, hogy ha éppen nem lőnek fossá, akkor készségesen leszopnak. Vagyis ezek nagyon vagány csajok. A kopasz tapír inkább ilyeneket zúzzon le mint a mexikói bandát, azokat nem sokan zoomolnák.

wowerman 2012.05.31. 12:38:21

@MrEd: De ez akkor is egy játék... erre csak ezt tudom felhozni 9gag.com/gag/4334739 Nem kell hogy logikus legyen, nem muszáj hogy értelme legyen, az erőszak is lehet öncélú

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.05.31. 12:45:29

@neverlivetosee: Ezért mondtam, hogy zskat. :)

Mert lehetne teljesen normális trailert csinálni...

Tekitve, hogy ilyen röhejes húzáshoz nyúltak ---> zskat az egész...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.05.31. 12:47:11

@MrEd: Nem beszélve a mindkét szakmában(bérgyilkos/apáca) elengedhetetlenül szükséges magassarkúakról...

A trailerben egyik fél sem viselkedik komolyan vehető orgyilkosként. Sem az egy csomóban könnyű célpontot kínáló agyatlanított bigék, sem pedig a közéjük rohanó hentelős főarc.

A készítőknek ajánlott a Leon a profi nyitójelente. Ott megtekinthetik hogyan "harcol" egy bérgyilkos csoporttal szemben.

Nyilván értékelhető reakció, hogy a cucc csupán egy Tarantino/Rodriguez utánérzés. De ilyen kontextusban a Sin City-ből lopott bőrmacák elég idétlenek.
Szerintem.

VacakBlogHu 2012.05.31. 12:55:10

@MrEd: Azért öltöztek apácának, mert ez egy klasszikus Hollywoodi klisé. Jönnek az ártatlan nyuszikák, apácák, óvodások, stb. És azért van rajtuk harcban tökéletesen használhatatlan magassarkú cipő, mert ez szintén klisé. És azért, mert így lehet figyelmet felkelteni :) Így írnak róluk erre-arra, ezt-azt!

Azon gondolkodtál már, hogy az intelligens mosópor, hogy keresi meg a szennyeződést? :D

Terézágyú 2012.05.31. 12:57:28

Ez csak a kampányidőszak, a beetetés!
A kijövő játékben nem is lesznek sem apácák, sem jónők, sőt valójában ez a kopasz pasi se fog szerepelni benne ....

bioLarzen 2012.05.31. 13:00:44

@Bambula: Hát, nem tudom, mennyire lehetnek profik ezek a "fejvadász nők", ha ilyen munkához latex ruhát és madassarkú csizmát vesznek - vagyis önként, eleve hátrányba hozzák magukat...

Kinek készül amúgy egy ilyen tréler? tini kockáknak, akik még mindig az ilyenekre izgulnak?

bio

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.05.31. 13:03:17

@VacakBlogHu: És innentől kezdve akkor nincs is miről beszélni. A trailer egy szintre került a Pécsi Ildikó-féle intelligens mosóporrészecskékkel.
Mit mondjak? Remélem mindenkinek tiszta, hogy ez nem egy túl magasan lévő szint...

larry 2012.05.31. 13:03:29

Csak én örülök, hogy végre (tényleg) kijön az 5. rész?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.05.31. 13:04:43

@Terézágyú: Ja! Egy pattanásos kamasszal kell majd virgonckodni a nyugdíjasotthonban.
Ahol az ápolónők is mind kövér négerek, pongyolában...

Lobster1978 2012.05.31. 13:06:59

Ezt a témát már elég sokszor felhozták.

Nekem a kedvencem egy 1987-es klasszikus 4 percben :)

www.youtube.com/watch?v=Sq0NTCpzgfM

Szerintem Jackie Chan iszonyat jól bemutatja a "nők mint enemy" szitut. Ez a trailer azonban csak öncélúan látványeffektként halmozza a latexes csöcsöket és fegyvereket...

Mint férfi sem tartom túl érdekesnek, játékosként meg abszolút nem villanyoz fel.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.31. 13:11:26

Emberek, ne bántsátok a posztolót! 12 évesen (magas labda 1) én is így éreztem volna. Egy Hitman játéktól, amelyben egy érzelmek nélküli, könyörtelen bérgyilkost alakítunk, egyáltalán nem illik ez a véres, naturalista ábrázolásmód, sokkal jobb lett volna, ha mondjuk vattacukrot vesz egy eltévedt kisgyereknek, mielőtt visszaviszi az anyukájához (magas labda 2). Már a '90-es években is felháborító volt női ellenségeket berakni a játékba (a Final Fight-os Poison cenzúrázása az amerikai verzióban, majd a történetének átírása, ami a videojáték történelem legnagyobb FAIL-je). Persze csak addig (magas labda 3), amíg nem nácik (RtcW elit osztagos csajai pont hasonlóan néztek ki a feszítős bőrcuccokban, akkor ez miért nem volt felháborító senkinek sem)? Létezik olyan, hogy PROMÓCIÓ. Igen, ez egy öncélú, erőszakos játék, ahol Hitman valószínűleg egy hozzá hasonló érzelmek nélkül született, majdhogy nem gép-szerű bérgyilkosok ellen küzd (erre utalhat az egyik csaj vállán a tetoválás), akik biza történetesen nők. Én egy jó ideje gyűjtöm a kedvenc videojáték előzeteseimet és ezt is lementettem, mert bár valóban elég durva (szerintem ezt senki nem tagadja), a harcok remekül vannak megrendezve, egyedül a snittek közötti villogós pisztolyos effekteket nem értettem. Szerintem a játékhoz ez illik és az biztos, hogy el fogják vele érni a célját: fel fognak rá figyelni az emberek és a köztudatban fog maradni. A végén még lehet én is beszerzem (már ha kijön a PS3-am, mert integrált videokártyával nem hiszem, hogy futna, höhö).

KJ4prez 2012.05.31. 13:15:04

@MrEd: @MrEd: szerintem erre az apáca-ringyó-bérgyilkos vonalra csak az kapja fel a fejét, aki az elmúlt tíz évet egy kő alatt töltötte.

én nem ízlés-, hanem ötlettelennek találom. gagyi klisé, kár, hogy csak ennyi telik tőlük. :/

(ettől függetlenül jól meg van csinálva. most lennék 15, a nyálam is elcsöppenne)

sírjatok 2012.05.31. 13:15:22

@molnibalage: ilyen trailert látva én is gyakran húzáshoz nyúlok!

Tilikov (törölt) 2012.05.31. 13:16:49

Ezek nem is apácák, hanem apácának álcázott bérgyilkos kurvák.

+virtuálisak

nem kár értük.

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2012.05.31. 13:27:02

Az van jelen ebben a világban, amit belehozunk. Néhányak szerint még mindig túl kevés itt a céltalan erőszak, ezért készítenek ilyen klipeket. Én elküldeném őket Szomáliába vagy Etiópiába pár hónapra.

Foxhound 2012.05.31. 13:28:44

@MrEd: Szerintem ez inkább karikírozás.
Vagy akkor egy valószerűtlenül kigyúrt pasi képe (hatalmas bicepsz, delta stb.) is szexuálisan lealacsonyító, nem?
Szerintem itt a nőiesség/férfiasság sablonos megjelenítése van egy kicsit karikírozva.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.05.31. 13:30:21

A trailer nem felháborító, hanem gagyi.

baggins21 2012.05.31. 13:38:20

Nekem bejött! Több latexet és több csöcsöt a trailerekbe!

SplitGuy 2012.05.31. 13:56:15

Túl van lihegve a téma én azt mondom. Elrugaszkodva a valóságtól (gondolok itt arra, hogy tudatosan felturbózott reklámanyaggal állunk szemben ugye) simán bele tudom képzelni, hogy azt a Hitmant akit egy másik csoport (vagy a sajátja) meg akar öletni igenis apácának öltözve kísérli azt meg. Simán emészthető, hogy a rosszlányok így álcázzák magukat, vagy esetleg a szervezetük uniformisa az apáca cucc. Fantázia kell csak ide.

Min voltatok még fennakadva? Ja igen, a magassarkú... Tény, hogy szar lehet benne bukfencezni, meg térdemelést csinálni, de az én alhasam hamarabb megtelik vérrel ennek a látványára mint ha egy acélbetkós, "tökig" golyóállóba öltöztetett svéd úszónőt mutogatnának. Effektívebb lenne Hitman ellen? Igen! Szívesebben játszanál ellene? Ízlés dolga.
Persze most lehet itt jönni humán jogokkal, meg "a csúnyák is szépek" felkiáltásokkal, de mégsem látsz egy reklámban sem amorfra hízott, zoknival és szandállal operáló zsíroshajú csajt, mert a nép 90%-a (és nem csak a pattanásos tinik) nem arra izgul.

Ez pedig egy reklám ugye...

Fatal Error! System Halted! 2012.05.31. 13:58:00

Beszélne valaki a trailerről ha 47-esünk az élet nagy kérdéseiről elmélkedne?
Vagy ha csak átlagos, de kiválóan megcsinált trailerben, gonosz napszemüveges férfiak mögé osonna és gyilkolászná le őket csndesen és vértelenül?

Akkor lenne botrányos, ha egy csapat állig felfegyverzett gyereket verne szét.
Bár az is csak műbalhé lenne, tekintve, hogy egy pixelhalmazról van szó.
Ez mindig érzékenyen érinti a társadalmat, nem véletlenül nincs egyetlen akciójátékban sem gyerek.

Így csak hatásvadászat, amit sokan beszopnak. Mutatja ezt az 1300 dislike is.

algi 2012.05.31. 14:00:15

Nem tudom, mi a baj ezzel, Tarantino és Rodriguez már bevezette a köztudatba az exploitation stílus önironikus visszatérését. A Machete és a Kill Bill is pont ugyanennyire ízléstelenek.

armitage 2012.05.31. 14:07:48

@Bambula:
retróban voltak sokkal olyanabbak is. Postal, anyone? :) ahol innocent bystandereket először is lepisálsz, aztán amikor ettől elhányják magukat, leütöd a fejüket egy ásóval?
A Carmageddont ne is említsük, ahol a járókeretes nénik stílusos elcsapása Cunning Stunt Bonust és pontesőt jelentett, a mészárlásokat pedig a mission briefingben azzal kaserolták, hogy "a bohócok náci provokátorok, öld meg mindet" :)

Ezeken is hogy kiakadak akkor, pedig a Running with Scissors lenyilatkozta, hogy nem a játék az erőszakos, hanem te, a gémer :)

armitage 2012.05.31. 14:09:33

@armitage:
Ja és ha már Postal, ott a puskacsőre hangtompítónak ráhúzott (és 5 lövés után elhasználódó) macska vitt mindent az ízléstelenségben, mint a Lola-T.

wowerman 2012.05.31. 14:11:33

@Foxhound: @Nick_: de jó hogy nem keverjük össze a virtuális világot a valósággal

Kakimaki0123456789 2012.05.31. 14:13:48

Miert nem jatszol inkabb Angry Birds-szel?

algi 2012.05.31. 14:34:15

@Foxhound: Egyébként szerintem is szexuálisan lealacsonyító a bérgyilkos pasi sebhelyes izmait mutatni folyton. Mintha ettől lenne igazi férfi a férfi.

Hiryu 2,0 · http://theidf.blog.hu/ 2012.05.31. 15:02:58

Primitiv baromság az egész.

de mmolnibalage hozzászólását kieészítem:

,,,+ ZSkat jétékbuzzancsoknak... akik alig várják a 3D monitort mert attól igazibb lesz az egyetlen csaj, aki szóba is áll velük. elmondhassák akkor, hogy látták már "igazi" nőt.

Hiryu 2,0 · http://theidf.blog.hu/ 2012.05.31. 15:04:15

hm hozzászólásm balra el, még1x röviditve:

...zskat, zskat férfiaknak.

zyrobs 2012.05.31. 15:07:33

Szerintem ebben a trailerben nincs semmi felháboritó, tipikus hollywood stílus. Dudák, robbanások, lövöldözés, badass főhős, ennyi mondandója van az egésznek. És ha apácák? A dead or alive-ban 18 év alatti csajok mozognak 1mm-es tangákban, de az nem durva...

genghis 2012.05.31. 15:17:14

ez aze van mer MrEd egy ven poccse valt. Mosmar izlestelensegrol meg egyebb marhasagokrol dumal es nem is lattya az oszomnessz faktort, hogy egy rakas dogos csajjal ko kemenyen elbanik a negyvenhetes.

labi 2012.05.31. 15:21:24

@zs.gothpunk: "Engem az háborít fel, hogy a játék készítői elképzelhetőnek tartják, hogy (1:44-nél) egy kb. 65 kilós nő teste megállít akárcsak egy darab M4-esből kilőtt skulút"

Engem meg az, hogy amikor mögékerült két tőrrel (1:40), akkor tiszta helyzetből nem döf, hanem vág, ami elég nagy marhaság. :)

nlght84 2012.05.31. 15:24:36

kezdjük ott, hogy isten nem létezik, mert még senki se látta, se nem beszélt vele, semmi bizonyíték nincs rá, akkor mi a rákért háborodik fel valaki azon, hogy virtuális apácák erőszakoskodnak

jó, hogy azon nem háborodik fel egy rakás sátánista, mert diablot meg kell ölni a diablo-ban..

Niga u mad 2012.05.31. 15:34:51

lol túllött a célon, mekkora homár a posztoló

devDavid · http://blog.hu 2012.05.31. 15:37:33

Sucker Punch jutott eszembe, cukkerek a csajok!

D.

balu_ 2012.05.31. 15:42:03

@genghis:

Messze van a keménységtől, hogy 45 kilós nőket lő le valaki...

A keménység kb itt kezdődik...:

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=W1RUH7DHFMk

genghis 2012.05.31. 15:55:29

@balu_: nekem kemeny. en meg 20 kilos noket se lottem le sose.

tucano 2012.05.31. 16:03:25

@MrEd: Ez az egész Hitman sztori, valami katolikus szektához kötött történeten megy végig, azaz maga Hitman is szerzetes. Így abszolút illeszkedik hozzá az apácaruhás bérgyilok ribancok megjelenése.

Death/Mortis 2012.05.31. 16:09:08

Biztos egy szokásos pornófilm-nézős este közben ötlött fel a trailer alapkoncepciója a kreatívok fejében.
Figyelemfelkeltés lehet a ludas. Aki ezt nem látja be, az kimaradt a szórakoztatóipar utóbbi évtizedeiből s irigylem.

Mellesleg az egész csak egy, rejtett üzenetre van ráfűzve: VEGYÉL MEG!

Dr. Bélus___ 2012.05.31. 16:12:32

Ha ezek apácák, én szűzlány vagyok. Nem kell itt semmit magyarázni.

pitybull 2012.05.31. 16:24:52

Igen, ez nagyon ízléstelen, apácákat gyilkolni... Egyet is értettem, amíg meg nem néztem a trailert. Ezek nem apácák. Ezek egészen más kategória. Minek itt hisztizni? Egyszerűbben is lehet reklámozni...

2012.05.31. 16:28:49

Apácák? Szexuális tárggyá minősítve? Ugyanazt a videót néztük meg?

Wertzui 2012.05.31. 16:34:44

Most csak én nem vagyok jártas a Hitmanben, vagy tényleg odateleportált mögéjük, sőt a jövőbe lát a csávó és előre látta, hogy megtámadják?

kukatr 2012.05.31. 16:50:54

@Aszteroida-bányász metal énekes: Ember, ez a játék elvileg Hitman, nem Slaughterman. Ezt a trailert nem lehet komolyan venni (tűsarkú, RPG, csak szépen beállnak, majd szemből támadnak...:D), az eredeti játék ennél jóval komolyabb volt. Nem (csak) az a baj, hogy ez folytatás zs kategóriás, hanem az, hogy mindenből ezt hálivúdi hulladékot hozzák ki, a nevet egy mezei perk-ként használva (Good Old Brand: +5% profit). Nevezzék át, használjanak más főhőst, és minden rendben van. Csak ne heréljenek már ki mindent.

Cockwarrior 2012.05.31. 17:38:21

Nem értem a cikkírót, a videó alapján ezek csak apáca cuccba öltözött gyilkosok (biztos jól elfértek a nagy puskák a ruciban), akiket 47 csúnyán elintéz amiért kikezdtek vele... ez így a helyes.
Vagy a cikkíró talán valami vallási keresztény gyík akit már ennyi is megbotránkoztat????
Nem értem hol az "ízléstelenség"?
"A videón szexuális tárggyá leminősített apácák",
milyen apácák???

Jaqen 2012.05.31. 17:38:41

Most nem tudom mért kap ennyi fikát az új Hitman, ez a trailer szép, de nem sok köze van az eredeti bérgyilkoshoz, viszont a 15 perces gameplay kb. fél éve nagyon ütött:
www.youtube.com/watch?v=Lp9cO0rlh0c
Ha a játék egész végig ilyen lesz, és nem 4 óra, akkor biztos vétel.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.31. 17:58:54

@kukatr: De azt ugye tudod, hogy ez nem egy gameplay videó volt, hanem egy CGI rövidfilm? :) Ha már most temeted a játékot, akkor meg is érdemled. :)

Sadist 2012.05.31. 18:44:22

@zs.gothpunk: Az egy HK G36C. A kaliber ugyanaz, de az M4-es gépkarabély, a HK viszont A Gépkarabély.

paraszgyerek 2012.05.31. 19:15:19

Ez a "tré"ler nálam is egy zskat hatásvadász vacak.
Annyi hogy itt már gyenge mögöttes sztori, sőt még arra való utalás se kell, nem kell megmenteni sem senkit, sőt egyáltalán gondolkodni sem kell. A kigyúrt kopasz jócsávó izomból lenyomja a latex-amazonokat, véresen, félig átsütve.

Lenry 2012.05.31. 20:18:23

@neverlivetosee: pont ezen gondolkoztam el én is, hogy bár szexi, de b*szottul funkciótlan és egy harcban leginkább hátrányos a dominajelmez, meg a tűsarkú csizma

bucbuc 2012.05.31. 20:19:25

@MrEd: Tényleg nem kell hogy értelme legyen. Régen kellett, ma már tényleg nem kell.

Nem írom le ez minek a következménye, mert úgysem hinnétek el. :)

natS 2012.05.31. 20:23:07

Buta trailer, hatásvadász is, viszont jól kivitelezett. Most, hogy így leírtam, tényleg inkább butának nevezném a apácának öltözött, de alatta szado-mazo ruhát viselő bérgyilkos hölgyek miatt, sem mint ízléstelennek, bár megértem ha valakinek nem tetszik.
Nálam a legízléstelenebb reklám az egyébként sokak által ajnározott, úgysejuteszembeacímenemjátszottamvele zombis játék, ami egy egész család kiirtását mutatja be nagy igényességgel.

Galleoth 2012.05.31. 20:23:30

Fix karakterek, random események, ettől függetlenül, egy játékmenethez illő trailer jobb lett volna, vagy legalább valami történetet, bemutat, nem pedig, hogy a "kopasz vérző ember átöltözik, beteleportál a bőr-apácaruhás áll-retardált félkegyelmű bérgyilkosok közé, és megöli őket". :D

Dukefazon 2012.05.31. 20:36:07

Sztem nincs ezzel semmi baj. Bár nekem kimaradt a Hitman, hiába hallottam mindenhonnan, hogy milyen jó, mégsem volt alkalmam játszani egyik résszel sem, pedig nem zárkóztam el tőle. Apácának meg bárki beöltözhet. Bayonetta is öltözött apácának, mégsem az :)

Xezs 2012.05.31. 20:58:13

Jó játék lesz ez, ne sírjatok.

MrEd meg szerintem csak provokálni akart :)

xmr 2012.05.31. 21:44:50

Elég merész dolog a koponyás MI6 divíziós szado-góth bérgyilkos Machete ribancokat szegény apácáknak beállítani. De ahogy a trailer, úgy a post is elérte célját: fél nap alatt 89 komment, ami azért ritka, főleg ezen a blogon :D
A trailer meg jó középszerű, klisés Rodriguez nyúlás (Rodriguez is egy rakás szar, de erről nem illik beszélni), viszont 47 hátán kiakadtam, annyira definiált és valósághű. Ellenben az ingje vagy zsákszövetből készült, vagy csak marhára szar a textúrája.

Lük 2012.05.31. 22:02:31

Ha egy rakás faszit gyilkolnának le latex ruhában az is ennyire zavarna? nem kell ez a demagóg botránkozós cikk, ennél szerintem a dead island kislányos meghal klipje sokkal erősebb volt.
Aki még nem látta:
youtu.be/lZqrG1bdGtg

baszki ez még mindig üt....kár hogy a játék szar lett

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.05.31. 23:04:33

@Death/Mortis: Fura. Nálam a "röhögj ki" érzést váltotta ki...

Xezs 2012.05.31. 23:19:43

@xmr: Végre valaki egyetért velem Rodriguezt illetően.

nabu 2012.05.31. 23:23:16

Szerintem ezt a trailert nem különösebben gondolták komolyan, nekem úgy tűnik, az egész tök nevetséges, de a felháborítótól messze van.

RowiwClub (törölt) 2012.06.01. 07:56:58

"az egész üres hőbörgés"..inkább arról meséljetek szakmailag, milyen fos lett a Diablo3.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2012.06.01. 08:49:47

Ha egy játék kapcsán sokszor kiakadnak a jó kis őskonzervatívok, merthogy nem eléggé keresztényi, meg van benne erőszak, meg szexre való utalás, akkor a Trailerrel üzenni: Tessék az egyházra való utalás is ott van. És az is kellően provokatív, polgárpukkasztó, nem vagyunk mi diszkriminatívak, az egyház sem marad ki a jóból.

Igen, tudjuk, hogy az cölibátus, a szüzességi fogadalom ellenére az egyház sok tagja perverzebb az átlagnál... Tudjuk hány tömeggyilkosság mögött állt az egyház. Tudjuk, hogy az inkvizíció egyes kínzási módszerei vegyítették a két dolgot.

Szóval tessék, itt az egyházra való utalás, beszéljünk a keresztényi értékekről. Vagy, tisztelt érsek úr, inkább a változatos harcrendszer legyen a téma?

Na ehhez az üzenethez jó ám az, ha bőrruhára, latex szerkóra vetkőzik az szadomazo bérgyilkos apáca.

Valandil 2012.06.01. 09:21:38

@Sadist: Nana! Az a cím a kalast illeti!

balu_ 2012.06.01. 09:40:28

@atila68:
Az a Kill Bill ez meg valaha egy patinás játék volt...

algi 2012.06.01. 11:15:36

@balu_: lol, patinás játék egy bérgyilkosról.

Harag atya 2012.06.01. 13:29:59

Az volt már, hogy az ellenfelek apálcázva vannak? :)

Bocsi.

kukatr 2012.06.01. 15:06:30

@Aszteroida-bányász metal énekes: Mások ennyi alapján már előrendelnek. Én miért ne tehetném az ellenkezőjét? Legfeljebb megint lemaradok egy 'hűdeüberfaszamegakirály' folytatásról...

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.06.01. 15:17:02

@kukatr: Egyik kutya, másik eb. Én gameplay-ig nem teszek semmit. Szerintem ez az egészséges.

paraszgyerek 2012.06.01. 18:21:47

"Igen, tudjuk, hogy az cölibátus, a szüzességi fogadalom ellenére az egyház sok tagja perverzebb az átlagnál... Tudjuk hány tömeggyilkosság mögött állt az egyház. Tudjuk, hogy az inkvizíció egyes kínzási módszerei vegyítették a két dolgot."

Azért itt egy kissé úgy érzem túllőttél a célon. A - katolikus - egyház azóta már nyilvánosan is megbánta az inkvizíciós és egyéb múltbeli, nyilvánvalóan nem keresztény tetteit. Attól hogy voltak - és bizonyára vannak is - csúnya dolgai, abból nem következik egyértelműen, hogy minden egyházi tisztséget betöltő személy aberrált inkvizícióra hajlamos szadista lenne.

off - Azt tudtad például, hogy a villanymotor feltalálója, Jedlik Ányos egy bencés pap volt?

"Szóval tessék, itt az egyházra való utalás, beszéljünk a keresztényi értékekről. Vagy, tisztelt érsek úr, inkább a változatos harcrendszer legyen a téma?"

A keresztényi értékek, a hit és az egyház pedig külön fogalmak, melyekre ha más nem, az irgalmas samaritánus példája nagyszerűen rávilágít.

"Na ehhez az üzenethez jó ám az, ha bőrruhára, latex szerkóra vetkőzik az szadomazo bérgyilkos apáca. "
Szerintem a provokatív stílus sokkal inkább reklámcélú, tudatosan használja a tiltott/botrányos gyümölcs mesterséges ízfokozó hatását.

algi 2012.06.01. 19:43:05

@paraszgyerek: De ez igazából nem botrányos. Ezek nem apácák, hanem apácának álcázott bérgyilkosok. Nemrég ment a MacGyver egyik epizódjának ismétlése, amiben az aktuális epizódszereplő egy papnak álcázott fickótól vett át egy revolvert a gyóntatófülkében. Ha egy több mint 10 éves nappali tévésorozatba belefért, akkor szerintem egyáltalán nem durva. Tehát a vallásos/egyházi/stb. vonalat kizárhatjuk.

A másik dolog, amiért botrányos lehet a videó, az a nők ábrázolása attól függetlenül, hogy apácák-e vagy sem. Szerintem a fenti videó az amerikai exploitation stílust idézve sokkal ízlésesebben ábrázolja szexuális tárgyként a nőket, mint ahogy az anime kultúrához tartozó játékok fanservice-e szokta ábrázolni a nőket. Az utóbbi mindenhova perverz módján bekukucskáló kamerájához képest ez a videó a prüdéria nonplusultrája.

paraszgyerek 2012.06.01. 19:58:47

@algi: Sajna ez a bizonyos anime kultúra előttem ismeretlen, de talán nem is maradtam le sokról... azon gondolkodtam el, hogy hova lehet ezt még "felcsavarni"... jól kilassítva, rázúmolva. Törjön a csont, folyjon a vér, csöpögjön az agyvelő. Repüljenek a végtagok, villanjanak a nemiszervek. Tényleg ez kell?

csuzlee495 2012.06.01. 20:10:13

Hitman önvédelemből tette. Teljesen világos. Ha páncélököllel meg géppuskákkal az emberre támadnak, akkor joga van megvédeni magát.

Xezs 2012.06.01. 20:43:59

@paraszgyerek: Igen, ez kell. Engem pl. totál felbasz, mikor egy FPS/TPS játékban valaki mellett felrobban egy bomba vagy egy gránát, és úgy hal meg, hogy egyben marad a teste. Régebben volt 1-2 játék amiben nagyon élethűen meg volt csinálva az emberi test deformálása, na azok tetszettek.

Xezs 2012.06.01. 20:46:27

Ha jól emlékszem ez volt az egyik, amiben majdnem tökéletes anatómiával rendelkező ellenfelek voltak.

www.youtube.com/watch?v=nrQjD8AaHcY&feature=fvst

Szanaszét lehetett darabolni mindenkit.

Fleaflu 2012.06.01. 21:01:14

Jogos önvédelem, nincs ebben semmi kifogásolni való ;)

algi 2012.06.01. 23:10:12

@paraszgyerek: Ez totálisan kulturált ábrázolás. Mondhatni mindent úgy mutatnak meg, ahogyan meg illik mutatni. A nő mellét úgy mutatják, ahogyan a női mellet filmre illik venni. Animékben, mangákban nemes egyszerűséggel bedugják a kamerát a szoknya alá, meg ilyenek, mintha valami olcsó pornó lenne.

Tehát nem a fokozás kérdése, hanem bizonyos szabályok betartásáé.

balu_ 2012.06.01. 23:12:45

@paraszgyerek:

Úgy tűnik manapság már mindenki hentes vagy boncmester...

balu_ 2012.06.01. 23:14:24

@algi: Viszont animékben nem is mészárolnak le nőket...

algi 2012.06.02. 02:18:27

@Death/Mortis: Nem, az animékben tisztelettel bánnak a nőkkel. :D

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2012.06.02. 08:20:24

@paraszgyerek: Amit mondassz, abban csak 3-4 dolog nem igaz. Az egyik a megbánás kérdése.

Tudod a megbánáshoz kellene például az ilyen rablóhadjáraton szerzett javakról lemondás, ezek visszaadása az áldozatoknak. Lőn csoda, ehhez képest a katolikus egyház úgy gondolja, hogy nekik ma több támogatást jár. Miért? Felsorolják azt a vagyont amit ők inkvizíció, ellenreformáció idején raboltak.

A megbánáshoz az is kellene, hogy pl. a többi keresztény egyház híveinek irtását előíró iratot a Pápa visszavonja, és elismerje pl. annak kiadásakor sem volt tévedhetetlen.

Vagy legalább állítsa le, az ilyenre hivatkozva való vallási alapú gyilkolást pl. Írországban, ahol ma is vallási alapú a konfliktus, és ma is ilyen egyházi törvényekre hivatkozik.

Az az egyház aki ma is ragaszkodik a rabolt vagyon előnyeihez, akinek nevében ma is gyilkolnak, mert nem vonta vissza az erre vonatkozó utasítást ma is képmutató és gyilkos.

Sok helyen a lelkiismereti és vallássszabadság ellen szólal fel a politikában. Ahol eléri a céljait, ott az állam erőszakszervezeteit használja arra, hogy a saját elveit másokra kényszerítse.

És ezt a viselkedését pont a videojátékok kapcsán saját maga nevezi a keresztényi értékrendnek. Pont ott akar erre az értékrendre hivatkozni a videojátékok ellen. Százszorosan megérdemli, hogy bármelyik videojáték kiadó, bármelyik játék kapcsán visszaszóljon neki.

Szerintem az a hitnél kezdődik. Az egyházi felszólalók szerint viszont sajnos nem. Eszerint is lehet visszaszólni nekik. Egy mezei hívőt támadni, kifigurázni ezért nem szép, mert ő csak Istenben hisz, és abba a templomba jár ahova gyerekkorában is vitték. De akár ír, akár amerikai keresztény fundamentalistákat, akár egyházi személyeket kifigurázni már belefér. Mert itt ők választották mivel azonosulnak. És sokminden az ő választásukon, támogatásukon múlik.

paraszgyerek 2012.06.02. 09:26:16

@TheElf: Köszi a hozzászólásod - az hogy mi az a 3-4 dolog amivel kapcsolatban szerinted tévedésben vagyok, sajnos számomra nem derül ki, ha felsorolod akkor szívesen reagálok rájuk.

A nyilvános bocsánatkérés alatt erre gondoltam:
www.origo.hu/nagyvilag/20000312ii.html

Nem vitatom azt, hogy a katolikus egyházban is, mivel emberek alkotják, érvényesülnek önző, kapzsi érdekek. Azonban úgy vélem abban is egyetértünk, hogy még az általad felsoroltak mellett sem helyénvaló az általánosítás. Az emberekkel analóg módon a katolikus egyháznak a bűnei mellett azért érdemei is vannak. Mondom ezt reformátusként.

"Egy mezei hívőt támadni, kifigurázni ezért nem szép, mert ő csak Istenben hisz, és abba a templomba jár ahova gyerekkorában is vitték. De akár ír, akár amerikai keresztény fundamentalistákat, akár egyházi személyeket kifigurázni már belefér. Mert itt ők választották mivel azonosulnak. És sokminden az ő választásukon, támogatásukon múlik."

Na ez az a pontod amivel leginkább nem értek egyet. Szeretném egy példával érzékeltetni. Tegyük fel hogy a háború idején egy "egyszerű mezei" katonai sebesültet az elvérzéstől egy katonai kórházban egy apáca ment meg. Na most egy ilyen
embernek szívesen megmutatnád ezt a videót? (tudom tudom, valószínű az illető nem épp a célközönség tagja lenne...) Még akkor is ha előtte azt mondod neki hogy Józsi bácsi, azok a nővérek ott nem olyanok akik magát ápolták hanem ezek bizony fundamentalisták...?

De itt már elkalandoztunk kissé... mi tudjuk, hogy a videó épp a szűzies apácának öltözött lányok latex-amazonná történő gyors átváltozásán alapuló meglepetésen alapul, de ezt lehet hogy nem mindenki tudja és nem tudom elítélni azért, ha nem is veszi poénnak.

Xezs 2012.06.02. 10:37:26

@paraszgyerek: Azért túlérzékenynek sem kell lenni. Mindenféle társadalmi csoport volt már kifigurázva, akár humoristák vagy vígjátékok által. A legjobb példa a South Park, ott kb. mindenki kap a fejére, tökmindegy, hogy milyen körökhöz tartozik.

Lássuk be, ha mindig mindenen megsértődnénk, mert épp a parodizált társadalmi csoporthoz tartozónak érezzük magunkat, és ennek a sértődésnek még teret is adna a társadalom, akkor kb az lenne, hogy mindenki ülne otthon kussban, hogy nehogy megsértsen valakit.

Aki úgy gondolja, hogy az általa képviselt társadalmi csoport szent és sérthetetlen, az egy nagy marha. Igen, az én "köreim" is voltak már parodizálva, röhögtem rajta egy jót, és ennyi. Nem szabad karót nyelni, na.

Egyébként meg honnan tudod, hogy Józsi bácsi egy szentimentális élhetetlen fasz, és rosszul esne neki, ha látná a videót? Mi van, ha egy jót röhögne rajta, aztán menne vissza az unokáival Quake-ezni?

moli 2012.06.02. 11:55:11

@TheElf: foleg, hogy a bocsanatkeres semmit se jelent, ha egy ember tomeggyilkol, majd utana bocsanatot ker, attol meg ugyanugy kivegzik. akkor is, ha tavaly ezer embert orvoskent meggyogyitott. ennek egy jogi szemelyre ugyanugy kellene vonatkoznia, mar reg meg kellett volna olni. de minimum onmagatol meg/ki kellett volna halnia.

xmr 2012.06.02. 20:26:43

Soldier Of Fortune, rengeteget játszottam vele, még a demóval is annak idején. Pedig visszanézve, baltával faragott madárijesztők az ellenfelek. Mégis napokat töltöttem azzal, hogy a vonatos pályán noclippel, notargettel, lassítással(!) az ellenfél mögé kerülve shotgunnal lelőjem a vonatról. A fejlövések, a kibuggyanó belek háhá. Látszott, hogy az első rész fejlesztésében részt vett egy volt katona. Gondolom, volt mit mesélnie. Ez a megjátszás nélküli, kemény őszinteség hiányzik a mai játékokból. Igen, a nők és a gyerekek is meghalnak a golyótól. Leszakadnak a végtagok, robbannak a fejek. A kocsinak kitörik a kereke, ha százzal hajtasz a padkának. A nagy COD-ozáshoz, MW-zéshez hozzá kéne tenni mindezt, mert a mai gyerekek azt hiszik, hogy nyugodtan lehet géppuskázni a ragdollt, közbe meg elájulnak, ha valakit elüt az autó és folyik a vér.

Chocho86 2012.06.02. 22:45:28

Egyetértek MrEddel, szerintem is ízléstelen, végig se néztem, csak a többiek monitorán láttam kábé a felét. Hát izé. Akinek ez kell, vegye-vigye, számomra csak antipatikusabbá vált egy amúgy sem túl érdekes játék. (Mármint nekem nem túl érdekes.)

Majdénmegmondom 2012.06.02. 22:52:44

Én nem tudok félni egy filmtől, mert tudom, hogy színészek játsszák a megírt szerepet. Nem tudok felháborodni egy játékon, mert az csak 1-esek és 0-k halmaza. Híradót viszont nem nézek.
Ezekben a percekben Közép-Afrikában tizenéves kölykök nőket erőszakolnak, majd megcsonkítják őket. Indiában a koldusgyerekek dróttal fojtják meg egymást, hogy eliminálják a konkurenciát. Mi pedig azon háborgunk, hogy micsoda borzalmas világ ez, ahol büntetlenül lemészárolhatják a pixelapácákat a számítógépes animációkban. Ébresztő!

Dudi 2012.06.03. 00:52:02

Végignéztem. Most már értem, miért vannak azok a bizonyos karikák,bennük számok. Nem feltétlenül az életkort jelentik, hanem azt, hogy aki lelkileg fiatalabbnak érzi magát, az (se) nézze meg, mert könnyen félreértheti.
MrEd-del pontosan ezt történhetett, legalább is ahogy a cikket elolvastam. Két dolgot tartok lehetségesnek:
- Vagy valóban félreértette a történetben az egyes személyek valódi kilétét
- Vagy szándékosan tetteti ilyennek magát, hogy egy kellemesen szaftos, ám annál félreérthetőbb cikkhez minél többen hozzászóljanak.
Többen megírták, így én már nem fogom legépelni, miről is szól a trailer (az öldöklésen és a másodlagos nemi - mind női, mind férfi - jellegek kihangsúlyozásán kívül).
Off:
1. Ahogy látom, nem csak nekem szúrt szemet a test által felfogott golyók :)
2. Csak engem idegesít az egyre több helyen felbukkanó akció-csajszikon a magassarkú cipő...? Dió3-ban a Demon Hunter női példánya esetén padlót fogtam... Hogy megy ő át a törmelékeken azzal a csukával?

Proligarcha 2012.06.03. 01:17:12

Ennél polkorrektebb trailert nem is lehetett volna összehozni.

Az AIDStől szenvedő tixóstarkú pali felkészül a ballagására egy inárcsi motel mosdójában, de az ösztrogéntúladagolásban szenvedő lányok előrehozzák a bankettet és hajdUrambo utasitására beöltöznek cininek majd ezt követően......blaaargh....

Persze ki nem szarja le, inkább az súgjátok meg, hogy MShep túléli-e az eksönt. :P

brump 2012.06.03. 02:20:09

@Proligarcha: Nem éli túl, mer' nincs.

algi 2012.06.03. 07:24:27

@xmr: A Soldier of Fortune-nak összesen az első pályája volt realisztikus (a vonatos pálya). A végére totál elveszett belőle minden realitás, pl. az utolsó pálya boss fightja, ahogy özönlik az ezernyi ellenfél, egyszerűen nevetségesen arcade szagú volt.

Igazán nem értem, hogy amikor olyan fasza volt az a városi kommandós rész, miért kellett az egészet elvinni egy szupertitkos-ügynökös, kémes, James Bond-os irányba.

Sanosuke 2012.06.03. 08:35:24

a készítők túl sok Sucker Puncsot néztek.

Hitman vs Matterfakker Pussycat Dolls.

szánalmas gyerekes blődség.

H0lyhead 2012.06.03. 16:13:21

Ilyen címet adni egy cikknek, ilyen hatásvadász, olvasottsággeneráló túlzó megfogalmazásban írni valamiről, na az az ízléstelen és felháborító a számomra. Mondjuk nem meglepő, az is igaz. Egyébként meg csak nekem nem egyértelmű, hogy ezek a nők a képen messze nem apácák, innentől borul az egész felháborodósdi?...

Sanosuke 2012.06.03. 20:21:57

látszik hogy igazi kurvák, egyik se veszi észre hogy a hátuk mögé lopódzott, amatőrök.
inkább maradtak volna a pornó iparban.

dandartabornok 2012.06.03. 23:46:31

@Dudi: starcraftban kerrigannek meg integrálva van a tűsarok. ez ilyen blizzard okosság

Dudi 2012.06.04. 06:27:43

Off: Ahhoz képest, hogy direkt TinyURL-t készítettem... :S

paraszgyerek 2012.06.04. 07:18:25

@Xezs: A South Park-os példa nagyon jó - és szt hiszem meg is magyaráz mindent; - a hülyeséget szerencsére nem kell felvenni az emberi jogok közé :-)

Xezs 2012.06.04. 20:06:24

@paraszgyerek: Na, hát akkor tekintsd a Hitmant is egyfajta hülyeségnek aztán lépj túl rajta. Lesz még ilyen, nyugi.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.07.03. 17:51:04

valami hasonló fogalmazódott meg bennem is amikor végignéztem a trailert, nagyon szeretem a Hitmant de valahogy mindig olyannak tartottam, aki nőt, meg gyereket nem öl a'la Leon a profi, ha jól tudom, csak a második részben volt valami női célpont, egyébként majdnem mindig férfiakat gyilkol

aztán jön egy ilyen, látszik, hogy görcsöl az IO
süti beállítások módosítása