Az elmúlt időszak játékMILFjei után térjünk vissza a jelenbe, vagyis sokkal inkább a közelmúltba és a közeljövőbe. Lilith neve leginkább azoknak lehet ismerős, akik játszottak a Borderlands első részével két és fél évvel ezelőtt, illetve akik nyomon követik a folytatás sorsának alakulását, de persze a zsidó mitológiában jártasak is felkaphatják a fejüket a név hallatán, az ugyanis a korai szövegekben a női démonok megfelelőjeként jelenik meg, aki egyrészt otthagyja Ádámot, másrészt szó szerint lefekszik fűvel-fával. ("Lilit összeveszett Ádámmal és az Édent elhagyva a sivatagba ment. Ott minden nap több ezer keveréklénnyel egyesült és több ezer gyermeket nemzett velük.", forrás: wikipedia.)
Lilith a Gearbox FPS-orgiájában is leginkább ezt a szerepet kapta: a kerek mellekkel és fenékkel megáldott, darázsderekú lány egyike a hat szirénnek, vagyis azon embereknek, akiket a földön kívüli technológia különleges képességekkel ruházott fel. Az első rész egyetlen női karakterének speciális tudása a phasewalk, amit magyarul leginkább szellemalakban járkálásként lehetne lefordítani - Lilith kilép a teste asztrális formát ölt, és ebben az állapotában nemcsak gyors lesz, de ráadásul legalább akkorát is sebez, mint a villám. Ez persze a rovat szempontjából tök lényegtelen, sokkal fontosabb, hogy a közelmúltban az épp a második részt hegesztő Gearbox a "sex sells" örök törvényét kihasználva szereplőválogatást szervezett, ahol ki mást kerestek volna, mint egy olyan lányt, akit némi festékkel, egy kontaktlencsével, egy szivacsos melltartóval, ügyes fotózással és még ügyesebb photoshopolással szakasztott olyanná lehet változtatni, mint ahogy azt a játék dizájnerei eredetileg is tervezték. (Az alábbi videóról nekem az a rendkívül találó orosz mondás jut eszembe, hogy ha meg akarsz ismerni egy nőt, vidd haza, vetkőztesd le, és mosd meg az arcát, vagy valami ilyesmi.)
Azok számára, akik az angol nyelv megértése helyett valami másban jeleskednek, röviden összefoglalom, miről beszélnek a videóban. "A Gearbox szervezett egy... Megtalálták... Bla-bla-bla. Teljes fizikai átváltozás... Nagyon büszke vagyok, hogy eljátszhatom ezt a bonyolult karaktert, remélem sikerül majd magamévá tenni minden mélységét... A fotózás közben megkértük, hogy vágjon szomorú arcot, és hű meg ha, mert VÁGOTT egy szomorú arcot, ami nagyon tetszett mindenkinek." Komolyan nincs senki egy-egy ilyen interjú közben, aki beleszól, hogy srácok, ez a komolykodás már-már olyan kellemetlen, mint a Bagi-Nacsa-féle szilveszteri műsor?
Természetesen a szokásos képanyag sem marad el, amivel kapcsolatban azt kérem, hogy figyeljük meg, mennyit változik (ha változik) a karakter mellmérete a végső változatban az eredeti tervekhez képest.
Utolsó kommentek