HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Szupernagyi lenyomja a játékvilágot

2012.01.04. 16:02 hancu

Ég a pofám rendesen, hogy eddig nem ismertem a videojátékok világának legszórakoztatóbb nyugdíjasát, pedig Old Grandma Hardcore, egy cleavelandi clevelandi néni az unokája segítségével már évek óta űzi az ipart blogon, Twitteren és YouTube-on egyaránt. És tetszőleges platformon tetszőleges játékot lenyom, amint azt a mellékelt ábra mutatja. A mellékelt ábrából most három videót teszek be ide, aki a maradék huszonegynéhányra is kíváncsi, klikkoljon erre. Vigyázat, szókimondó szövegek, meg ilyesmi.

Hány éves a legidősebb gémer, akit ismertek?

30 komment

Címkék: királyság omg

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr823519411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flea 2012.01.04. 16:24:21

"Cleaveland", lol. Ez a freudi meg honnan jött?

hancu 2012.01.04. 16:28:19

@flea: Hehe, jogos. Cleave, warrior képesség a WoW-ban :)

Arilian 2012.01.04. 17:11:57

Nagyapám 82 Évesen Ultizik :)

Jormund 2012.01.04. 17:37:19

Nekem volt egy idősebb guildtársam WoW-ban, most olyan 62 éves lehet. Együtt játszott a fiával és a menyével. :)

m e o w · http://eletfalun.blog.hu/ 2012.01.04. 18:27:13

Ebben az a szórakoztató, hogy huszonévesen azon csodálkoztam, egy harmincX éves ember hogy-hogy játszik, és hogy-hogy ilyen jól. Mostanság ugyanígy rácsodálkozom a hatvanX évesekre. Vajon mi lesz, ha én leszek nyolcvan? A 120 éveseken fogok csodálkozni? :-)

Beathryche 2012.01.04. 18:38:12

Apukám jövőre lesz 60 éves és sok más mellett aktívan nyomja a counter-strikeot. Még Spektrumon kezdte 30 éve, úgyhogy én és a testvérem már ebbe születettünk bele. Imádom, de a nyelvtudása kissé hiányos, úgyhogy amíg még otthon laktam egy élmény volt hallgatni a szobámból, hogy az éjszaka közepén ordít bele a fülesbe idézem: "FÁKING KINDER CSÍTER" és társai :D

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.01.04. 19:35:27

Apám ha még él, akkor 63 évesen nyomja. Igaz meglehetősen konzervatív a játékokat illetőleg, Civ - az első -, Settlers - szintén az első -, ilyenek. Hát istenkém, alapos.

Lámadmirális 2012.01.04. 19:44:18

Volt egy 53 éves guild társam, eléggé lealázott a rugójával :d

Cherrx 2012.01.04. 20:04:02

Ilyen ki**szott káromkodónak kell lennem, hogy ilyen idős koromban is nyomjam? Mert akkor rászoknék ;-)

Nem személyesen ismerem, de a Facebookon sokat beszélgetek egy barátommal, nagyon rendes fickó, kb 60-as, ő a topon van. Na kiderült, hogy az anyukája is sokat játszik -- igaz, csak kockajátékkal, de a facebookon. Ő 83 éves.
www.facebook.com/profile.php?id=100002312704201&ref=ffl

K0vasz 2012.01.04. 20:17:27

Fater, a 60-hoz közelítve elég rendesen tolja, most épp a Hereos 6-ot:) De Red Alerttel meg hasonlókkal is szokott jáccani:)

hazmesterzs 2012.01.04. 20:46:26

Hát azért a reakcióidőn látszik hogy nem mai "csirke", de piszkosul élvezi, és ezt nem lehet elvitatni tőle, remélem hatvanévesen én is hasonlóképpen fogom tolni.

UnrealFCY 2012.01.04. 21:26:24

Haverom anyja vegigtolta a Fallout3at,. multkor meselte...hat van ilyen is :D

Foxhound 2012.01.04. 22:35:18

Apám 84 lesz az idén, és keményen tolja a Boulder Dash remake-et! Meg időnként Dyna Blaster-ezik... :-)

Dester 2012.01.05. 06:53:48

Az én apám (56) is nyomja a Call Of Duty-t, az Operation Flashpointot meg a Panzer General sorozatot a mai napig. Mivel nincs testvérem, annak idején még a C64-en együtt kezdtünk el együtt játszani, aztán ez megmaradt a PC-s időkre is. Sokszor alig bírtam kirobbantani a Civilization meg a Centurion elől. Viszont őt inkább a világháborús játékok kötik le, engem meg minden más. :)

AlbaZen 2012.01.05. 07:38:54

Anyám 55 évesen végignyomta a Diablo I-II,t, a Heroes II és III campaigneket, nincs ebben semmi különös, elég könnyű rákattanni ezekre. Már nagyon várja a Diablo III-at.

V1p3R 2012.01.05. 08:33:27

én mostanában hagytam abba a függést, azóta csak bulik és csajok, de lehet,hogy majd öregkoromban újra elkezdem, kitudja mit hoz még a jövő :)

Void Bunkoid 2012.01.05. 09:28:09

naaaa, wottal nem jáccik senki? :)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.01.05. 09:32:10

Külföldi fórumot a +50 éves szimulátoros teljesen átlagos. Az unokék fotóit szoktál feltöltni, mikor jön az utánpótálás. :)

A legidősebb akit ismerek - bár csak fórumon keresztül - asszem 64 éves. Ott volt Vietnámban...

Mad Mind 2012.01.05. 09:50:32

Anyukám 65 és WoWozik. Majdnem minden raidet letudott csak Firelandsot nem, mert akkor épp kevesen játszottak a guildjében. :)

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2012.01.05. 10:04:22

Nem tom számít-e, de faterom idén lesz 67, és Far Cry-ozik.... (nem a 2, még az 1...) Csak úgy szépen lassan, nyugdíjas tempóban :-D

qwertzu 2012.01.05. 10:13:51

@Deviáns szinglibolsilibsibibsi: Azért a Far Cry nyugdíjas tempóban. :)

MichaelKnight 2012.01.05. 13:22:21

-You kill the f***ing emperor and you get 40 bounty, that's it?
-Yeaah...

ULaci · http://whistler.uw.hu/meri/lastpage.htm 2012.01.07. 01:53:54

Egyszer, kisiskolás koromban (1988 környékén) játszottam C64-en valami flipperrel, az utolsó golyó volt már csak hátra, nagyon kellett vizelnem így leültettem anyámat, hogy öt percig hadd próbálja ki, mi az ami előtt ülök egész nap már hónapok óta. Faluról származott, tévéjük se nagyon volt, varrás-hímzés volt a hobbija, de azért elmagyaráztam neki a szabályokat: bal kar-jobb kar, szpész (az a hosszú ott lent), a lényeg, hogy ne essen le a golyó. Nahát mondanom sem kell, aznap már nem játszottam, három órát tolta egyetlen golyóval, jöttek közben vendégek, el is mentek, idratlan rekordot hozott össze, sose döntöttem meg. Valami tévésorozat kezdődött este, azért hagyta abba. (Manapság farmozik, reggeltől estig, mondom falusi lány volt.)

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2012.01.08. 12:46:49

@ULaci: David's midnight magic. Azóta se láttam jobb flippert.

flea 2012.01.08. 17:27:16

@Tzimisce: bakker, nem mondod, hogy rajtam kívül más is ismeri ezt a gyöngyszemet. :) Nekem is nagy kedvencem.

(Találós kérdés: melyik két irányítógomb hiányzik a felsorolásból?)

SnakeHB 2012.01.09. 10:33:48

Van egy öregfiúkból álló banda, akik imádják a jégkorongot, és évente tolnak egy hetes NHL bajnokságot PS3-on (nyaralóbérléssel, ivászattal natürlich). Na, ők ezt még SNES-en, Segán kezdték, és 30+-osan cseppentem bele, én vagyok a pisis zöldfülű. :)
Baromi jó látni, ahogy éjjelente pihenésképpen alkoholmámorosan tolják a COD-ot, Mortal-t, GH-t. :)

A mi és az utánunk jövők generációja már olyan lesz, hogy ebbe születtek bele, számunkra ez a szórakozás természetes formája, mint nagyszüleinknek az ulti, mozi, színház.

Stinger · http://stinger.gamer365.hu 2012.01.09. 19:45:01

Old Grandma Hardcore :) Jó az öreglány, régóta megy már ez a sorozat, asszem a Resistance II-nél volt az a jelenet, mikor hangosan felröhögtem a vicsorgáson, meg a come'on f*cker DIE! ordításon - aztán a nagy ujjongáson. : )

Zseniális, remélem, hogy öregkoromra (ha nem is ilyen mértékben), de azért nem szakadok el a videojátékoktól. Ettől amúgy nem is nagyon kell félnünk szerintem, ahogy előttem egyik kollega említette, mire mi megöregszünk (tényleg, megöregszünk?), teljesen elfogadott dolog lesz ez. Bár akkor ki tudja már, milyen játékokkal fogunk játszani (belegondolva abba, hogy húsz évvel ezelőtt mi volt, most mi van, és mi lesz majd. :)

Ropilógus 2012.02.03. 01:00:44

Ez egy kicsit hosszú és enyhén off dolog lesz, de iszonyat mennyiségű nosztalgia szabadult fel bennem, elmém egy zárt részéről, egy kedves emlék.
Nem mondok neveket, se helyszínt, se semmit, mert az idő homályában eltudom képelni, hogy rosszul idézem a dolgokat, de a lényeg, hogy nem az öreg-gamer kategória vagyok (még:), 24 éves, de 7 évesen már kezeltem a dos-t és a c64-est úgy ahogy, de amiről mesélnék az egy kb 10 évvel ezelőtti szakasza életemnek és egy klán életéről szól.
Apámék munkahelyén voltam és legfőképpen unatkoztam, amit csendesen kellett tűrnöm. Egy ital nagyker volt és nem volt nagyon semmit se csinálnom, bár volt rá példa, hogy segítettem, de most ez kimondottan azaz unalom volt, amikor azt tervezed, hogy mekkora állati nagyot fogsz kockulni ha végre haza érsz. Ipari parkban voltunk és valaki felfigyelt, hogy van valami élet az egyik szomszédos telepen és lás csodát: egy 20 fős LAN parti volt! Én úgy a másodperc tört része alatt húztam át a csíkot csorgatni a nyálam, de kibaszott mód félénk kölyök voltam ám és csak néztem egy szót se szólva. Lement a LAN aztán, és így vagy úgy (ilyen ultra-befosok-úgy-félek üzzemódban, anyámékon/felnőtt ismerősökön keresztül) megkérdeztem, hogy ha legközelebb csinálnak ilyet lehet-e arról szó, hogy én is beszálljak? És azt mondták, jah.
A köv LAN-on ott is voltam már (egy folyóparti nyaralót béreltek ki), iszonyat félve és izgulva (tipikus kis nerd-ként nehezen kezeltem az emberi kommunikációt), de villám csapásként ért, hogy itt bezony én vagy a legfiatalabb... FÉNYÉVEKKEL! Nah jó, nem akarom öregbíteni őket, a lényeg, hogy az átlag korosztály 20-30 között mozgott, én meg 14 voltam. Leültünk, összedugtuk a hálózatot és ment a game. (Itt már voltak epic pillanatok, ilyen 20 óra folyamatos FPS multizás után kitalálták, hogy kell egy pihentető autóverseny és 6 perce elkezdett játék után felordítanak a túlsó szobából "Bazz! A wasd-en meg az egéren a kezem és csodálkozok, hogy nem indul ez a tragacs!") A lényeg, hogy kiderült, ez itt egy klán, amibe belecseppentem és szívesen fogadnak. El is kezdtem velük nyomni game-eket, de a főprofil a Day of Defeat volt (még a HL1-es mod, egy WW2-s csapat orientált FPS). És jöttek az élmények, ugyan is embereink nem kicsit nyomták keményen, pl. így 15 évesen (ha jól emlékszem) anyáméktól el kérezkedtem, hogy este 9-kor elvonatoljak egy másik szomszédos városba, mert klán gyűlés van egy kocsmába. :D Aggódó áldásukat adták és 1000 HUF-ot, meg megígértették velem, hogy ne igyak alkoholt (amik szerintem ellentmondásosak, de akkor és ott pont jó gyerek voltam, de életem ezen pontján már 2-szer, 3-szor ittam már, ebből egy volt amit mai szemmel is részegségnek neveznék). Bementem a kocsmába, ahol már ott volt az egész klán, egy füstös kis hely volt, tele élettel és mi körbe ültünk ott egy asztalt, a klán vezér elővett egy feltekert papírt, szét hajtotta az asztalon és az egyik map fölül nézetű nyomtatványa tárult elénk és hangosan elkezdte osztani, hogy ki, mikor milyen helyzetbe hova mennyen milyen fegyverrel... és egy egész kocsma nézett minket hülyének!!! Hogy mi a fenét művelnek ezek, hogy ilyeneket ordibálnak egymásnak: "-És ha németek leszünk? Akkor ezt, hogy back-eljük ki? -Akkor a riflések mennek a hosszún, az mg-s meg megy ide és figyeli a teret." Bejártunk így egy pár kocsmát és én egyre több tagot kezdtem megismerni, voltak köztük rendszergazdák, vállalkozók, programozók, egy csomó informatikus, akik felnőtt ként is simán kockultak és ez nekem új volt...
Eszméletlen sztorikat hallottam ott, de a legjobban az maradt meg, hogy egyszer, amikor már a végén járt minden és vezérünk enyhén cikk-cakkba közlekedett már, betalált engem és leültünk beszélni és közöltem vele, hogy nekem ez mennyire furcsa, mert minden hol azt kapom "Videójáték? Kis pöcs vagy!", meg "Sose lesz belőled normális ember."... ő meg elnézett a messzibe és azt mondta "Nézd, a fradit, vagy az újpestet is szidhatnám szabad időmben, vagy költhetnék tízezreket izomnövelőre, de az igazság: én nem látom a nagy különbséget. Játék-buzi? Lehet, de más se jobb. Minket ez fogott meg, mi ezt választottuk..."
De azért volt olyan, hogy egy sokáig nyúló este "edzés" folyamán a vezértől TS(teamspeak)-en halkan ezt hallottuk: "-A gyerek elaludt! Ha felköltöd, én nem tudom mit csinálok veled! Most azonnal abba hagyod és jössz velem aludni! -Jól van drágám. (Majd már nem halkan.) -Srácok, mennem kell, majd holnap még átbeszéljük a dolgokat, jó éjt all!" :)
Idővel megszakadt a kapcsolatom velük, de imádtam őket és így majd nem 10 elteltével kíváncsi vagyok mi lehet velük, mert nem hiszem, hogy felhagytak a game-eléssel. :)
Sorry, a hosszas wall-of-text és a nem egészen ide illő mivolta miatt, valamint köszi, aki végig olvasta.

Norv 2012.02.11. 09:30:59

@Ropilógus: Megfogott, talán azért is mert valami hasonlón mentem át. Nekem édesanyám dolgozik informatikusként (és ez nem vicc, pedig most ment nyugdíjba de főiskola óta ezzel foglalkozott). Na én már babakocsiban és később copfos kislányként 8 évesen is iskola után rohantam anyu munkahelyére a géptermekbe, eleinte tevét nevelgetni meg chatelni, a kedves informatikus srácok meg elláttak floppykon játékokkal: Aladdint, Prehistorikot és társait amit lelkesen cipeltem haza telepítgetni. Aztán amikor már elég nagy voltam (mondjuk 14 éves csitri), marasztaltak esti CS-partykra, és lassan a péntek éjjeli bulira bemelegítés a munkaidő utántól éjfélig CS lett. A munkahelyi gépeken hatalmas LAN partyk, külön szobában a CT meg a Terrorist, imádtam. Aztán persze jött minden más is, WoW sokáig, és CS is maradt. Szerintem semmi ciki nincs benne, ez is csak egy hobbi csak nem kell túlzásba vinni, pont ahogy Ropilógus ismerőse mondta: nem hiszem hogy óriási különbség van a focidrukker kocsmázás meg egy jó kis LAN party között.
süti beállítások módosítása