HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Nem, mi még nem unjuk

2011.08.12. 15:01 hancu

Ugye milyen régen volt már valami jó kis Portal-témájú videó az IDDQD-n? És hogy hiányzott már? Most kettőt is adunk, az Exile Vilify feldolgozása kimondottan depressziós, a kézzel rajzolt Want you gone viszont annyira aranyos, hogy simán ki lehet vele húzni a pénteki munkaidő végéig.

 

7 komment

Címkék: portal

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr513148711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moli 2011.08.12. 15:07:56

az elso egy kontesztre keszult, a nyertes: www.youtube.com/watch?v=M4X6q7rKGd0

kulondijas "Best Video Our Lawyers Won't Let Us Pick" kategoriagyoztes: www.youtube.com/watch?v=7AMNQ1hjLaY

DrBala 2011.08.12. 17:51:47

Portal Movie-t a népnek.

bbandi 2011.08.12. 18:40:42

Az elsőt berakhatták volna intrónak a játékba. Csak pár napja fejeztem be, és direkt kerültem minden portallal kapcsolatos dolgot a spoilerek miatt (nehéz elkülöníteni a P1 P2 dolgait). Aztán mikor befejeztem, csak néztem. Oké, nyertem, remek, de hogy került vissza Chell a föld alá? Főleg, hogy glados nem is működött? Utána találtam meg a képregényt.

K0vasz 2011.08.12. 19:17:44

Jajjj, imádtam ezt a játék végi nótát is:)

Alwares 2011.08.12. 22:44:17

Inkább adjatok Sziget jegyet, mert National lesz most kinn. Rohadt életbe, nem kellett volna headsetet venni :D

Jester 2011.08.14. 21:50:58

Én most nyomtam végig az egyet!
The cake is a lie!!!!!!
süti beállítások módosítása