Laráról már ejtettünk szót ebben a rovatban (ő volt az első, egészen pontosan), azonban a játék fejlesztői gondoskodnak arról, hogy ne lehessen egyetlen legyintéssel elintézni a világ legismertebb női videojátékos karakterét.
Személyes véleménnyel kezdek: nekem sosem volt rokonszenves a kicsit fennhéjázó, beképzelt és rideg lány, a melleiről meg mindig a kilencvenes éveket idéző kockák ugrottak be, tehát igazán szexszimbólumként sem ragadott meg Ms. Croft személye. Talán éppen ezért gondolom zseniálisnak a Crystal Dynamics ötletét: az új rész új Larája az, akit igazából még sosem láttunk - nem a már megszokott, tökös fegyverhős, hanem a lvl 1-es fiatal archeológus.
A történet szerint hajótörést szenvedünk egy szigeten, és már az első öt percben komoly slamasztikába kerülünk: fejjel lefelé lógva ér minket a nyitójelenet, és a kicsit később a hasfalunkba szúródó szilánk sem ígér sok jót. A soha nem látott szívássorozat közben viszont egy olyan lányt ismerünk meg, aki még az eddigi pokhendi stílust nem komálóknak is szimpatikus: Lara fél, sír, menekül, izzad - és ami a legdurvább, még vérzik is kicsit.
A játékról sokat egyelőre nem tudni, nyilván nem egy menekülésre alapozott horror-kaland lesz a sorozat új fejezete, de az biztos, hogy nem fogunk dupla Berettával rohangálni, és medvéket vagy cápákat halomra öldökölni. Az viszont látszik a képeken, hogy a dizájnerek komolyan gondolják Lara újragondolását: a korábbi részekben egy negyed mell volt akkora, mint most a kettő, viszont a fotorealisztikus arc láttán szerintem sokakban merül fel a "hátbasszus, ha ez így fog kinézni, esküszöm megveszem" mondat.
Utolsó kommentek