HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Gitárhősök, akik bénák Guitar Heroban

2010.09.30. 08:13 hancu

Az MTV egyik blogja szedett össze egy rakás videót olyan híres rockerekről, akikről a kamerák előtt derül ki, hogy a Guitar Hero nem megy nekik annyira, mint az igazi. Vicces, ahogy ott bohóckodnak a műanyaggitárral, na.

 

 

 

Első versenyzőnk Dave Mustaine, a Metallica volt gitárosa, meg a Megadeth-é is. Nem nagyon megy neki, pedig easy fokozaton fut neki, és a saját számát játszhatja.

 

 

Scott Ian következik, közel harminc éve tépi a húrokat az Anthrax frontembereként, itt meg dicséretes öniróniával figyeli, ahogy 31%-ot sikerül összehoznia GH2-ben.

 

 

Gerard Way a következő, ő egy ilyen emós izé, és nem is gitáros, hanem énekes, de a GH akkor sem megy neki különösebben:

 

 

 

 

Josh Groban sem gitáros, inkább billentyűs és énekes, de ezzel is eladott 20 millió albumot a Wikipédia szerint.

 

 

David Howell Evans neve csak a legmegátalkodottabb rajongóknak mond valamit, inkább The Edge néven ismerjük, a U2-ban gitározgat. A Guitar Hero-tudását pedig így foglalja össze:

 

(...és az MTV-sek összeállításában szerepelt még a Hannah Montanát játszó csaj is, bizonyos Miley Cyrus, én őt innen önkényesen kicenzúráztam, mégiscsak zenészekről lenne szó)

8 komment

Címkék: zene guitar hero

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr392333212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dester 2010.09.30. 08:22:39

De kár, hogy most nem tudom megnézni a videókat. (Köszönet "The Edge" igazi nevéért, mindig érdekelt, van-e neki :))))

Nem csoda, hogy nem nagyon megy nekik. Ezerszer el lett mondva, hogy az igazi gitár és a műanyag nem ugyanaz a téma. (Gondolok itt főleg azokra, akik folyton azzal érvelnek, hogy azt a tudást meg időt, amit összeszednek GH-val, igazi hangszer megtanulásába is ölhetnék...)

Delebriel 2010.09.30. 08:34:55

Az a cenzúra nagyon bölcs döntés volt. :D

thinkEdem 2010.09.30. 08:54:15

A Gerard Way-eset néztem meg... neki easyben azért egész jól ment (övé a jobb oldali volt, a műsorvezető bénázott a bal oldalon), főleg ahhoz képest,hogy nem volt vállszíj, és még a kontrollert is tartania kellett. (Próbáltam már úgy, rettentően nehéz...)

Egyébként meg +1 Desternek.

kistucsok 2010.09.30. 10:54:13

16 éve gitározok és az első gitár herós zúzdára is igazi gitárral mentem (nagyon skeptikus voltam), azzal kísértem a többieket, de csak belekóstoltam és nagyon tetszett, bár médium fokozattól soha nem leszek jobb és főleg a bassgitár tetszik az nagyon jól adja XD

és persze, hogy nincsen értelme ezeknek az összehasonlításoknak, szerintem maga Tony Hawk is bénázna a róla adaptált gördeszkás játékokban :)

Ian nagyon vicces volt XD, legjobb videó :)

Trebron55 2010.09.30. 10:59:30

"(...és az MTV-sek összeállításában szerepelt még a Hannah Montanát játszó csaj is, bizonyos Miley Cyrus, én őt innen önkényesen kicenzúráztam, mégiscsak zenészekről lenne szó)"
WIN:D

wowerman 2010.09.30. 18:10:38

na igen, erre szokták mondani hogy "Sorry, I have a life". A fenti emberek nemigen nagy gamerek. Plusz az is kérdés hogy mennyit játszottak már vele a fenti videó előtt. Elsőre nekem is bénán ment.

thinkEdem 2010.10.03. 12:25:40

@wowerman: Miért is? Aki egy PARTIjátékkal szórakozik, annak bizonyára nincs élete. Nálunk sem a 10+ fős bulik alatt szokott leginkább előkerülni a GH meg a Lips, valóban...
süti beállítások módosítása