HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

E3 csibék: Gina és Amber

2010.06.18. 12:57 Stöki

Velük nem tudtam interjút készíteni, mert hosszú sor állt előttük, folyamatosan fotózták őket. Viszont mondanának valamit nektek:

Egyébként ők a GameCrusht reklámozzák - tudjátok, ez az az ellentmondásos szolgáltatás, amin jó csajokkal lehet játszani pénzért. Volt egy második csapó, ahol bemondják a szolgáltatás nevét is, de ez a fenti jobban tetszett, ahol Amber elbénázza, Gina pedig küld egy puszit. Azt nagyon sajnálom, hogy nem tudtam velük interjúzni, ha igazi GameCrush-lányok, biztos tudtak volna pár szaftos sztorit mesélni, meg úgy általában beszélni erről az egész pénzért játszós bizniszről.

13 komment

Címkék: e3 booth babe youre watching

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr882091398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2010.06.18. 13:29:22

Hihetetlen! Az előző posztnál a "sunáznám" kommentek száma=0!!!
Ilyenkor büszke vagyok az IDDQD-re :)

algi 2010.06.18. 13:47:49

Ha majd lesz IDDQD-tévé, akkor ez mindenképp legyen szignálként!

Vellaquor 2010.06.18. 13:49:35

azért mit ne ondjak elég fáraszto munka lehet :D egésznap kockákkal fényképezgetni meg vigyorogni minden hülyegyerekre :D

Arilian 2010.06.18. 14:10:00

Estére beszélj meg velük egy interjút...

Serathis 2010.06.18. 18:06:08

Gamecrushhal mi van?

Limrasson 2010.06.18. 18:14:04

@The Drunken Master:
Nézd lekvárosbuktát...
@lekvárosbukta:
Fail
vagy
@Limrasson
Irónia fail.

Lámadmirális 2010.06.18. 18:26:36

@Limrasson: Sztem irónia fail, de ha nem, akkor én Ginát sunáznám. Ha mégis az, akkor is :Đ

Balfake 2010.06.19. 02:36:40

Nem akarok nagyképűsködni, de én szebb csajokkal játszok tök ingyen.

Terlis 2010.06.19. 02:49:32

@Balfake:
ez nem nagyképűsködés: relatíve sok esélye volt a húgaidnak, hogy szebbekké szülessenek náluk. Leszámítva, ha valaki a medicin-labda fejre bukik, mint itt egyesek :D

Amúgy én csak egy szebb csajjal szoktam játszani, de nem PC-n... és nem is konzolon... majd elfelejtettem, szintén tök ingyen :P

Terlis 2010.06.19. 02:51:00

@Terlis:
Pontosítok: majdnem tök ingyen. A csajok így vagy úgy, de valamennyi pénzt biztos elvisznek

rootshaper 2010.06.19. 14:56:18

a "csajokkal mindent el lehet adni" szlogen ismet felroppenhet mint abban a ket fos Blur reklamban.

es ezeknek a csajoknak alltak sorba kilometereket az emberek, hogy kapjanak egy kozos fenykepet? be is szarok komolyan... aki ezert megy E3-ra az meg is erdemli basszus, mar tenyleg nem ertem mirol is szol ez az egesz. az evente egyszer csajokhoz eresrol, vagy arrol, hogy bejelentenek nagy dolgokat amiket ev kozben nem szoktak? hmmm...
konnyen beszel az aki minden este lat pucer lanyt =)
süti beállítások módosítása