HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Egymillió dollár virtuális baseballozással

2010.05.06. 13:40 hancu

Egy 24 éves alabamai fickó, név szerint Wade McGilberry vigyorog a képen az egymilliós dolláros csekkel, amit a 2K Sports kiadótól kapott, mert a Major League Baseball 2k10 című játékban megcsinálta a tökéletes meccset. Nem vagyok egy különösebb baseballtudor - bár egyszer, egy meccs bámulása közben hosszú percekig úgy gondoltam, hogy értem a szabályokat -, de azt azért sejtem, hogy ez nem lehetett túl egyszerű dolog. Az kiadó Xbox Live-on hirdetett meg egy versenyt, és talán maguk sem gondolták volna, hogy valaha gazdája lesz az egymilliónak - de Wade már a verseny első napján megcsinálta a hibátlan meccset.

Az egymillió dollár nemcsak mocskosul sok pénz, de - tudomásom szerint legalábbis - a legtöbb, amit valaha ember nyert videojátékos versenyen. És megvan annyi, amit az amerikai profiligában egy középcsapatnál egy év alatt keresni lehet igazi baseballozással.

12 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr631978955

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vendégposzt: Ken Lee - A VÍDEÓJÁTÉKOK 2010.05.07. 09:23:48

Meg fogalmasztam eggy rövid cikkt is a Vídeó játékroll az igérésem szerínt (pusszba még kűldök egy szép képet amin jól látcik a lényegje: tévén zsojszickkal kel játcani). Maj tessék azt csinálni vele amit akarni tettszcenek! Íme:   A VÍDEÓJÁ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a Bloom 2010.05.06. 14:01:43

Hozzam hasonlo kaeuropai parasztok kedveert leirhattad volna, milyen is egy tokeletes meccs.

moli 2010.05.06. 14:02:52

@a Bloom: pont ezt akartam kerdezni, de gondoltam o se tudja

hancu 2010.05.06. 14:05:21

Nem, én sem tudom (erre próbáltam utalni a "nem vagyok egy különösebb baseballtudor" résszel), de gondolom valami olyasmi lehet, hogy az ellenfél egyetlen pontot sem tud szerezni.

thinkEdem 2010.05.06. 14:16:15

Wikipédia szerint:
"A perfect game is defined by Major League Baseball as a game in which a pitcher (or combination of pitchers) pitches a victory that lasts a minimum of nine innings and in which no opposing player reaches base. Thus, the pitcher (or pitchers) cannot allow any hits, walks, hit batsmen, or any opposing player to reach base safely for any other reason—in short, "27 up, 27 down". The feat has been achieved only 18 times in the history of major league baseball—16 times since the modern era began in 1900."

Szóval ja, az ellenfél nem szerezhet pontot.

moli 2010.05.06. 14:34:38

@thinkEdem: nemhogy pontot, de meg bazist sem?

moRtiZ 2010.05.06. 15:13:59

bázist sem, nem mindegy.

Én anno elkezdtem nézni egy anime-t (Major volt a címe) abbol faszán perfect megtanultam a baseball szabályokat. Mostmár nem nézek hülyén akkor sem ha egy baseball-ról szóló filmet, esetleg véletlen egy közvetítést nézek.

bullseye 2010.05.06. 15:48:22

ahogy nézem ez annyit tesz, hogy a dobónak zsinórban 27 játékost kell kiejtenie, fejenként 3 hibás ütéssel. elméletileg lehetséges hibáznia, ha az elütött labdát földetérés nélkül elkapja egy csapattag, vagy időben az első bázisra jut kiejtve az ütőjátékost, de legbiztosabb, ha az bele sem tud ütni.

az össz 16 perfektet meg továb árnyalja, hogy évi vagy 160 meccs van a liga egy szezonjában

a Bloom 2010.05.06. 16:11:16

Koszi, mar ertem. Asszem. :)

RCH 2010.05.06. 21:10:16

Naszoval, _nagyon_ egyszerusitve.
Az egyik csapatban a dobo, a masikban az uto jatekos. A dobo dob, az uto meg ut - ha tud. Ha nem tud (eros, vagy trukkos a dobas), akkor kiesik es jon helyette egy masik uto. Es ha az is kiesik, akkor egy ujabb. Es ha az ellenfel osszes jatekosat kiejti a dobo, akkor megcsinalta a tokeletest.
(Ez nagyon le van egyszerusitve, mert ha sikerul is egy utes, meg akkor is ki lehet esni, vagy ha nem, meg akkor sem garantalt a pontszerzes.)

alternaiv 2010.05.06. 21:47:46

Eddig 18 tökéletes meccs volt az MLB történelmében, az egyik éppen tavaly: sportgeza.hu/baseball/2009/07/24/tokeletes_meccset_csinalt_obama_doboja/

terran 2010.05.07. 02:28:46

Ha az online pókert videojátéknak tekintjük, akkor azzal már nyertek több pénzt. :)
süti beállítások módosítása