HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Bejárható Serenity a Second Life-ban

2010.03.28. 13:30 Stöki

Herbie fedőnevű ügynökünk csempészte ki ürgebőrbe varrva az alábbi képgalériát a Second Life-ból. Igen menő kis galesz, pedig a Second Life nevét és a „menő” szót szerintem még soha nem használtam egy mondatban. Persze kicsit elfogult vagyok: a galéria a Firefly című, a Fox által méltatlanul elintézett tévésorozat űrhajóját, a Serenityt ábrázolja. És ez a sorozat nagy kedvencem, ha négyszer nem láttam a részeit, akkor egyszer sem, meg amúgy is nagyon csípem Joss Whedon műveit (különösen a Buffy 3. évadát, a 4. évadból a Hush epizódot és legutóbbi sorozata, a Dollhouse is bejövős).

Szóval ezt a galériát (kattra a képek megnőnek) igazából a whedonisták fogják élvezni, mert ők felismerik majd például Inara siklóját, a legénységi étkezőt vagy a pilótafülkét, ahol Wash játszadozott a műanyagdínókkal. De azért azok is végigklikkolhatják a képeket, akiknek ismeretlen a sorozat, és értékelhetik, hogy mennyi meló lehetett ezt összehozni: a méretarányos Serenity ugyanis annyira részletes, hogy be is lehet járni - sőt, a Mule nevű ötszemélyes járgányt (szintén ismerős lehet a sorozatból) ki is lehet próbálni. Aki ezért még arra is hajlandó, hogy bemásszon a Second Life nevű közösségi akármibe, ezeken a koordinátákon találja a virtuális Serenityt.

Egyébként nem kis költség volt ezt összehozni és fenntartani. Maga a 1800 primes modell (egy prim afféle alap építőidom a Second Life-ban) 18000 lindenbe került (kb. 72 dollár, a linden a SL valutája). Ezen felül egy akkora telek bérleti díja, ahol ki lehet tenni egy ilyen űrhajót, nagyjából 4-5000 további lindenbe fáj hetente (vagyis kb. havi 70 dollár).

8 komment

Címkék: joss whedon second life állatság firefly játék és művészet

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr511874698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rootshaper 2010.03.28. 17:34:14

az gaz, hogy se a second life-ot nem tudom mi fan terem, se a Serenity urhajot? XDDD

Tájfájter 2010.03.28. 17:58:30

Herbie ügynök pár hónapja mutatta már nekem ezt, és akkor is bejövős volt, múlt héten néztem újra a Firefly sorozatot...6odszor asszem.:-)

Kis kiigazítás, az ötszemélyes Mule nem a sorozatban volt, hanem a filmben, a sorozatban csak egy quad-ra futotta.

kardigán · http://kardigan.freeblog.hu/ 2010.03.28. 19:08:45

deszéép, még a virágok is ottvannak az étkezőben

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.03.29. 09:24:55

Firefly az egyik legjobb SF-sorozat (volt).

A Second Life-jelenséget pedig a mai napi nem értem. Mi olyan nagyon érdekes benne? Teljes rejtély.

2010.03.29. 12:53:01

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Némi pénzért térdig érő faszt modolhatsz az avatarodnak, amúgy nem nagy eresztés.
Ezen a Serenity lemodellezése se dob nagyot sajnos, bár decens iparosmunka lett (oké, az ülések nem stimmelnek, a konzolon nincsenek ott Wash játékdinói, és Kailey függőágya is a másik oldalon van, de csak én vagyok ilyen részletbuzi.)

Nicker 2010.03.29. 13:00:02

Ott vannak azok a dínók, kérem szépen. És az legyen a legnagyobb baj, hogy a függőágy a másik oldalon van (én sosem vette a fáradságot, hogy megjegyezzem, de szerintem az építő figyelt rá, szóval lehet, hogy te tévedsz). :)

2010.03.29. 13:28:20

@Nicker: Mea culpa, stimmel.

Scandal Douglas · http://slhungary.blog.hu 2010.04.06. 10:56:59

A Second Life-ról több érdekességet az slhungary.blogspot.com és a slhungary.hu oldalakon olvashattok.
Amúgy köszi az SLURL-t, már rég kerestem. Én is Firefly/Serenity rajongó vagyok, korábban meg is találtam a helyet...
süti beállítások módosítása