Az ember hozzá van szokva az olyan alapigazságokhoz, mint hogy a nagy játékkiadók csak újra és újra megnyúzzák a sikerjátékaikat, a végén már igazi tartalmat sem tesznek bele, csak új borítóképet nyomtatnak, és hozzáadnak egyet az előző évben megjelent cím végén lévő számhoz.
Szóval ez persze nem mindig így van, de az EA (vagy valaki, aki nagyon nem szereti az EA-t) mindent megtesz, hogy megmutassa a fenti gondolatmenet igazságtartalmát: most például a cég verekedős játékának, az UFC 2014-nek jött ki olyan demója, amiért (nagy levegő) fizetni kell.
Fizetős demó, azért ez már tényleg a beszarás kategória. Bár valószínűleg csak átmeneti hibáról van szó, lehet, hogy egy ügyesen álcázott kísérlet az egész. Persze, véletlenül raktuk így ki, de nézd csak, pár ezer idióta tényleg fizetett érte. Hát, akkor mostantól ez az iparági alapvetés!
[UPDATE: Közben biztossá vált, hogy tévedés volt, persze, persze.]
Utolsó kommentek