Egészen hihetetlen az a picsogás, ami a Watch Dogszal kapcsolatosan mostanában megy. Illetve hát mit mostanában, kábé a bejelentés óta pattognak az ötletek meg a pontosítások, talán még egy nyilatkozat sem volt, ami kapcsán ne született volna legalább három re-nyilatkozat, hogy hát na, kicsit elszaladt a ló a hazugokkal PR-osokkal, és amikor azt mondták, akkor úgy értették.
Most például azon megy a vita, hogy akkor megy-e hatvan fpssel, 1080p-ben majd a játék PS4-en, vagy nem megy. Először azt mondták, hogy persze, megy, még az előrendelői oldalra is kiírták:
Aztán persze levették, és most meg külön posztot írtak a témában, amiben elrejtették a pontos értékéket.
PS4-en 900p-s felbontás lesz, Xbox One-on 792p-s, és mindkettőn 30 képet dob majd másodpercenként a játék. (Pécén meg amennyit beállítasz neki, figyelembe véve a vas lehetőségeit, ugye.) A fejlesztők szerint persze ez tökmindegy, mert hiába vannak 1080p-s, 60 fps-es játékok, a next-gen életérzés a lényeg, nem az, hogy hány pixel van hányszor a képernyőn, mert a felbontás meg a futásteljesítmény csak egy szám, és a számok nem jelentenek semmit.
A Watch Dogsból jövő héten kapjuk meg a tesztpéldányt, és én mondjuk elég durva előítéletekkel ülök majd le elé azok után, hogy nagyjából minden, illetve annak az ellenkezője is kiderült már a játékról. Kezdtünk azzal, hogy ez egy nyílt világ lesz, amiben aztán tényleg bármit megtehetünk, kiderült később, hogy hát na, annyira azért nem, volt persze egy kis késés is, most meg ez. Pedig én semmit sem szeretnék jobban, mint szénné hekkelni Chicagót, és a Watch Dogs az első a "játékok, amiket nagyon szeretnék élvezni, és szomorú leszek, ha kiderül, hogy szar" listámon idén.
Az utolsó 100 komment: