HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A Bulletstormnak semmi sem szent

2011.01.19. 11:30 miguel_

A Halo 3-nak volt egy jó kis reklámja: a hősies küzdelem egy pillanatát ragadták meg egy extrarészletes diorámában a készítők, és a hatás kedvéért még Chopint is bevetették. Valószínűleg sokan tudják, miről van szó, de azért nézzünk bele ismét.

A lassan esedékessé váló Bulletstormmal kapcsolatban is jött ki egy videó a minap - kevésbé hősies, viszont sokkal viccesebb, ráadásul ez tényleg azt mutatja, mi lesz majd a játékban. (Van amúgy még valaki rajtam kívül, aki szerint az Epic és a People Can Fly oltári baromsága lesz 2011 valódi Duke Nukem Foreverje?)

12 komment

Címkék: állatság

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr742595147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dester 2011.01.19. 11:35:10

Utolsó kérdésedre a válasz: igen, van. Nekem is ez az érzésem. Valahogy mintha a Duke és a Postal keveréke lenne, itt-ott Far Cry-szerű tereppel, a Quake3 vagy Unreal pörgőségével, megfűszerezve a Mortal Kombat morbiditásával, 21. századi módon.

SplitGuy 2011.01.19. 11:46:22

Abszolút várós a cím, és MÉG ilyen hasonló jókat várunk a PCF-től! :D

Gargaj · http://gargaj.umlaut.hu 2011.01.19. 12:32:32

Az egyik PCF-es fejlesztobaratomat idezve: "Ha a Painkillert szeretted, akkor a Bulletstormot is nagyon fogod szeretni."

Sance · http://freakcinema.blog.hu/ 2011.01.19. 12:32:40

Duke legnagyobb kedvencem, de ez a játék valahogyan nem tud megmozgatni. Nagyon másnak tűnik, túlzásnak tartom ezt a sok trükközést, szerintem a Duke nagyban attól Duke, hogy csak mész és lősz, nem pedig feldobálod és széttrancsírozod az ellent. A másik dolog, ami nekem már sok, az a Bulletstorm szereplőinek erőltetett keménysége. Duke úgy volt a legtökösebb csávó a földön, hogy közben lazán is hozta ezt a karaktert, ezzel szemben a Bulletstorm-ban én eddig csak hörögve keménykedő szereplőket láttam. A játékmenet közben röpködő pontszámok sem tetszenek. Ha már valami Duke-hoz hasonlót kellene mondani, inkább a Serious Sam jut eszembe, mit ez.

Flankerr 2011.01.19. 12:50:43

Jóó lesz ez, már csak egy gép kell nekem amin futni is fog, a céges laptoppal esélytelen, a 6 éves gépem dettó..:)

Cadaver!! 2011.01.19. 20:06:26

@Sance: 15 éve nem jött ki értelmes Duke játék (aki szerint a Manhattan Project az volt, azt ketté fejelem :D), akkoriban még az ilyen játékok elképzelhetetlenek voltak. De az over the top, vicces killek a Duke 3D-ben sem voltak ismeretlenek, lásd Devastator, vagy kicsinyítő fegyver. George barátunk szerintem sír valahol a takarója alatt, hogy nekik nem voltak ilyen jó ötleteik a DNF kapcsán (ha volt is, soha nem tudjuk meg), illetve, hogy a technika még nem érett meg erre abban az időben, amikor George még dolgozott, és nem csak beszélt.

Ry0K3N 2011.01.19. 23:59:05

Ugye itt is ugyanaz a csapat/egyén csinálja a zenét aki a Painkillerét? Az valami iszonyat mit rá nem dobott a hangulatra még.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2011.01.20. 08:24:31

Úgy néz ki, mintha Borderlandsot játszanék tudatmódosult állapotban.
Imádom, kell.
@Sance: Hátha így jobban megérted, miről szól a Bulletstorm: lmgtfy.com/?q=ir%C3%B3nia

Dester 2011.01.20. 08:52:23

Jut eszembe, összekötve ezt a posztot a Dead Space 2-nél írtakkal (anyád gyűlölni fogja). Ha ezt a játékot fogom játszani, szerintem a barátnőm végleg kitagad. :)
Pedig már a 486-os korszakban is játszottunk a WWF-fel (emlékszik rá valaki? YOOO-KOOO-ZUNAAAA!) és a Mortal sorozattal, a Painkillert és a Postalokat is végigjátszottam, mégse lettem vérengző vadállat, sőt macskát se akartam használni hangtompítónak, pedig az is van otthon. :)

Sance · http://freakcinema.blog.hu/ 2011.01.20. 14:26:05

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: A Duke3D-ben is volt irónia bőven, és a Bulletstorm is valóban használja előszeretettel, de attól jobb még nem lesz, és én nem erről beszéltem.

@Cadaver!!: Ugye te is tudod, hogy még idén kijön a DNF, és a Gearbox csak befejezi, nem pedig új játékot épít, ergo mindent látni fogsz, amit Broussard bácsiék kitaláltak?

miguel_ 2011.01.20. 14:33:45

Emberek, nincs senki, aki nálam jobban szeretné, hogy a DNF jól sikerüljön, már csak azért is, mert a Gearbox egy jó csapat, viszont azt a sajtóanyagot, amit kaptam, mindenkinek látnia kellett volna (illetve páran látták is, mert beleraktam a cikkbe) - a tökéletes bizonyíték volt arra nézvést, hogy ami tizenpár éve vicces volt játéknak, az mára nagyon rossz poén.

mobiler 2011.01.20. 17:12:09

@Cadaver!!: Szerintem jött ki jó egy Duke 1999-ben. A Zero Hour-ról beszélek. Ezt igaz kevesen ismerik, mert a nintendo64-re jelent meg csak.

A DNF-en meg már lassan annyit dolgoztak, hogy min 3 játékot ki lehetne adni a különböző motorra elkészült verziókból.
süti beállítások módosítása