Vicces koreai Starcraft-reklámok (illetve nem is magát a játékot, hanem egy hamarosan induló ligát hirdetnek), jut eszembe, ugye milyen rég volt már starcraftos téma? Szóval a szokásos renderelt-hitech, sztárjátékosokat macho pózben mutogatós stílus helyett az ovi a helyszín, illetve a suli, ahogy az egyszeri gémer srácot kellemes meglepetés éri a vizsgán.
Mi leszel, ha nagy leszel?
2010.08.05. 20:24 hancu
24 komment
Címkék: reklám korea starcraft
A bejegyzés trackback címe:
https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr562201965
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Lámadmirális 2010.08.05. 21:09:42
Jézusom de beteg:D Mondjuk a másodikat bevállalnám, habár nem Starcrafttal =b Ahoz Láma vagyok:Đ
Kandras 2010.08.05. 21:31:54
Fura, a videók alapján ott is gázos, ha kockul az ember, oviban megijeszti a többieket, egyetemen semmire nem megy vele, ezzel szemben a sportolók mindig félisteneknek vannak beállítva.
Vin(ent 2010.08.05. 21:43:06
A másodikat határozottan humorosnak találtam. Az elsőt már kevésbé.
mediocris 2010.08.05. 23:18:51
@Kandras:
Én nem szeretem a RTS-eket, de a Starcraftból lassan nemzetközi sport lesz. Nem hiszem hogy Dél-Koreában gáz lenne Starcraftozni. Mondjuk ezek a srácok nemzeti hősök, ha nem vb-n nyomják, akkor szponzori cuccokban játszanak.
www.youtube.com/watch?v=tGGkvbQHXWc
Nem is értem a Blizzard miért nem hozott ki valami official garfikai updateet. Ez a játék már 98-ban sem nézett ki túl jól, és még mindig így játszanak vele.
Bonus: Blizzard 12 Days of Xmas
www.youtube.com/watch?v=oL-Yvk8nN20
Én nem szeretem a RTS-eket, de a Starcraftból lassan nemzetközi sport lesz. Nem hiszem hogy Dél-Koreában gáz lenne Starcraftozni. Mondjuk ezek a srácok nemzeti hősök, ha nem vb-n nyomják, akkor szponzori cuccokban játszanak.
www.youtube.com/watch?v=tGGkvbQHXWc
Nem is értem a Blizzard miért nem hozott ki valami official garfikai updateet. Ez a játék már 98-ban sem nézett ki túl jól, és még mindig így játszanak vele.
Bonus: Blizzard 12 Days of Xmas
www.youtube.com/watch?v=oL-Yvk8nN20
Darth Revan 2010.08.05. 23:27:56
@Tarsoly:
Az elsoben a kislany azert fakad sirva, mert a kiskolok Templart akar felesegul venni, a kislany meg gondolom nem az :)
Az elsoben a kislany azert fakad sirva, mert a kiskolok Templart akar felesegul venni, a kislany meg gondolom nem az :)
Limrasson 2010.08.06. 02:36:57
@mediocris: Szerintem baromi jó grafikája volt amikor kijött az SC, főleg hogy teljesen új motort csináltak hozzá, mert a régi már nem volt elég (WarcraftII-es motor)
mediocris 2010.08.06. 09:55:59
@Limrasson:
Jó volt a grafikája, a célnak megfelelt, de nem volt olyan nagy szám. Azt találom érdekesnek hogy 10 évig reszelgetnek egy játékot, és mégsem veszik a fáradtságot hogy kicsit tuningoljanak magán a játékon. Nem kellett volna alapjaiban hozzányúlni a grafikához, csak nagyobb felbontás, jobb textúrák, optimalizált algoritmusok, stb. Szerintem senki nem sértődött volna be ha már nem elég a Pentium 90-es gép hozzá. Ha folyamatos zoomot nem is csinálnak hozzá, akkor is minimum szabadon választható felbontás, vagy játékmező méret kéne.
Én a helyükben csinálnék egy Starcraft Classic változatot. Egy RTS-hez nem kell 3D-s grafika. Kíváncsi leszek mennyire terjed el a Starcraft2, mert szerintem nem lesz akkora klasszikus mint az első rész. A sok csilli-villi újítás csak komolytalanabbá tette.
Jó volt a grafikája, a célnak megfelelt, de nem volt olyan nagy szám. Azt találom érdekesnek hogy 10 évig reszelgetnek egy játékot, és mégsem veszik a fáradtságot hogy kicsit tuningoljanak magán a játékon. Nem kellett volna alapjaiban hozzányúlni a grafikához, csak nagyobb felbontás, jobb textúrák, optimalizált algoritmusok, stb. Szerintem senki nem sértődött volna be ha már nem elég a Pentium 90-es gép hozzá. Ha folyamatos zoomot nem is csinálnak hozzá, akkor is minimum szabadon választható felbontás, vagy játékmező méret kéne.
Én a helyükben csinálnék egy Starcraft Classic változatot. Egy RTS-hez nem kell 3D-s grafika. Kíváncsi leszek mennyire terjed el a Starcraft2, mert szerintem nem lesz akkora klasszikus mint az első rész. A sok csilli-villi újítás csak komolytalanabbá tette.
Vin(ent 2010.08.06. 13:58:06
Mókás mindig olvasni, hogy akik kicsit is komolyabban játszottak az sc1-el, azok azt mondják, hogy rengeteg az újítás és ezek tönkre teszik a játékot. Míg a többiek arra panaszkodnak, hogy ez tök ugyan olyan mint az sc1 és min fejlesztettek ezek 12 évet.
Cadaver!! 2010.08.06. 16:54:44
@mediocris: Az SC2 gyakorlatilag 2d-s. Spriteok helyett 3d-s modellek és terep van benne ugyan, de a zoomnak funkcionális szerepe nincsen, a játékteret forgatni nem tudod. A Blizzard pontosan tudja, hogy teljes 3d teljesen fölösleges egy rts-be, míg Chris Taylor erre még nem jött rá.
Amúgy mi értelme lett volna ezeknek az "apróbb" (kurvára nem kis változtatásokról beszélsz amúgy) grafikai változásoknak? Semmi az égvilágon. Aki akart, így is játszott az 1. résszel, aki meg nem akart nem vette volna elő nagyobb felbontásért, meg szebb modellekért. Sőt mi több az általános reakció az lett volna, mint a HL:S után, hogy: "Ennyi? ezzel kinyomják a szemünket x év után?" Amúgy az SC2-ben benne van egy csomó egység új, 3d-s modellje. Ügyes kezek majd csinálnak olyan custom mapokat, ahol gholiatok, vultureök, régi science facility, wraithek stbk vannak, és nem lesz hellion, meg marauder.
BTW a videók faszák. :D
Amúgy mi értelme lett volna ezeknek az "apróbb" (kurvára nem kis változtatásokról beszélsz amúgy) grafikai változásoknak? Semmi az égvilágon. Aki akart, így is játszott az 1. résszel, aki meg nem akart nem vette volna elő nagyobb felbontásért, meg szebb modellekért. Sőt mi több az általános reakció az lett volna, mint a HL:S után, hogy: "Ennyi? ezzel kinyomják a szemünket x év után?" Amúgy az SC2-ben benne van egy csomó egység új, 3d-s modellje. Ügyes kezek majd csinálnak olyan custom mapokat, ahol gholiatok, vultureök, régi science facility, wraithek stbk vannak, és nem lesz hellion, meg marauder.
BTW a videók faszák. :D
Cadaver!! 2010.08.06. 17:12:58
@Cadaver!!: Azt még ki is hagytam, hogy megkérdezték Gabe Newellt egyszer, hogy miért nem csinálják meg a HL1-et szépen, rendesen Source motorral? Mire a választ az volt, hogy a HL1 már egy kész játék. (ehhez képest ugye ld.: George Lucas, felújított változat, Han lőtt előbb mizériát)
mediocris 2010.08.06. 20:42:34
@Cadaver!!:
Nem értem igazán mit értesz 2D alatt. A Starcraft 2D-s videokártyát használt DX5-el, a WoL DX9.0c és min. egy kései Prescott proci Radeon 9800 Proval megtámogatva. Több az effekt benne mint az összes 2000 előtti hollywoodi filmben együtt. Arra gondolsz hogy sok a sík felület benne, amire "csak" ráhúztak egy EM-Bump Mappinges textúrát egy zsák effekttel? Attól hogy nincs forgatás mint a Railroad Tycoonban, még teljesen 3D-s a motor, és úgy használod ahogy akarod.
iddqd.blog.hu/2010/06/01/mire_jo_a_starcraft_2
"A Blizzard pontosan tudja, hogy teljes 3d teljesen fölösleges egy rts-be, míg Chris Taylor erre még nem jött rá."
Szerintem attól függ hogy mire használják, vagy milyen réteget céloz meg vele a fejlesztő. A Total Annihilation Spring átiratát számtalan TA fan az egekbe dícsérte, és van aki az új UI nélkül nem is létezne :).
Nem értem igazán mit értesz 2D alatt. A Starcraft 2D-s videokártyát használt DX5-el, a WoL DX9.0c és min. egy kései Prescott proci Radeon 9800 Proval megtámogatva. Több az effekt benne mint az összes 2000 előtti hollywoodi filmben együtt. Arra gondolsz hogy sok a sík felület benne, amire "csak" ráhúztak egy EM-Bump Mappinges textúrát egy zsák effekttel? Attól hogy nincs forgatás mint a Railroad Tycoonban, még teljesen 3D-s a motor, és úgy használod ahogy akarod.
iddqd.blog.hu/2010/06/01/mire_jo_a_starcraft_2
"A Blizzard pontosan tudja, hogy teljes 3d teljesen fölösleges egy rts-be, míg Chris Taylor erre még nem jött rá."
Szerintem attól függ hogy mire használják, vagy milyen réteget céloz meg vele a fejlesztő. A Total Annihilation Spring átiratát számtalan TA fan az egekbe dícsérte, és van aki az új UI nélkül nem is létezne :).
mediocris 2010.08.06. 20:44:29
"Amúgy mi értelme lett volna ezeknek az "apróbb" (kurvára nem kis változtatásokról beszélsz amúgy) grafikai változásoknak?"
Először is: Kurvára nem lehet valami nagy cucc, ha egyszer lelkes kívülállók saját modkat készítettek hozzá. Pl itt:
www.starcraftresolutionhack.de.vu/
Tömörítve nincs 1 floppy. És az eredmény:
www.youtube.com/watch?v=sPGBr9Pw7xQ
vagy akár itt (Resolution Expander nevű cucc):
www.tdrgaming.com/forums/showthread.php?t=17005
150kbyte és lejjebb látsz screenshotot is. Szebb textúrákat sem tartott volna sokáig reszelni hozzá, csak hát ugye magától nem készül el :). Az alábbi videon nézd meg a grafikát is és hasonlítsd össze az eredetivel:
www.youtube.com/watch?v=P_Kx8vpQ84c&NR=1
Először is: Kurvára nem lehet valami nagy cucc, ha egyszer lelkes kívülállók saját modkat készítettek hozzá. Pl itt:
www.starcraftresolutionhack.de.vu/
Tömörítve nincs 1 floppy. És az eredmény:
www.youtube.com/watch?v=sPGBr9Pw7xQ
vagy akár itt (Resolution Expander nevű cucc):
www.tdrgaming.com/forums/showthread.php?t=17005
150kbyte és lejjebb látsz screenshotot is. Szebb textúrákat sem tartott volna sokáig reszelni hozzá, csak hát ugye magától nem készül el :). Az alábbi videon nézd meg a grafikát is és hasonlítsd össze az eredetivel:
www.youtube.com/watch?v=P_Kx8vpQ84c&NR=1
mediocris 2010.08.06. 20:45:28
Szerintem simán meg lehetett volna csinálni nagyobb macera nélkül, és akkor az olyan elvetemült dolgokról még nem is beszéltünk mint a Frozen Throne Starcraft mod:
www.moddb.com/mods/starcraft-15-3d-conversion-maps
Az se lehetett volna kifogás hogy minden gépen egyformán fusson. Rengeteg ideig csiszolgatták, a Microsoft közben kiadott 3 oprendszert. P90-el az XP már el se futott volna, a monitorok átlagmérete felment 17 colra, de az afeletti is gyakori volt. A felbontás 1024-re 640-ről, stb. Simán lehetett volna emelni a gépigényt. A fair play nevében meg mehetett volna egy kapcsoló a multis részbe, ahol az egyezményes felbontást kiválasztják. Semmivel sem lett volna nagyobb mutatvány mint a később hozzáadott UTP LAN mód, vagy a WCIII térképformátumának feljesztése. Tekintettel arra hogy mennyi ideig támogatták a programot, és hogy a box ára még mindig 20dollár, simán megcsinálhatták volna.
www.youtube.com/watch?v=r4ijwtGCaRg
Hogy mi értelme lett volna? Hát nem tudom te mennyit játszottál vele, de én elmondom a tapasztalataimat. Mivel messzire elkerültem az RTS játékokat, ezért a Starcraft nálam pár éve került fel a listára, hogy megnézem közelről mi az. Letöltöttem kiegészítővel együtt. Elindítottam, és rájöttem hogy nekem ezzel semmi kedvem játszani. Kb. 10 percig volt a gépen, utána töröltem installal együtt. Ugye egyrészt nyomasztó :). Másrészt én az RTS-től nem élvezek el. A körítés kicsit gagyin amerikais, sok helyen buta, mondjuk egy B-filmhez hasonlítanám. A történettől sem vágtam magam hanyatt (ennek nagyrészét inkább olvastam, mert a fene sem szenvedi végig a játékot érte). A környezet kb. olyan volt mint egy Tolkien regény, ahol Középföldbe becsapódott az Alienek űrhajója, akik valahol út közben asszimilálták az egész Star Trek sorozatot. Ebből az eszköztárból építették fel az amerikai politikai sémákra épülő drámát. A grafika olyan volt, hogy az XP megjelenése után ezt aligha tudom elképzelni hogy bárki emberfia akár minimálisan elfogadhatónak tartsa. Különösen gáz ez ma amikor milliók néznek egy látványos show közepén pár fiatalt ahogy ezzel az alacsonyFPS animált pixelháborúval gyakják egymást. Persze nekik nem ez a lényeg (a Single Playereknek és a nézőknek viszont annál inkább). Az még gázabb hogy a keresőalgoritmus és néhány társa igencsak béna tud lenni, és nem egyszer szorult oda SCV-m a Supply Depok közé (bezzeg építés közben tud ide-oda szambázni). Szóval később amikor újra elővettem és adtam neki még egy esélyt, ezek engem mint casual playert nagyon idegesítettek. Egyáltalán nem tudom hogy milyen funkciójuk van ezeknek a bosszúságoknak az én idegesítésemen kívül. Vagy meddig tartott volna pl. a breifing menübe a Replay gomb mellé egy pauset és vissza/előre gombot odatolni? Ilyen kis apróságok, amit mások meg tudtak oldani. Ne felejtsük el hogy 5 évvel a kiadás után a Starcraft még a termékciklus közepén tartott, és szép eladásai voltak. Mondjuk oprendszerhez ilyenkor még javában hegesztik az újításokat is tartalmazó SP-ket, nem csak a biztonsági frissítéseket, ugye.
www.moddb.com/mods/starcraft-15-3d-conversion-maps
Az se lehetett volna kifogás hogy minden gépen egyformán fusson. Rengeteg ideig csiszolgatták, a Microsoft közben kiadott 3 oprendszert. P90-el az XP már el se futott volna, a monitorok átlagmérete felment 17 colra, de az afeletti is gyakori volt. A felbontás 1024-re 640-ről, stb. Simán lehetett volna emelni a gépigényt. A fair play nevében meg mehetett volna egy kapcsoló a multis részbe, ahol az egyezményes felbontást kiválasztják. Semmivel sem lett volna nagyobb mutatvány mint a később hozzáadott UTP LAN mód, vagy a WCIII térképformátumának feljesztése. Tekintettel arra hogy mennyi ideig támogatták a programot, és hogy a box ára még mindig 20dollár, simán megcsinálhatták volna.
www.youtube.com/watch?v=r4ijwtGCaRg
Hogy mi értelme lett volna? Hát nem tudom te mennyit játszottál vele, de én elmondom a tapasztalataimat. Mivel messzire elkerültem az RTS játékokat, ezért a Starcraft nálam pár éve került fel a listára, hogy megnézem közelről mi az. Letöltöttem kiegészítővel együtt. Elindítottam, és rájöttem hogy nekem ezzel semmi kedvem játszani. Kb. 10 percig volt a gépen, utána töröltem installal együtt. Ugye egyrészt nyomasztó :). Másrészt én az RTS-től nem élvezek el. A körítés kicsit gagyin amerikais, sok helyen buta, mondjuk egy B-filmhez hasonlítanám. A történettől sem vágtam magam hanyatt (ennek nagyrészét inkább olvastam, mert a fene sem szenvedi végig a játékot érte). A környezet kb. olyan volt mint egy Tolkien regény, ahol Középföldbe becsapódott az Alienek űrhajója, akik valahol út közben asszimilálták az egész Star Trek sorozatot. Ebből az eszköztárból építették fel az amerikai politikai sémákra épülő drámát. A grafika olyan volt, hogy az XP megjelenése után ezt aligha tudom elképzelni hogy bárki emberfia akár minimálisan elfogadhatónak tartsa. Különösen gáz ez ma amikor milliók néznek egy látványos show közepén pár fiatalt ahogy ezzel az alacsonyFPS animált pixelháborúval gyakják egymást. Persze nekik nem ez a lényeg (a Single Playereknek és a nézőknek viszont annál inkább). Az még gázabb hogy a keresőalgoritmus és néhány társa igencsak béna tud lenni, és nem egyszer szorult oda SCV-m a Supply Depok közé (bezzeg építés közben tud ide-oda szambázni). Szóval később amikor újra elővettem és adtam neki még egy esélyt, ezek engem mint casual playert nagyon idegesítettek. Egyáltalán nem tudom hogy milyen funkciójuk van ezeknek a bosszúságoknak az én idegesítésemen kívül. Vagy meddig tartott volna pl. a breifing menübe a Replay gomb mellé egy pauset és vissza/előre gombot odatolni? Ilyen kis apróságok, amit mások meg tudtak oldani. Ne felejtsük el hogy 5 évvel a kiadás után a Starcraft még a termékciklus közepén tartott, és szép eladásai voltak. Mondjuk oprendszerhez ilyenkor még javában hegesztik az újításokat is tartalmazó SP-ket, nem csak a biztonsági frissítéseket, ugye.
mediocris 2010.08.06. 20:46:33
A Blizzard egy különc cég, és a rajongótábora pont ezért szereti. Egy játékot hosszú életűre terveznek és látszik rajta hogy úgy készítik, mintha saját maguknak készítenék. Általában egyáltalán nem alkotnak kiemelkedőt, de a játékaik hangulata és stílusa, a design és egyéb finomságok annyira mesterien művésziek, hogy magukkal ragadják a közönséget (Mondjuk már az sem semmi hogy nekem is felkeltik az érdeklődésem, pedig egyáltalán nem szeretem más cégek hasonló játékait). Ebből a logika azt diktálná hogy megpróbálnak arra koncentrálni amiben jók, mert a rajongók ezt várják el tőlük. Ez az egyetlen módja hogy jóvá tegyék a hibáikat.
A Blizzardon az látszik hogy nem tudták hogy mit akarnak. Egyszerre két rétegnek akartak megfelelni, ami nem egy nyerő taktika ha egyik a másik rovására megy. Ugye luxus sportautó mint olyan sem nagyon létezik. Aki sportra és pályára használja az nem lesz megelégedve vele, mert egy csomó dolog csak hátráltatni fogja, aki pedig egyszerűen csak gyorsan akar menni közúton, az nem fog leadni a kényelemből. Egy autógyártó ilyenkor több változatot készít. Szerintem a Blizzardnak is ezt kellett volna tennie. Vagy kicsit még reszelte volna a Starcraftot hogy elfogadható legyen mai szemmel is. Nem a csillogásra gondolok, hanem olyan dolgokra, amik a gyakorlatban is használhatóbbá teszik a programot, esetleg hozzáadnak a játékélményhez, vagy több információt adnak a játékosnak, vagy finomabbá, kezelhetőbbé teszik a felületet, személyre szabhatóvá a keymapeket, stb. Ha ennyire felkapott a játék a mai napig, és ennyi pénz van benne, akkor szerintem egyáltalán nem túlzott elvárás. A kevésbé hardcore rétegnek pedig kiadhatott volna a Blizzard egy vadiúj csillogó és történetcentrikus Starcraft2-t.
"a választ az volt, hogy a HL1 már egy kész játék"
Megértem ezt a megközelítést és számos esetben egyet is értek vele. Általában azok a játékok amik valamilyen művészi értékkel rendelkeznek nem viselik jól ha alapjaiban átszabják (pl. PoP. Az AppleII-ről PC-re, MAC-re port még határozottan jót tett neki, de a PoP Classic nevű remake az hányinger). Ugyanígy nem jó ha az olyan játékokat próbálják meg felcicomázni ahol a játékmenet, funkció a lényeg. pl. az XP-s freecell sokkal jobb mint a Win7-es freecell :). És akár ide jöhetne a Starcraft is. A sakk is ezernyi változatot látott már, de az alap játékhoz nem tudtak hozzátenni. Érdekes hogy a Max Payne annak ellenére volt jobb mint a Max Payne2, hogy szinte minden területen rosszabb volt :). De ezzel szemben senki nem fogja azt mondani hogy a GTR jobb mint a GTR2. Tulajdonképpen a korábbi részt szinte ki is dobhatod, mert a későbbiek überelik azon a téren ahol fontos.
Lucast meg ne is említsd. Teljesen meg tudom érteni a rajongókat amikor háborognak a Starcrafton.
www.youtube.com/watch?v=s7k3ZM6bQx4
Én is kb. úgy éreznék mint Mr. Plinkett a Phantom Menace láttán.
www.youtube.com/watch?v=B3wmlE2d8xs
Ez a véleményem röviden :). Egyébként szeretem a Starcraftot annak ellenére hogy gyűlölöm. A Black Thorne is szar volt, azt is szerettem.
A Blizzardon az látszik hogy nem tudták hogy mit akarnak. Egyszerre két rétegnek akartak megfelelni, ami nem egy nyerő taktika ha egyik a másik rovására megy. Ugye luxus sportautó mint olyan sem nagyon létezik. Aki sportra és pályára használja az nem lesz megelégedve vele, mert egy csomó dolog csak hátráltatni fogja, aki pedig egyszerűen csak gyorsan akar menni közúton, az nem fog leadni a kényelemből. Egy autógyártó ilyenkor több változatot készít. Szerintem a Blizzardnak is ezt kellett volna tennie. Vagy kicsit még reszelte volna a Starcraftot hogy elfogadható legyen mai szemmel is. Nem a csillogásra gondolok, hanem olyan dolgokra, amik a gyakorlatban is használhatóbbá teszik a programot, esetleg hozzáadnak a játékélményhez, vagy több információt adnak a játékosnak, vagy finomabbá, kezelhetőbbé teszik a felületet, személyre szabhatóvá a keymapeket, stb. Ha ennyire felkapott a játék a mai napig, és ennyi pénz van benne, akkor szerintem egyáltalán nem túlzott elvárás. A kevésbé hardcore rétegnek pedig kiadhatott volna a Blizzard egy vadiúj csillogó és történetcentrikus Starcraft2-t.
"a választ az volt, hogy a HL1 már egy kész játék"
Megértem ezt a megközelítést és számos esetben egyet is értek vele. Általában azok a játékok amik valamilyen művészi értékkel rendelkeznek nem viselik jól ha alapjaiban átszabják (pl. PoP. Az AppleII-ről PC-re, MAC-re port még határozottan jót tett neki, de a PoP Classic nevű remake az hányinger). Ugyanígy nem jó ha az olyan játékokat próbálják meg felcicomázni ahol a játékmenet, funkció a lényeg. pl. az XP-s freecell sokkal jobb mint a Win7-es freecell :). És akár ide jöhetne a Starcraft is. A sakk is ezernyi változatot látott már, de az alap játékhoz nem tudtak hozzátenni. Érdekes hogy a Max Payne annak ellenére volt jobb mint a Max Payne2, hogy szinte minden területen rosszabb volt :). De ezzel szemben senki nem fogja azt mondani hogy a GTR jobb mint a GTR2. Tulajdonképpen a korábbi részt szinte ki is dobhatod, mert a későbbiek überelik azon a téren ahol fontos.
Lucast meg ne is említsd. Teljesen meg tudom érteni a rajongókat amikor háborognak a Starcrafton.
www.youtube.com/watch?v=s7k3ZM6bQx4
Én is kb. úgy éreznék mint Mr. Plinkett a Phantom Menace láttán.
www.youtube.com/watch?v=B3wmlE2d8xs
Ez a véleményem röviden :). Egyébként szeretem a Starcraftot annak ellenére hogy gyűlölöm. A Black Thorne is szar volt, azt is szerettem.
Aradebil 2010.08.07. 09:32:56
@mediocris: az első videó amit linkeltél jó nagy gyökérség,látszik h még béta előtt csinálta a készítője: aki komolyan játszik vele,mindent 0-ra levesz,és ugyanolyan átlátható lesz az egész mint sc1ben
mediocris 2010.08.07. 10:36:57
@Aradebil:
Nem gyökérség, szerintem teljesen valid volt az aggály. 2007-es build volt, azóta rengeteget finomítottak rajt. Nem játszottam még a WoL-al, majd kipróbálom. Csak a neten néztem multis videokat, az alapján nem volt annyira meggyőző. Igazából nem értem hogy mitől lenne jobb az isometric nézetnél a 3D egy profi RTS-en. Az animációk és effektek is hatásvadászok, nem feltétlenül adnak több információt.
Nem gyökérség, szerintem teljesen valid volt az aggály. 2007-es build volt, azóta rengeteget finomítottak rajt. Nem játszottam még a WoL-al, majd kipróbálom. Csak a neten néztem multis videokat, az alapján nem volt annyira meggyőző. Igazából nem értem hogy mitől lenne jobb az isometric nézetnél a 3D egy profi RTS-en. Az animációk és effektek is hatásvadászok, nem feltétlenül adnak több információt.
Aradebil 2010.08.07. 13:42:41
@mediocris:
www.youtube.com/watch?v=hVZFZ_1mi6U
és asszem ez nem egy legrégebbi build
a 3d meg simán a custom mapok miatt szükséges.mi lesz pl ha a köv "dota" vmi fps/tps nézetű game lesz?
www.youtube.com/watch?v=hVZFZ_1mi6U
és asszem ez nem egy legrégebbi build
a 3d meg simán a custom mapok miatt szükséges.mi lesz pl ha a köv "dota" vmi fps/tps nézetű game lesz?
66th Zealot platoon 2010.08.08. 02:18:17
@mediocris: OMG! Dugulj mar el!
Kocsogom szepen! Annyira utalod az RTS-t, a Starcraftot, megis leirtal vagy 2000 szot.
Mindezt egy remenytelenul erdektelen kommentbe.
Te egy igazi troll lehetsz, akinek nem igazan mennek a valosideju strategiak, mivel kisse korulmenyes es lassu vagy.
Kocsogom szepen! Annyira utalod az RTS-t, a Starcraftot, megis leirtal vagy 2000 szot.
Mindezt egy remenytelenul erdektelen kommentbe.
Te egy igazi troll lehetsz, akinek nem igazan mennek a valosideju strategiak, mivel kisse korulmenyes es lassu vagy.
Dukefazon 2010.08.08. 10:35:06
:D Ez most tetszett :D Jó arc az idős srác is, meg a kiskölyök is jól játssza a szerepét! Ügyes reklám, akármit is reklámozzon!
(VoT)Hangya 2010.08.11. 19:55:38
Haha, de rossz xD
Utolsó kommentek