@ErEr: Az Alliance kb. egy küldetése volt nehéz, nem sokkal a Halálcsillag előtt. Csak valami 5-8 perces repkedés volt benne egyik helyről a másikra. KB. 10. próbálkozás után asszem cheattel csináltam meg. A többi misszió simaliba volt.
Nagyon köszi az utolsó 2 Mini adást. Pont az X-Wing vs. TIE Fighter és a Space Quest 6 voltak az első játékok, amikre 8 éves gyerekként csorgattam a nyálam az 576 Kbyte magazinban, de sosem volt alkalmam kipróbálni őket. A SQ6-nak csak a dobozképét láttam a hirdetések között, el nem tudtam képzelni milyen játék lehet, de azt gondoltam tuti valami iszonyatosan jó dolog. Az X-Wingről pedig volt egy 2 oldalas kritika, ami inkább a kézikönyv rövid fordításának felelt meg, de már az alapján is nagyon akartam volna játszani és rengeteget fantáziáltam róla, ahogy puttyogtatom a TIE Fightereket. :D
Imádtam mind, meghatározó élmény volt. Emlékszem z X-wing még IFABO-n meg COMPFAIR-en is sok gépen futott amúgy a PC-t demózva hogy milyen menő dolgok vannak rajta, akkoriban vizuálisan is nagyon ott volt. A hangulat verhetetlen volt, főleg SW rajongóknak, muszáj volt végigcsinálni vért izzadva, mert tényleg rohadt nehéz volt, de ez adta meg az izét. Azt hogy rettegtél mert már szanaszét voltál lőve, nem volt pajzsod, de még el kellett engedned pár lövést, le kellett szedni valakit, folyamatosan bírt idegfeszültségben tartani. A kiegészítők különösen jók voltak történetileg és a B-wing-et itt szerettem meg nagyon mint gépet, sok bombázós küldetéssel remek volt. A Tie-Fighter nekem már kissé "skin" feeling volt, de élveztem, X-wing vs Tie-Fighter rohadtul zavart, mert szebb volt, de csak hálózatos, szóval értelmetlen. Az Alliance nagyon szép volt, de továbbra is olyan nehéz, hogy arra már (munka mellett) nem jutott elég időm, pedig a vége, a Jedi visszatér nagy csatája baromira izgatott...
Ez a mod megvan? Ez nagyon komoly vizuál upgrade: www.moddb.com/mods/xwvm/videos
Sosem játszottam komolyabban az X-Winggel, írdésmondd azért, mert a Tie Fighter volt a legelső találkozásom a Star Wars univerzummal - és fogalmam sem volt arról, hogy a gonosz oldalon vagyok :) csak magával vitt a hangulat, és lövöldöztem a gonosz X-Wingeket.
Később, ismerve a filmeket, az X-Wing már jóval nyomottabb élményt adott.
@monibalage, érdekes volt az is, hogy a társaid többnyire céltalanul repkedtek, de ha direkt ráküldted őket Shift+A - val egyenként az ellenséges vadászokra, profi módon leszedték őket.
Működött ugyanez arra is, ha egy ISD-t kellett mondjuk leszedni, és kiválasztottad egy komponensét, mondjuk a pajzsgenerátort... egyiket lőtték ők, a másikat te, pillanatok alatt megvolt a meló.
Ha full single playerre vágytam, akkor pedig a Shift+H parancs hatására gyönyörűen haza is mentek hűséges társaim. :)
Tök érdekes lenne ez a térkép, ha nem lenne szuperpontatlan, vagy legalábbis jobban elmagyarázhatták volna a módszertant, mert sok dolgot így nem nagyon lehet érteni. Én is pont a magyar játékokra kerestem rá, és nem adják ki a pontok. Ha jól értem a térképet, minimum 40 véleménnyel kell rendelkezzen egy játék, hogy felkerülhessen a térképre, gondoltam a magyar játékoknál ez lesz a megoldás, de nem, konkrétan kevesebb értékelése van ennek a Pinball játéknak, mint a Panzerseknek (ellenben egyik sem éri el a 40-et). A pontok meg sehogy se jönnek ki. De az is érthetetlen, hogy Ukrajna miért szürke a térképen, tudtommal a S.T.A.L.K.E.R.-ek is, meg a Metrok is ukrán fejlesztések, és azoknak fixen több, mint 40 véleménye van Metacriticen. Ha a Reddit postba jobban beleményednék, lehet többet megtudnék róla, de csak a térkép, és a metacritic.com tanulmányozása alapján sajnos ez eléggé hibásnak tűnik.
Némileg csalódás volt amúgy, hogy Darth Vadert nem lehet lelőni, még akkor sem, ha mögötte indulsz kötelékben, rajta a plot armor. :/ Sőt ha jól emlékszem, egyáltalán az se zavarta, ha lőttem mint állat.
@Szekrényszagú néni: A X-wingben is repülhettél úgy. A szimulátoros adásban szóvá tettem, hogy a film és játék között mekkora eltérés vagy, hogy a filmben a vadászok pajza, mintha nem is létezne.
A játékban meg csillagrombóló találatának is elég jól ellenáll a pajzs. Szóval a lehetőség adott, minimál / semmi pajzzsal repkedés, cserében van tűzerő és sebesség. :)
X-wing a buziknak való, normális emberek Tie fighterrel repültek. Se pajzs, se semmi, csak a Sötét Nagyúr óvó tekintete és te a könyörtelen galaxis ellen.
A történetből Stökiék az hagyták ki, hogy ha kilőtték a wingman-t, akkor bizony az a pilóta megalt tudtommal. Tehát, ha a tesók karaktere volt, akkor neki annyi volt. Biztos örülhettett. ? Én próbáltam taktikázni ezzel, de a társaid egy idő után mindig elhullottak és nem érte meg ezzel szórakozni.
Nah, akkor egy kis backstory, hogy sokan szerintem miért találhatták nehéznek a játékot. Ennek oka az MI és az, hogy hogyan reagált a találatra.
A SW érzés miatt a legtöbb játékos, akinél láttam hogyan játszik az egyes sorozatlövést használta. Csak annak semmik értelme nem volt az esetek többségében. Ugyanis, ameddig kötelékben repültek gépek és nem ért egy gépet találat, akkor sem reagált semmire, ha mögé mentél közvetlen közel. ---> X-Wing esetén 4-es, egyszerre lövéssel a bomber kivételével minden egy lövéssel kinyírható volt. Egy nagyobb TIE köteléket, ha mesterlövész volták, akkor úgy irthattál ki, hogy egyiket sem kellett hajkurászni. "Csak" pontosan kellett célozni. Mivel repszimes voltam, nekem ez annyira nem volt gond. :)
De amikor már hajkurászás volt, akkor is, annyira jól tudtam az előretartásos célzást, hogy volt, hogy 30% táján volt a találati arányom és volt, hogy magammal versenyeztem, hogy mennyire tudom kimaxolni. :)
Az a fajta MI iszont sújtotta a barátaidat is. Ha pl. csatahajó ellen küldted őket és elkezdték lőni, akkor nyílegyenesen repültek ameddig az első találat nem érte őket. De mivel egy csillagrombóló akár 3-4 ágyúja is tüzelhetett rájuk, azért gyakorlatilag a beérkező 3-4 találat kinyírhatta őket. Viszont az evade paranccsal meg lehetett szakítattni a támadást. Csak ez igényelt mikrózást. Ez pl. kifejezetten hasznos volt a 2. hadjárat 10. küldetését, a Destroy the Intrepid küldetésben. Te fogalkoztál a vadászokkal, a wingmant ráküldtet a rombolóra, de egy hosszabb sorozat után ki kellett adni az evadet, hogy túléljen és aztán küldted a többi vadászra.
Ez a sérülés + MI kombó fordítva is adott előnyt. Mert, ha óvni kellett saját hajót, akkor elég volt, ha csak egy pici találat ért minden támadót, ami egy védendő célt ért és egyből kitértek. Akkor is, ha nem haltak meg.
Ezeket lehetett megfejelni azzal, hogy ha át kellett sprintelni a pálya másik részére, akkor én levettem sokszor a pajzsot és a lézert is, CSAK ÉRJED ODA valahova. Aztán ott a lézer pár lövésével is szét lehetett zavarni a támadókat és aztán majd ráértél kinyírni őket.
Erre utalhattak a logikai játék lét alatt. Hogy tudtad mikor kell sebesség és mikor tűzerő és hova kellett menni, ebből összeállt valami. Ha valaki csak felnyomta a pajzsot és a tűzerőt, akkor soha nem ért oda sehova = vesztett.
De, ha nagyon időszűke volt. ie Bomber mögé közvetlen közelről torpedót indítottál, amíg nem manőverezett. Még a célzó számítógép nélkül és a lock nélkül is ki tudtam nyírni őket, mert 0.100 távolságból indítottam sokszor. Másodpercek alatt le lehetett radírozni egy 4-es kötelék 3 hajóját, az utolsót meg lézerrel leszedted, oszt csá.
morzsoljunk el egy könnycseppet a legjobb star wars játékért - a tie fighterért. www.youtube.com/watch?v=PN_CP4SuoTU
semmi nem adta vissza azt az érzést, amikor a sienar-féle kis pajzstalan tie vadászban cikáztál torpedók és lézersugarak közt, miközben x-szárnyúak kergettek téged és kötelékedet a mon calamarik és nebulon b-k közé szorítva. folyamatosan szólt a rádiózás, és akciótól függően változott a zene is.
ajánlom a törzsközönség figyelmébe a xwing alliance alá készült tie fighter total conversion-t, amihez egy szent őrült újrahangszerelte és orkesztrálta a zenéjét. a tc része az újrafelvett beszéd is, widescreen grafika, hangeffektek, grafikai elemek. megéri kipróbálni. www.moddb.com/mods/tie-fighter-total-conversion-tftc
zenéje: www.youtube.com/watch?v=BvFv6j2H7fg
A sorozattól anno a grafika és az angol nyelvtudás hiánya elvette a kedvemet. Később 1998-ban egy kollégám visszaemlékezve mesélte, hogy már az elején rengeteget tököltek azzal, hogy a helyes parancs a GET KEYCARD.
A Need For Speed, Tomb Raider, Call of Duty sorozatok nálam felfértek volna a Top 10-es listára.
Áh, egy újabb takarító? Úgy értem, a Future Wars ablaktisztítója után. Ez végülis tetszik. Elegem van már a filmekben is a sok ügyvéd, újságíró, és rendőr főszereplőből. Miért nem vízvezetékszerelő? Vagy hidegburkoló?
Szerintem is vicces az, hogy "Harcol az igazságért meg a tiszta padlókért". Na de "szarian" a saurian névre.. ejnye. Uraim,"szórien"!
Sajnos nem volt még alkalmam játszani egyik részével sem. De fogok, az biztos! Bár, most egy kicsit csalódott vagyok, ugyanis eddig azt hittem, normális sci-fi kalandjátékról van játékról van szó.. Egészen eddig fogalmam sem volt arról, hogy ez tulajdonképpen afféle paródia, és a főszereplő egy takarító! A képeken, amit erről láttam, egy sima űrkalandos hősnek tűnt. Elsősorban a talán a Guruban(?) megjelent kép miatt tetszett meg, amelyiken egy szépen rajzolt fehérnép van, és oda van írva, hogy Latex Babes Of Estros! Még a betűtípus is tetszett, hát még a nő! Azt gondoltam, ez a hely, ahol ilyen nőcik vannak, az Estros egy helyszín a kalandozások során, illetve az ottani női faunának is lehet némi szerepe a kalandokban. Afféle űr-amazonoknak gondoltam őket. :) De a többi képen is elég érdekesnek tűnt a játék, és abszolúte sci-fi-nek. Szóval egyik szemem sír...
Egy komolyabb történet azért jobb lett volna, de ugyanakkor tetszik a humoros megvalósítás is, és hogy egy takarító a főhős. Néztem videót az első részről. Kis felbontás, téglalap pixelek, de meg kell mondjam, rosszabbra számítottam! Engem jobban zavar a speakeres prüntyögés, mint a grafikája. De legalább annak minőségi, ha lehet így mondani. A korai ID játékoknak sokkal rosszabb a hangja. A stílusa nem rossz, hangulatos, és 100%-ig retró. Már csak emiatt is lejátszom, és mert úgy van értelme, ha végigmegyek a részeken. Az első rész remakejét pedig majd lejátszom valamikor, mint külön játékot. Az Amiga verzióval jobban járhatok, mert rendes pixelekkel van rajzolva, sőt szintén van enhanced változat az első részből, ami sokkal szebb. - És az Amigában nincs speaker!
A Mimimi bezárás margójára, egy bővített(?) bejelentés, amelyben inkább a Stealth Strategy játékok finanszírozási problémája van a fókuszban:
"Making these games was amazing and extremely taxing at the same time. Reaching the level of quality Mimimi strives for is hard and requires focus and dedication. We also have to acknowledge that our future production costs are growing faster than potential revenues of our genre. The increased financial pressure and level of risk became unsustainable. Additionally, whenever our games got close to release and were finally fun to play, a new fight for funding of the following projects started, making this a continuous cycle. "
"Working in a new genre would increase risks and stress-levels across the whole team even further. It’s already hard enough to make great Stealth Strategy games, and we are simply lacking the experience of working on other genres."
A Plus/4 processzora nagyobb órajellel ketyeg, ezért általában a vektorgrafikás játékok mint a Stunt Car Racer, vagy a Mercenary meg még pár, láthatóan "simábban" futnak. Csak az a hang... Mindegy. A 88-as Pigmy (TCFS szintű legenda, nagyon meghallgatnék vele is egy CP-t, nyilván nem rajtatok múlik, ha nem lesz ilyen)-féle Revs is nagyon jó volt, annyira, hogy egy áltisis barátom, akinek C64-e volt, csak emiatt átjárt játszani Plus/4-en(!). Viszont nem támogatta a joysticket és manuálisan kellett váltani, a billentyűkiosztás pedig pocsék volt, ezért ő vezetett, én meg váltottam. Unintended multiplayer. Ha elrontott egy kanyart, vagy én egy váltást, akkor rendszeresen ragequittelt, de képtelen volt megszokni, hogy a plusin van reset gomb, ezért kikapcs-bekapcs, biztos szerette a hardware. Egyébként "a most jó plusznégyesnek lenni" annyira igaz, hogy a plus4world-ön a felhasználói értékelések szerint a platform all time top ötven játékból legalább harminc 2010 után készült (vagy portolódott). Nem nagy minta, de simán megáll, és ha a mai játékfelhozatal meglett volna '80 vége '90 eleje időszakban, sokkal kevesebbet tartózkodtam volna a szabadban. +4<3
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2023.09.22. 20:09:31
Bejegyzés: Checkpoint Mini #219: a Star Wars: X-Wing sorozat
kolbászosrájáspizza 2023.09.22. 13:28:28
Bejegyzés: Checkpoint Mini #219: a Star Wars: X-Wing sorozat
ErEr 2023.09.22. 11:57:14
Ez a mod megvan? Ez nagyon komoly vizuál upgrade:
www.moddb.com/mods/xwvm/videos
Bejegyzés: Checkpoint Mini #219: a Star Wars: X-Wing sorozat
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2023.09.22. 08:38:42
A wingman tényleg elég reszponzív volt.
Bejegyzés: Checkpoint Mini #219: a Star Wars: X-Wing sorozat
AarPoe 2023.09.22. 08:01:38
Később, ismerve a filmeket, az X-Wing már jóval nyomottabb élményt adott.
@monibalage, érdekes volt az is, hogy a társaid többnyire céltalanul repkedtek, de ha direkt ráküldted őket Shift+A - val egyenként az ellenséges vadászokra, profi módon leszedték őket.
Működött ugyanez arra is, ha egy ISD-t kellett mondjuk leszedni, és kiválasztottad egy komponensét, mondjuk a pajzsgenerátort... egyiket lőtték ők, a másikat te, pillanatok alatt megvolt a meló.
Ha full single playerre vágytam, akkor pedig a Shift+H parancs hatására gyönyörűen haza is mentek hűséges társaim. :)
Bejegyzés: Checkpoint Mini #219: a Star Wars: X-Wing sorozat
Hecky86 2023.09.21. 14:42:00
Bejegyzés: Checkpoint Now 2023/08 - Vihar előtti augusztus
Szekrényszagú néni 2023.09.21. 09:47:56
Bejegyzés: Checkpoint Mini #219: a Star Wars: X-Wing sorozat
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2023.09.21. 09:34:07
A játékban meg csillagrombóló találatának is elég jól ellenáll a pajzs. Szóval a lehetőség adott, minimál / semmi pajzzsal repkedés, cserében van tűzerő és sebesség. :)
Bejegyzés: Checkpoint Mini #219: a Star Wars: X-Wing sorozat
Szekrényszagú néni 2023.09.20. 23:17:47
Bejegyzés: Checkpoint Mini #219: a Star Wars: X-Wing sorozat
desperado 2023.09.20. 21:46:34
Stoki kummantott, vagy csak szinkronizalt:)
Bejegyzés: Checkpoint Mini #218: A Space Quest sorozat (+ a 10 legjobb sorozat, ami megért legalább hat részt)
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2023.09.20. 18:28:43
A történetből Stökiék az hagyták ki, hogy ha kilőtték a wingman-t, akkor bizony az a pilóta megalt tudtommal. Tehát, ha a tesók karaktere volt, akkor neki annyi volt. Biztos örülhettett. ? Én próbáltam taktikázni ezzel, de a társaid egy idő után mindig elhullottak és nem érte meg ezzel szórakozni.
Bejegyzés: Checkpoint Mini #219: a Star Wars: X-Wing sorozat
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2023.09.20. 18:25:15
A SW érzés miatt a legtöbb játékos, akinél láttam hogyan játszik az egyes sorozatlövést használta. Csak annak semmik értelme nem volt az esetek többségében. Ugyanis, ameddig kötelékben repültek gépek és nem ért egy gépet találat, akkor sem reagált semmire, ha mögé mentél közvetlen közel. ---> X-Wing esetén 4-es, egyszerre lövéssel a bomber kivételével minden egy lövéssel kinyírható volt. Egy nagyobb TIE köteléket, ha mesterlövész volták, akkor úgy irthattál ki, hogy egyiket sem kellett hajkurászni. "Csak" pontosan kellett célozni. Mivel repszimes voltam, nekem ez annyira nem volt gond. :)
De amikor már hajkurászás volt, akkor is, annyira jól tudtam az előretartásos célzást, hogy volt, hogy 30% táján volt a találati arányom és volt, hogy magammal versenyeztem, hogy mennyire tudom kimaxolni. :)
Az a fajta MI iszont sújtotta a barátaidat is. Ha pl. csatahajó ellen küldted őket és elkezdték lőni, akkor nyílegyenesen repültek ameddig az első találat nem érte őket. De mivel egy csillagrombóló akár 3-4 ágyúja is tüzelhetett rájuk, azért gyakorlatilag a beérkező 3-4 találat kinyírhatta őket. Viszont az evade paranccsal meg lehetett szakítattni a támadást. Csak ez igényelt mikrózást. Ez pl. kifejezetten hasznos volt a 2. hadjárat 10. küldetését, a Destroy the Intrepid küldetésben. Te fogalkoztál a vadászokkal, a wingmant ráküldtet a rombolóra, de egy hosszabb sorozat után ki kellett adni az evadet, hogy túléljen és aztán küldted a többi vadászra.
www.youtube.com/watch?v=0kiA6hQEo8U
Ez a sérülés + MI kombó fordítva is adott előnyt. Mert, ha óvni kellett saját hajót, akkor elég volt, ha csak egy pici találat ért minden támadót, ami egy védendő célt ért és egyből kitértek. Akkor is, ha nem haltak meg.
Ezeket lehetett megfejelni azzal, hogy ha át kellett sprintelni a pálya másik részére, akkor én levettem sokszor a pajzsot és a lézert is, CSAK ÉRJED ODA valahova. Aztán ott a lézer pár lövésével is szét lehetett zavarni a támadókat és aztán majd ráértél kinyírni őket.
Erre utalhattak a logikai játék lét alatt. Hogy tudtad mikor kell sebesség és mikor tűzerő és hova kellett menni, ebből összeállt valami. Ha valaki csak felnyomta a pajzsot és a tűzerőt, akkor soha nem ért oda sehova = vesztett.
De, ha nagyon időszűke volt. ie Bomber mögé közvetlen közelről torpedót indítottál, amíg nem manőverezett. Még a célzó számítógép nélkül és a lock nélkül is ki tudtam nyírni őket, mert 0.100 távolságból indítottam sokszor. Másodpercek alatt le lehetett radírozni egy 4-es kötelék 3 hajóját, az utolsót meg lézerrel leszedted, oszt csá.
Az említett repszimekről meg itt szó esett, ha valaki nem hallotta volna ezt anno. :)
iddqd.blog.hu/2019/10/30/checkpoint_5x20_harci_repuloszimulatorok
Itt meg fut egy hosszú cikksorozat. :)
militavia.blog.hu/tags/szimul%C3%A1tor_t%C3%B6rt%C3%A9nelem
Bejegyzés: Checkpoint Mini #219: a Star Wars: X-Wing sorozat
manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2023.09.20. 06:49:08
www.youtube.com/watch?v=PN_CP4SuoTU
semmi nem adta vissza azt az érzést, amikor a sienar-féle kis pajzstalan tie vadászban cikáztál torpedók és lézersugarak közt, miközben x-szárnyúak kergettek téged és kötelékedet a mon calamarik és nebulon b-k közé szorítva. folyamatosan szólt a rádiózás, és akciótól függően változott a zene is.
ajánlom a törzsközönség figyelmébe a xwing alliance alá készült tie fighter total conversion-t, amihez egy szent őrült újrahangszerelte és orkesztrálta a zenéjét. a tc része az újrafelvett beszéd is, widescreen grafika, hangeffektek, grafikai elemek. megéri kipróbálni.
www.moddb.com/mods/tie-fighter-total-conversion-tftc
zenéje: www.youtube.com/watch?v=BvFv6j2H7fg
Bejegyzés: Checkpoint Mini #219: a Star Wars: X-Wing sorozat
Hidden fremen 2023.09.19. 20:50:53
A Need For Speed, Tomb Raider, Call of Duty sorozatok nálam felfértek volna a Top 10-es listára.
Bejegyzés: Checkpoint Mini #218: A Space Quest sorozat (+ a 10 legjobb sorozat, ami megért legalább hat részt)
Kit Fisto 2023.09.17. 13:17:31
Szerintem is vicces az, hogy "Harcol az igazságért meg a tiszta padlókért". Na de "szarian" a saurian névre.. ejnye. Uraim,"szórien"!
Sajnos nem volt még alkalmam játszani egyik részével sem. De fogok, az biztos! Bár, most egy kicsit csalódott vagyok, ugyanis eddig azt hittem, normális sci-fi kalandjátékról van játékról van szó.. Egészen eddig fogalmam sem volt arról, hogy ez tulajdonképpen afféle paródia, és a főszereplő egy takarító! A képeken, amit erről láttam, egy sima űrkalandos hősnek tűnt. Elsősorban a talán a Guruban(?) megjelent kép miatt tetszett meg, amelyiken egy szépen rajzolt fehérnép van, és oda van írva, hogy Latex Babes Of Estros! Még a betűtípus is tetszett, hát még a nő! Azt gondoltam, ez a hely, ahol ilyen nőcik vannak, az Estros egy helyszín a kalandozások során, illetve az ottani női faunának is lehet némi szerepe a kalandokban. Afféle űr-amazonoknak gondoltam őket. :) De a többi képen is elég érdekesnek tűnt a játék, és abszolúte sci-fi-nek. Szóval egyik szemem sír...
Egy komolyabb történet azért jobb lett volna, de ugyanakkor tetszik a humoros megvalósítás is, és hogy egy takarító a főhős. Néztem videót az első részről. Kis felbontás, téglalap pixelek, de meg kell mondjam, rosszabbra számítottam! Engem jobban zavar a speakeres prüntyögés, mint a grafikája. De legalább annak minőségi, ha lehet így mondani. A korai ID játékoknak sokkal rosszabb a hangja. A stílusa nem rossz, hangulatos, és 100%-ig retró. Már csak emiatt is lejátszom, és mert úgy van értelme, ha végigmegyek a részeken. Az első rész remakejét pedig majd lejátszom valamikor, mint külön játékot. Az Amiga verzióval jobban járhatok, mert rendes pixelekkel van rajzolva, sőt szintén van enhanced változat az első részből, ami sokkal szebb. - És az Amigában nincs speaker!
m.media-amazon.com/images/M/MV5BNTUyZWZmOGYtMzYzYS00N2ZjLTliMjEtNzhlY2NlOTExYzAwXkEyXkFqcGdeQXVyNDI5Njk2Mzc@._V1_.jpg
Bejegyzés: Checkpoint Mini #218: A Space Quest sorozat (+ a 10 legjobb sorozat, ami megért legalább hat részt)
Bluemotion 2023.09.16. 11:28:43
"Making these games was amazing and extremely taxing at the same time. Reaching the level of quality Mimimi strives for is hard and requires focus and dedication. We also have to acknowledge that our future production costs are growing faster than potential revenues of our genre. The increased financial pressure and level of risk became unsustainable. Additionally, whenever our games got close to release and were finally fun to play, a new fight for funding of the following projects started, making this a continuous cycle. "
"Working in a new genre would increase risks and stress-levels across the whole team even further. It’s already hard enough to make great Stealth Strategy games, and we are simply lacking the experience of working on other genres."
Bejegyzés: Checkpoint Now 2023/08 - Vihar előtti augusztus
Morrow 2023.09.14. 20:41:00
Bejegyzés: Checkpoint Mini #206: Below the Root (+a 10 legjobb föld alatti játék)
Szekrényszagú néni 2023.09.14. 10:58:18
lemezarugyarjatekai.hu/
Bejegyzés: Checkpoint Now 2023/08 - Vihar előtti augusztus
larry 2023.09.12. 19:53:52
Bejegyzés: Checkpoint Now 2023/08 - Vihar előtti augusztus
B-Bird 2023.09.12. 09:57:54
Ja és igen: Köszönöm, hogy foglalkoztatok külön adásban az SQ-val. A második rész indította be a kalandjáték iránti szeretetem.
Most jut eszembe, Tex Murphy sorozat is majdnem toplistás lehetne. ;-)
Bejegyzés: Checkpoint Mini #218: A Space Quest sorozat (+ a 10 legjobb sorozat, ami megért legalább hat részt)