Az E3-nak már másfél hete vége (aki kíváncsi arra, hogyan éltem meg, ezekben a cikkekben olvashat róla: 1, 2, 3, 4, 5), de még volna egy utánlövésem a show-ról, mégpedig arról, hogy milyen furcsa marketinghúzásokkal próbálták tolni a kiállítók a játékaikat.
Leginkább a THQ Homefrontjának volt szimpatikus a reklámja, mégpedig azért, mert elég sok pénzt spórolt meg az újságíróknak. A Homefront kerettörténetében Észak-Korea lerohanja az USA nyugati felét, az amerikai zászlóba vörös csillag kerül, és a jenkik megtapasztalják a kommunizmust. Erre utalva a THQ kibérelt egy parkolót, aminek a bejáratánál katonának öltözött emberek osztogattak kis észak-koreai papírzászlókat, és aki kitette a zászlót a kocsijára, az ingyen parkolhatott. Mivel Los Angelesben elég nagy távolságok vannak, muszáj autót bérelni, viszont az E3-nak helyet adó vásárközpont körül 20-25 dollár a parkolás egy napra, így az E3 alatt kb. 60 dollárt spórolhatott, aki a THQ-nál parkolt. Osztogattak egyébként egy pároldalas kisokost is, ami a derék amerikai polgároknak segített beilleszkedni az új rendszerbe fontos dátumok listájával (Kim Dzsong Il születésnapja és más észak-koreai ünnepek), vagy olyan hasznos koreai mondatok fonetikusan leírt változatával, mint a „Azonnal megteszem, uram” vagy a „Kész vagyok szolgálni önt”.
Utolsó kommentek