HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Így készült a Diablo

2019.04.18. 19:01 Grath

Hosszú hétvégére hosszú cikk dukál (sőt, hosszú podcast is lesz), szóval tessék: a játékcikkeinket gyűjtő oldalon mától olvasható az első Diablo története, egészen onnan, hogy egy fiatal játékrajongó fejében megfordul, hogy grafikát tenne az ősi roguelike, a Moria köré, egészen odáig, hogy a kiegészítő miatt beszántják egy fejlesztőstúdió irodáit. A cikkből megismerhető

  • a Diablo, amikor még körökre osztott RPG volt,
  • a Condor létrejötte, illetve Blizzard North megalakulása,
  • az első lecsapott ellenfél és az első megszerzett varázstárgy,
  • a Battle.net kezdetei,
  • a PlayStation-verzió,
  • valamint a marketingesek által megálmodott Hellfire kiegészítő minden balhéja.

 

diablo-main-03.jpg

 

6 komment

Címkék: retro diablo blizzard retroland retro.land

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr5314773764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2019.04.19. 20:47:35

én azok pártján voltam, akik a körökre osztott rpg-ket jobban szerették, mint a klikkfeszt diablót.
a végevideót azért megnéztem, az odabaszott.

232323 2019.04.21. 16:38:33

Mindent meg szoktam kopkodni, de ez most tenyleg egy fa*za cikk volt.

Koszonom

AarPoe 2019.04.21. 19:18:19

Ez már nem is cikk, hanem egy játéktörténeti eposz :) kolosszális írás. Ami kimaradhatott, de nem is feltétlen tudhatja Grath az az, hogyan oldották meg a félig átlátszó falakat: egyszerűen csak minden 2. sort számoltattak ki az érintett területeken. Ez egy látszólag primitív, de hatalmas húzás volt anno, csakúgy mint a többi programozási bravúr... én csak onnan tudom, hogy egy barátomék jó 15 éve próbálkoztak hasonlóval, alaposan kielemezve előtte az etalon program Diablot. :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2019.04.21. 20:27:56

@AarPoe: pedig semmi különleges nem volt ebben; az alpha channel előtti időkben a sega genesisen pl mozaikmintásan volt megoldva az átlátszóság a limitált paletta miatt.

darkmore82 2019.04.29. 10:17:45

Ehhez lehet kellene egy szövegfelolvasó Grath hangjával+(RND szóviccek Stökitől)!

Arilian 2019.04.29. 11:00:51

Jók ezek a rejtett poénok :)

"Az teljesen egyértelmű volt számukra, hogy a játékvilágban teljesen járatlan Sonynak csakis bukás lehet a sorsa,"