HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Kicsit off: hangos okoskodás az új Amerika kapitány-filmről

2016.05.06. 17:12 Stöki

Néha úgy érzem, mint ha hétről hétre kevesebb szabadidőm lenne, és ez jól meg is látszik a blogon - ráadásul még idegenlégióskodok is az IGN filmes podcastjében, ráadásul már másodszor. Volt egy Oscar-adás korábban, most meg az Amerika kapitány: Polgárháborúról okoskodtunk egy sort az IGN filmszakértőjével, Zalaba Ferivel és Sasával, aki ugye volt már nálunk Checkpoint-vendég is. Aki hozzám hasonlóan filmőrült, az esetleg hallgasson bele. A többieknek pedig hamarosan jön gémerkontent, ígérem.

5 komment

Címkék: film podcast ign

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr548691966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keer_eye (törölt) 2016.05.06. 20:41:50

Egy dolgot magyarázzatok el nekem: honnan a fenéből tudta Tony Stark kicsoda Pókember? Az interneten semmit nem találtam erről, és a filmet is láttam kétszer, ott sem volt számomra észrevehető utalás.

pounderstibbons 2016.05.07. 07:02:10

@keer_eye: Hát volt vagy 4-5 film a fazonról az elmúlt 15 évben, gondolom megnézte azokat... :D

keer_eye (törölt) 2016.05.07. 08:15:28

@pounderstibbons: erre én is gondoltam, de azokban más játszotta ;)

Redfield 2016.05.09. 19:02:16

lehet hogy magától értetődő a kérdés és én vagyok suta, de bojleres? :)

Kádas Péter 2016.05.31. 02:13:26

Azért voltak szuperképességei, mert ő volt a Fekete Párduc. My pleasure.
süti beállítások módosítása