HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Az ember, aki gyilkolás nélkül játssza végig a Call of Duty: Modern Warfare-t

2016.01.23. 21:40 Stöki

A Call of Duty sorozat pár részét érte már olyan kritika, hogy kocagémereknek való fps, csőlövölde, és az AI által irányított csapattársak szépen leszedegetik az elleneket, akiket a játékos nem talál el. Kent Sheely alias Nullface projektje nem feltétlenül cáfolja ezt a kritikát, ugyanakkor bámulatos, hogyan használja ki a játékba épített szkripteket, és hogyan próbál életben maradni, miközben az AI megcsinálja a pályákat. Nullface ugyanis azt vette a fejébe, hogy a teljes Call of Duty: Modern Warfare-t végigtolja anélkül, hogy megölne bárkit.

Illetve ez nem egészen igaz, mert akad pár pillanat a játékban, amikor muszáj egy-egy embert lelőni (jellemzően valamilyen interaktív átvezető moziban), na de ezen felül emberünk nem lő le senkit, ami szép teljesítmény egy olyan játékban, aminek a célja éppen az, hogy lőj le mindenkit. Még nem ért a játék végére, de egész jól halad, itt meg lehet nézni a "Modern Peacefare" 13 videóját. Kedvcsinálónak itt az egyik.

16 komment

Címkék: videó állatság call of duty

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr138305548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Venyercsán Dávid 2016.01.23. 22:02:24

Kicsit off téma, de engem már a második rész is iszonyúan felhúzott a scriptelt baromságai miatt. Pont a Modern Warfare volt az a rész, aminek a felénél felálltam a székből, mondván hogy soha többet CoD.

Minden egyes rész ugyan az, még arra nem vették a fáradságot, hogy néhány hangeffektet kicseréljenek a játékból. Lehet a későbbi epizódok hoztak valami változatosságot, de engem egy életre levittek a "cuccról".

Amúgy érdekes kísérlet, szurkolok a srácnak.

utax 2016.01.23. 23:02:44

Nagyon tud tetszeni amikor valaki pont nem úgy játszik egy játékkal ahogy a fejlesztők elvárnák.
Kár, hogy a Doom-mal ezt nem lehet megcsinálni. Azaz várjunk csak, valaki már talán meg is csinálta? :)

A_G_A 2016.01.24. 01:18:00

Rohadtnagy! Ez nagyobb cink mint a boring-boring videók :) A menekülés a kutyától a legjobb. A Csernobiles részre kíváncsi leszek.

hunLuki · http://ittroll.blog.hu/ 2016.01.24. 04:39:08

Fura dolog ez a cod... első részével játszottam, másodikat a felénél meguntam. Nem értem a körülötte lévő hypeot, de hát ha ez kell a népnek, hát legyen...

Sealka 2016.01.24. 05:27:46

@utax: A Doom még nem süllyedt le erre a szintre, az még igazi FPS, ahol lőni kell. :)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2016.01.24. 09:46:15

A tesóm annak idején végigvitte a Cod2-t a legmagasabb, Veteran szinten, PC-n (azt hiszem az a neve).
Az segített neki benne (nem nagy FPS-mágus), hogy ugye fullra volt szkriptelve. Sok próbálkozással megtanulta, hogy a pályán melyik ponton hol bukkan elő ellenség. Pl. egyik brit pályán, amikor a csapatszállítón utaznak, befordulnak a városba, lent jobbra-balra kettő, jobb második tetőn álló homokzsáktól panzerschreck-es katona, stb. :D
Nem is a játékmenet volt nehéz, hanem a betervezett "fojtópontok" a történetben, illetve ugye hogy kevesebb lövéstől kampecoltál meg...

Flankerr 2016.01.24. 12:13:06

ügyes, remélem összejön neki :)

krcsirke 2016.01.24. 15:02:17

@utax: Nem lehetetlen, sok pályát lövés nélkül meglehet csinálni, speedrunokban már láttam ilyet.

krcsirke 2016.01.24. 15:04:22

Fallout New Vegas: No Kill Run
www.youtube.com/watch?v=0uEyMJFXdiU&list=PLwH1xJhcXG0deo3l6BBHDoy_mDXY4Rw_V

Mielőtt valaki azt hinné, hogy ezek a no kill runok ritkák, mint a fehér holló :D

load error 2016.01.25. 11:00:25

A DOOM-ban is vannak pacifista végigjátszások. Mivel ötször körbefutod a szörnyeket, és vígan megölik egymást, ha egy lövedék eltéved, még a főszörnyeket sem lehetetlen megölni.
www.youtube.com/watch?v=8cdT_1XkdPE

Nekem a kedvencem a Dishonored nihilista végigjátszása. Mivel lopakodós játék így a pacifista opció adott. Egy prenatual nevű júzer viszont megnézte mi az a minimális mennyiségű 'nem-halálos' kiütés és mágia, amivel végig lehet vinni. Az eredmény egy lopakodós csúcsteljesítmény:
www.youtube.com/watch?v=FpOqIPIBB54&list=PL4MWlJdt_O4R8JLQc9RPf14nnKrQ89nL_

A Watchdogs "Törvénytisztelő polgár" végigjátszása szintén tőle hasonló élmény:
www.youtube.com/watch?v=-Y-rdIEhqok

load error 2016.01.25. 11:02:51

@load error: "még a főszörnyeket sem lehetetlen megölni."
Úgy értem, anélkül megölni, hogy megölnéd őket. Te csak egy eltévedt lövedék útjában állsz. :)

Gukker 2016.01.27. 14:04:43

@load error: Anno a Thief 2 legnehezebb fokozata is ilyen volt. csak blackjackelni lehetett. Meg a SWAT 3-ban a legnehezebb fokozaton is csak pepper gun meg taser.

A_G_A 2016.01.30. 12:00:16

@load error: A Dishonorednél ez nem egy extra dolog, az lenne az eredeti fő szál. Csak akkor van jó vége ha nem ölsz meg senkit, még Daudot sem és Granny Raget sem, eleve jobban állnak hozzád az emberek ha nem váltassz át vérszomjas őrültbe. Akkor még a nap is süt és alig lesznek patkányok. Pont emiatt értelmezték félre a legtöbben, mert ez nem egy hentelős csőjáték. Ugye az eredeti cél a becsületed visszaszerzése, mert nem te ölted meg az empresst. Logikátlan lenne pont emiatt halomra gyilkolni mindenkit. Mindig eszembejut a fuck logic kép a 9gagen, ami pont ezt kérdőjelezi meg. Csakhát az emberek nagyrésze brutálisan széttrancsíroz mindent benne, egyrészt ott a lehetőség, másrészt egyszerűbb. Ezért is a kedvencem. Szó szerint, ha valakitől megkértdezem mi a véleménye róla, azonnal kiértékelhető a gamer énje. Ne tudd meg mennyi vitám volt már miatta. Tudtad, hogy a legtöbb embernek a végén meghal vagy zsarnok lesz Emily? Pedig a trailerek alapján a második rész főszereplője lesz.
A Daudos DLC-kben is eleve azzal indul az egész, hogy megbánta a tettét, tehát ott sem a bérgyilkos élet folytatása lenne a cél.
A legtöbb más címnél ez nem opció, max lehetőség. Egy Far Cry-t megnéznék ölés nélkül, szinte minden esetben az a cél, tehát kb. lehetetlen.

Bobby Newmark 2016.02.03. 17:56:53

@A_G_A: Ahogy a komment is írja, amire válaszoltál, ott nem a pacifizmus volt a célja, hanem még azon túl a pályák "ghost"olása.
Ez még Thief 1-2-3-ból jött szokás, hogy úgy csinálják meg a pályát, hogy nem veszi észre őket senki egyszer sem, nem hagynak maguk után eszméletlen őröket, és még az ajtókat is becsukják, ha úgy volt eredetileg.

Szerintem ez már erős túlzás, annyi pöcsölést igényel, hogy az nem épeszű embernek való. Még úgy sem, hogy a Dishonored teleportálós lopakodása egy vicc, amilyen könnyű.

Egyébként én is úgy szoktam ezekkel a lopakodós játékokkal játszani, hogy ne öljek meg senkit lehetőleg, de nem pacifista megfontolásból, hanem mert általában megölni őket hangos, leütni meg nem. Jellemzően mindig jobban megéri lopakodni, ha van rá rendszer a játékban.

grungi · http://grungirpg.blog.hu 2016.02.08. 18:56:01

Deus Ex 3-ban ha lopakodsz és leütsz, akkor több az xp, de azt vettem észre, ha erőből mész, akkor meg nem kell annyira az xp.
Szóval elsősorban az archivment-ek miatt érdemes a lopakodós verzió, meg ha szereted a kihívást.
süti beállítások módosítása