HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

  • Lóval ne: @Zolexx: A kidolgozottság a Microprose, Papyrus vagy más fejlesztők versenyjátékaihoz képest valób... (2024.03.29. 11:03) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • manson karcsi: @Zolexx: a stunts nagyon előremuató volt. 1990-ben arcade-ben olyanok jöttek ki, mint a moonwalker... (2024.03.28. 18:33) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • kemi242: Ennek a játéknak nekem a zenéje maradt meg. Emlékszem, osztálytársam hívott át, hogy hallgassam me... (2024.03.28. 09:42) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • Zolexx: Hát akkoriban az ilyen jellegű játékok csak a játéktermekben voltak csodák, esetleg valami gyorsab... (2024.03.28. 07:28) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • molnibalage: @Karvaly: Köszönöm. Meg még jó darabig a sorozat, de lehet, hogy lesz egy hosszabb szünet, mert re... (2024.03.27. 13:30) Checkpoint 5x20: Harci repülőszimulátorok
  • Utolsó 20

Saját magát másolja a Call of Duty

2013.11.11. 18:29 Stöki

Gondolom, többen láttátok már, de azért maradjon nyoma itt is: a Call of Duty legújabb, Ghosts alcímű része nyúlt egy kicsit a sorozat egy korábbi részéből, a Modern Warfare 2-ből. Tessék megnézni a lenti videót, jobbra a Ghosts, balra az MW2, ugyanaz az animáció és kameraállás, csak a karakter textúrája más és a járművet is lecserélték, helikopterről autóra.

A reciklálás oka valószínűleg az, hogy a motion capture-rel készített animációk, jelenetek költsége elég nagy tud lenni, de mégis ez a legjobb módszer arra, hogy realisztikus mozgás kerüljön a játékba. A Ghosts fejlesztésekor meg, gondolom, egy ilyen kopipasztával spóroltak némi időt és pénzt az ominózus jelenetnél. Egyébként biztos vagyok benne, hogy vannak még ilyen újrahasznosított játékelemek korábbi részekből, legfeljebb ügyesebben eldugva - és azzal voltaképpen nincs is semmi baj, de amikor ennyire kiböki az ember szemét, az elég ciki.

Persze hommage-ként is fel lehet fogni, de azért mégis inkább ciki.

11 komment

Címkék: ciki call of duty

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr485627095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algi 2013.11.11. 18:37:42

Azért nem stimmel egészen. Ennek mi lehet az oka?

nemecsek ernő áruló 2013.11.11. 18:48:45

Michael Bay ugyanazokat a footage-eket használta a Transformersben, mint a Szigetben, csak máshova kerültek a robbanások. Ez az iparágban teljesen elterjedt dolog, semmi meglepő nincs benne.

bullseye 2013.11.11. 19:12:09

És akkor még ott a JAG, amely a legjobb akciófilmekből kölcsönzött: Top Gun, Az utolsó esély, Végveszélyben... :)

Dester 2013.11.11. 22:45:47

@load error: ezt konkrétan pislogás nélkül néztem végig a döbbenettől.

Brushy 2013.11.11. 22:46:01

Mondjuk legalább a virtuális kamera pozícióját megváltoztathatták volna minimálisan.

Brushy 2013.11.11. 22:46:37

+ értem én, hogy FPS, tehát fix belső nézet, de néha lehetne kivételt tenni, amikor ennyire egyértelmű a copy+paste.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.11.12. 08:31:51

@nemecsek ernő áruló: @bullseye:
Pontosan! Rengeteg ilyen van! Pl. a Star Trek Generations-ben ugyanaz a Klingon Bird of Prey robbanás van, mint a Star Trek The Undiscovered Country-ban.

sírjatok 2013.11.12. 12:07:15

@algi: az hogy a nyers mocapot szokták "tisztítani" is, azaz kiszedni a felesleges ricogásokat, jobban hozzáigazítani a környezethez, ilyesmi. Itt nyilván ugyanaz volt a mocap nyersanyag, csak máshogy módosították utána.

@load error: hja a disney ugye régen azt csinálta, hogy élő szereplőket vettek fel, különféle tanulmány-mozdulatokat (fordulás, tapsolás, ugrálás, stb), és azokat rajzolták át az animátorok (rotoscoping). Ezért tudott olyan jó minőségű lenni pl. a ruhák esése, súlya. Nyilván ők sem egyszer használták fel ugyanazt a filmecskét :)

Ironfist 2013.11.13. 05:03:21

@Sam. Joe:
Sőt, a Star Trek Deep Space Nine-ban is az utolsó rész csatájában ugyanazokat a részeket vágták be, mikor a Jem'hadar hajók belecsapódnak a klingon hajókba, meg amikor a klingon hajók ráfordulnak a kardassziaiakra. :)
süti beállítások módosítása