HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Bűnös!

2011.03.05. 09:12 hancu

Tárgyalótermi dráma arról, hogy egy akciójáték végén a főhőst felelősségre vonja a katonai bíróság az időközben elkövetett kihágásokért.

 

17 komment

Címkék: collegehumor

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr442711917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BoneSayeR 2011.03.05. 10:17:35

"...But I finished the mission, on easy!"

Limrasson 2011.03.05. 13:09:16

Szal, ha noob vagy akkor elitélnek :D

2011.03.05. 15:53:29

aztadekurvajó. collegehumor egyre mélyebb.
finished the mission.... on easy

algi 2011.03.05. 15:59:18

- Guilty.
- Yes!

Erről az jut eszembe, hogy sok mai játékban nem lehet rálőni a barátokra, és mikor játszani kezdtem a Force Unleasheddel, azt hittem, abban is így lesz. Olyan gyönyörűen kaptak a villámokból a szövetséges vukik, hogy öröm volt nézni. :) (Mondjuk ott meg volt ideologizálva, hogy a főhős sith, szóval boldog boldogtalant legyilkolhat.)

moli 2011.03.05. 20:05:35

@algi: en anno csak olyan tfc szerveren jatszottam, ahol volt friendly fire. anelkul semmi tetje nincs az egesznek (demoman, spy-kereses)

zrek 2011.03.06. 00:59:28

Én annak idején a Doom2-vel játszottam, és ott volt friendly fire. Volt friendly fire az ellenségek közt is, sokszor bepipultak egymásra és elkezdték egymást gyapálni. Ezt élveztem a leginkább, sokszor direkt úgy játszottam, hogy megpróbáltam a lehető legtöbb ellenfelet elintéztetni saját magukkal.
A Quake-ben ilyet már nem tapasztaltam, azóta nem is játszok ilyesmivel.

hallari 2011.03.06. 11:11:08

"... A.K.A. Player 1." Na itt besírtam. :) De a vége is nagyon yo "but i finished the mission. On easy."

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.06. 11:47:22

www.youtube.com/watch?v=xkD7L2QFwR0
Ezt a rohadékot tárgyalás nélkül falhoz kéne állítani. Nagyon sok fegyvertelent megölt, akiket simán kikerülhetett volna.

algi 2011.03.06. 11:56:06

@Bokortalan Lajtalan: Bakker, ennyi titkos izét még életemben nem láttam.

wowerman 2011.03.06. 12:18:46

@zrek: vicces pedig Quake 2-ből határozottan emlékszem ellenséges FF-re.

Avatar 2011.03.06. 17:51:16

@Bokortalan Lajtalan:
És ha még ezt is hozzávesszük, akkor látszik igazán, hogy ki is ez a Mario:
www.albinoblacksheep.com/flash/mariocommunist

SztupY · http://sztupy.hu 2011.03.06. 21:54:21

Nekem az első RPG élményem a fallout 2 volt, azóta gagyinak látok minden olyan szerepjátékot ahol nem írthatod ki az egész falut (ha akarod)

Tevemadár 2011.03.07. 00:43:45

@wowerman: bizony, Q1-ben is simán egymásnak estek. Ez pl. zombi résztvevők esetén eléggé el tudott húzódni (azok alapból csak elfeküdtek egy időre, kivéve ha felrobbantak).

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.03.07. 02:27:06

Ja, wow-ban is az a gáz, hogy nincs FF. Simán rá lehet varázsolni a Blizzard-ot a közelharcosokra, csak az ellent sebzi. Sokkal érdekesebb lenne, ha valahogy távol kellene tartani az ellenfeleket az FF miatt, hogy tömegpusztító varázslatokkal is lehessen hatni.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2011.03.07. 08:33:54

@Judea: Eeegen, ez egy raidben ANNYIRA élvezetesebbé tenné a dolgokat.

A videóhoz: Volt már jobb is, de azért király.
süti beállítások módosítása