HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A függő, aki öt év után lépett ki a World of Warcraftból

2010.07.10. 11:24 Stöki

Vannak, akik szerint nővel szakítani csak véglegesen lehet: megválni minden közös emléktől, teljesen megszüntetni a kapcsolatot, egyszerűen odébbállni egy bőröndnyi ruhával meg egy fogkefével. Valahogy így szakított a Word of Warcrafttal is egy 34 éves játékos, aki haiksterbnh azonosítóval szerepel a YouTube-on. Emberünk feltett egy videót, amiben minden tárgyát továbbadja, törli a karaktereit (többek között egy 73. szintű sámánt és egy 80. szintű papot), aztán hátat fordít a WoW-szervereknek.

Haiksterbnh saját bevallása szerint „majdnem öt nyomorúságos évet”, 55 hónapot töltött a WoW-val, nettó több mint 24 ezer órát. Igen, az ezer nap, vagyis emberünk majdnem nettó három évet wowozott el az életéből, szóval tényleg nehézsúlyú addiktról van szó. Nyilván el is adhatta volna a karaktereit jó pénzért, de lássuk be, így katartikusabb a dolog. A férfi a videó felirataiban jelzi, hogy egyáltalán nem voltak barátai, valószínűleg ezért is lépett ki, a videó záróüzenete pedig a következő: „Jusson eszedbe, minél menőbben néz ki a karaktered WoW-ban, annál szomorúbb a valódi életed.” A WoW-val szakítás kijutyúbolása egyébként nem újdonság, akad még néhány hasonló videó.

(via Kotaku)

86 komment

Címkék: videó wow addikció nolifer

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr172142608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SBT 2010.07.10. 11:49:54

Hát... Ez érdekes... Szerintem jól tette. Ez egy igazán szívhezszóló videó volt!

thinkEdem 2010.07.10. 12:10:07

Nem is tudom... tök jó, meg drámai, meg minden... de amióta bevezették a death knight hero class-t, ami 55. szinten kezd, és amióta felgyorsították a szintlépést, hogy mindenki rohanjon a level80-ra, ahelyett, hogy inkább level 1-60 kontenteket raktak volna be, azóta az ilyen videókat nem érzem annyira komoly "deed, bro!" dolgoknak, inkább csak olyan divatos "fúdef@sz@gyerek vagyok, le tudtam törölni a karaktereimet" arcmutogatásnak érzem.

De biztos én vagyok a lúzer, meg aok, akik minden nagyobb bejelentés és drámai törölgetés nélkül is ott tudják hagyni a wowot és az egyéb mmorpg-ket...

genghis 2010.07.10. 12:28:00

Amikor wowoltam nekem volt csajom, sajat kolkom, nevelt kolkom, melom, hobbim es jartam pialni, bulizni.
Ezek nagyresze megmaradt a wow utan is-esetleg cserelodott.:D
Szal ez marhasag. WoWozzatok batran csak ne helyettesitse a valo vilagot!
(mondjuk raidekre nem maradt idom, csak kazuarkodtam)

Jaden Korr 2010.07.10. 12:28:59

n+1-ik dráma "törlömakarimfú" videó, utoljára 3 éve volt megható, meg érdekes

facepalm 2010.07.10. 13:29:48

Ja igen, mert az, hogy nem voltak haverjai csakis a wow miatt volt. Ha valaki befelé forduló ember, akkor úgyis megtalál olyan elfoglaltságokat, ahol nem emberek veszik körül (a wow kicsit félúton van a kettő között, mert ha raidelsz, akkor nyilván egy társasággal teszed, de szerintem több a casual quest-elgető, szintezgető játékos, akik leginkább egyedül játszanak), ha 5-ből 3 évet eljátszott, akkor nem hiszem, hogy most gyökeresen megváltozik majd az élete. Elkezd majd szépen TV-zni, olvasni stb. és éli tovább a magányos életét. Hülyeség mindent a játékra fogni.

BLUNTSIDE 2010.07.10. 14:09:15

- sokáig wowoztam mert nem voltak barátaim, otthon ültem majdnem minden szombat este, csajom se volt, unatkoztam.
- aztán abbahagytam hogy legyenek barátaim, bulizzak hétvégén és csajozzak...
- nem lettek barátaim, senki sem hívott bulizni, a csajok rám se néztek, és megint kezdtem unatkozni.
- most megint wowozok.

Ennyi.

Limrasson 2010.07.10. 14:22:39

Hát szegény csórikámnak egy kicsit lehet rossz a felfogása.
Én speciel nem vagyok egy bulizós tipus, semmi poént nem látok abban, hogy elmenyjek valam iszórakozóhelyre, abban meg főleg nem, hogy berúgjak. Ez van, más meg a wownak nem látja értelmét. Én ovis korom óta meg vagyok veszve az ilyen videójátékokért, szóval szeretek játszani. KEzdetektől wowozom, közben leérettségiztem, és most egyetemre járok. (Bár ez a félév elég gányul sikrült). Vannak barátaim mi a fenéért ne lennének.
ÉS ahogy az előző postokban is felhozták az ellenpéldákat, úgy megtettem én is a sajátommal, és hát lássuk be, csak azért mert abbahagyja a wowot nem lesznek barátai. Gondolom arra a következtetésre jutott, hogy a gonosz wow elvette az életét, pedig nem, ezt a wow pont ugyan úgy teszi, ahogy egy puska. Nem a fegyver öl, hanem ÉN. Könnyű másra fogni a problémákat, jah, de majd megtanulja.
+ csórikámnak elég béna karakterjei vannak.

whitewolf688 2010.07.10. 14:35:51

Ő WoW, más COD, CS, BF, stb. Kurvára mindegy hogy mivel játszol, függő csak akkor leszel ha hagyod. Ahogy Lim is mondta, nem a fegyver öl, hanem az aki elsüti. Őt se a WoW tette függővé, hanem a szar hozzáállása az élethez.

Akabuto HUN 2010.07.10. 15:09:31

Jól tette hogy abba hagyta ezt a nagy hazug gamet BARVÓ ne járjon úgy mint egy két ismerősöm hogy tök egyedül van nincs senkije és majdnem kórházba került mert nem evet emiat a baromság miatt szal aki abba hadja igen is tudvalamit aki nem az meg úgy játca hogy ne k.rja el az életét. Akik játcanak vele ne vegye sértésnek és nem annak hogy utálom a játékot ez csak egy saját tapasztalati vélemény mert számomra a WoW unalmas.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.07.10. 15:10:53

Nem is tudtam, hogy Ken Lee-nek van egy másik nickje is.

sertésmájkrém 2010.07.10. 15:57:27

@whitewolf688: Van ami addiktívabb van ami nem. Az mmorpg-k elég veszélyes dolgok, közhely, de hiába: sajnos az én saját tapasztalatom is az hogy tönkre tud vágni embereket, kapcsolatokat, karriereket.
A semmiért.

ojio 2010.07.10. 15:58:40

Valaki elmondaná, hogy mit látok a videón? Azon kívül, hogy az első percben csak karakterek villannak fel, meg valamit beír valaki egy input mezőbe... Mondjuk hang nélkül néztem, de nekem ebből nem jött le, hogy most akkor otthagyta a wow-ot. Igaz, még sosem láttam wow-ot, szóval lehet, hogy csak ezért nem értem.

BoneSayeR 2010.07.10. 16:18:15

@ojio: Az látható a videón ahogy törli a karaktereit, továbbá ahhoz, hogy töröld a karakteredet be kell írni egy megerősítő "Delete" szót, hogy véglegesítsd a karakter törlését.

Én nem csináltam ekkora ügyet abból, hogy abbahagytam a WoW-ot, szimplán csak meguntam és nem játszok vele. Csináljatok privát szervert és egy hét alatt leszoktok róla!

Lámadmirális 2010.07.10. 17:13:41

@BoneSayeR: Privát szervert szeressük, lehet Lua-t tanulni rajta =b

Khayness 2010.07.10. 17:31:50

A legszebb dolog az egészben, hogy ez hírértékű eseménynek számít a WoW szociális stigmája miatt.

Pedig nem egy ördögi játék, én négy évig toltam az ipart és nagyon jól szórakoztam, rengeteg jó emlékem fűződik ahhoz a csapathoz akikhez éveken át tartoztam és több taggal (skandináv/holland/lengyel guild volt) máig tartom a kapcsolatot, sőt Hollandiába is kiutaztam, hogy személyesen is végre szórakozzunk egy jót...

Mégse lett belőlem Asperger-szindrómás pincelakó.

Airhead 2010.07.10. 17:49:27

@BLUNTSIDE: mentél volna el inkább futni- sokkal jobban éreznéd magad, és hamar lennének barátaid is

Hkacsa · http://hkacsa.blog.hu 2010.07.10. 17:49:36

Btw, belogol és ír egy levelet a GMnek (Game Master, online support), és visszakapja a törölt karaktereket 1-2 napon belül, akár hónapokkal később is. Tapasztalat.

Nash vs. Keynes 2010.07.10. 17:52:35

ha nem tudott 5 év alatt felcsípni egy jó nőt a wow-ban akkor tényleg egy lúzer. Kint találni egy ilyennek még nehezebb lesz.. :)

Taxomükke (UK) 2010.07.10. 18:12:57

@whitewolf688: Függő nem akkor leszel, ha hagyod, hanem ha megvan ez a betegséged, mármint a függőség. Ez megnyilvánulhat ivásban, drogban, dohányzásban, játékban, szerencsejátékban stb., valamint ezek kombinációiban.
Ha függő vagyok, akkor függő vagyok, beteg, nem pedig akaratgyenge. A kettőnek semmi köze egymáshoz.

dr. Aullah 2010.07.10. 18:25:28

Baromság. Az, hogy neki nem sikerült, nem jelenti azt, hogy mindenkivel így van. Meg lehet ezt a sok mindent szerezni és közbe jókat wowozni. Nem azt mondom, hogy nekem sikerült mindez, de én tárgyilagos vagyok.

aerwer 2010.07.10. 18:29:18

24000 óra? az nem 1000 nap??? lol

szepi79 2010.07.10. 18:32:25

khm. összesen 1db 80as karaktere volt a csávónak. a többi mind alacsony szintű akármi. bakker hogy volt ez 3 év? ha meg mindegyik karakterével csak fejlődgetett, akkor nem csoda, hogy nem került be semmilyen normálisabb guildbe, ahova már csak a többiek miatt is beloggol az ember...

The Welsh 2010.07.10. 18:32:56

@Tibi bácsi:

hogy a fenébe ne lenne, az a függő aki tisztában van a függőségével, szeretne is változtatni, s mégsem teszi.

Ez egy nagyon jó kifogás, hogy a függőségre való hajlam miatt nem tehet az ember semmit, de nagy baromság, aminek semmi tudományos alapja nincs.

Taxomükke (UK) 2010.07.10. 18:42:24

Nem azt mondtam, hogy nem tehet semmit. Azt mondtam, hogy betegség, és nem akaraterőn múlik, hogy tünetmentes légy.
Neked van közvetlen tapasztalatod? Ha nincs, mire alapozod ezt a megfellebezhetetlen kijelentést?

Esperes úr 2010.07.10. 19:07:40

Biztos megnézte a South Park idevágó, 10/8-as epizódját :)

southpark25.gportal.hu/gindex.php?pg=28734727

Dok 2010.07.10. 19:18:17

Voltak barátaim és volt nőm, amikor elkezdtem WoWozni. Közben lett másik nőm a WoW mellett és lettek új barátaim is a WoWból.
Ez hülyeség, hogy a WoW miatt nincs az embernek élete. Annak nincs, akinek anélkül se lenne. Szerintem.
A klánunk kb. 70%-át személyesen ismerem. Rendszeresen találkozunk, elmegyünk sörözni, pizzázni, együtt kirándulni, meccset nézni, tudom, ki mit csinál, nősülnek, szülnek, ez, az, amaz.
Nem azzal van a baj, hogy valaki játszik, hanem ha mindig azt csinálja.
Volt, hogy többet játszottam, volt hogy kevesebbet.
Ha a hc arcoknak, nagyon casulanak tűnnénk, akkor szólok, hogy content clear. :D
Lehet így is.

A hiba a userben van. :-D

Ez az arc vagy visszamegy egy idő után WoWzni vagy valami más gaméba, csak arról nem fogunk videót látni.

Amúgy az ezer nap, az rengeteg. Mondjuk 6 éve van WoW. ( nincs annyi, de kerekítsünk fölfelé.) 6*365 2190. Gyakorlatilag napi fél napot kellett játsszon a megjelenés óta. Lehet, hogy igaz, de a fene se tudja.

algi 2010.07.10. 19:25:07

Azt hiszem, itt sokan nem értik meg a lényeget. A teljesítmény nem az, hogy hanyas lvl-ű karikat töröl le, hanem az, hogy ennyi idő ilyen intenzív wowozás után mekkora erő kell abbahagyni. A karakterek értékét nem a lvl, hanem a beléjük fektetett (rájuk pazarolt, megfelelő aláhúzandó) idő adja.

algi 2010.07.10. 19:26:57

És az sem érv, hogy valamire úgyis rászokik vagy úgyis visszaszokik wowozni. Akkor ennyi erővel senki ne szokjon le semmiről. Másrészt persze, hogy nem a WoW a hibás, de éppen erről van szó: nem a WoW-ot győzi le az ember, aki abbahagyja, hanem a saját gyengéjét.

szepi79 2010.07.10. 19:35:24

@algi: nem, én speciel értem a lényeget. arra próbáltam utalni, hogy a videó sztem fake. aki annyira függő, hogy megjelenés óta szó szerint a fél életét a wowban tölti, az ennél sokkal, sokkal, de nagyon sokkal (a négyzeten) többet kellett volna elérjen. amiket kitörölt, azt kb. 2-3 hónap 'intenziv' játékkal (napi 3-4 óra) meg lehet csinálni.

2010.07.10. 19:35:45

Ez az uj divat, most, hogy a coming out mar hetkoznapi, nem az az ujsag, hogy homokos, hanem az, hogy torli a karakteret ? :P

Sieg 2010.07.10. 19:36:34

Hát, egyvalami biztos: számolni nem tud. A videó felirata szerint 24000 órát (100 napot) játszott. Vegyük észre a hibát. ;)

Egyébként 100 nap lehetett, mert egyetlen 80-as karaktere van, azon kívül egy magas szintű (73), a többi 1-2 nap alatt felnevelhető lowbie (a deathknightok 55-ön kezdenek, kb. 2 óra alatt lehet őket 58-ig vinni).
1000 nettó nap öt év alatt egy kicsit durva lenne, nemigaz? (55 hónappal számolva azt jelentené, hogy MINDEN nap átlag 14,5 napot játszott.
Ha meg tényleg, és nem törli minden hónapban a karaktereit, ennyi játék után lenne vagy 20 db 80-as karaktere.

Arcturus 2010.07.10. 19:56:05

Hogy miért nincsenek mostanság építőtáborok... Annak legalább értelme lenne. Abba ölni ennyi(!) időt, hogy egy szerveren néhány bit értéke más legyen? Mert végeredményben kb. ennyi. Azt meg senki ne mondja nekem, hogy igaz barátokra a wow-on belüli élményekkel lehet szert tenni.

Sieg 2010.07.10. 20:02:38

@Arcturus: A karakterek és a kiszámítható idő alapján (ha figyelembe vesszük, hogy biztosan voltak olyan napok, amikor nem játszott vagy csak keveset, kb. 16 órát kellett volna egy "normális" napon játszania...) szinte biztos, hogy nem 24000, hanem 2400 óráról van szó (a 100 napos felirat is erre utal), vagyis úgy 1,5 óra naponta öt év alatt.

Ha meg bejött neki, akkor nem volt értelmetlen. Barátokra meg lehet szert tenni, mostanában nem nagyon jön be a játék, csak azért járok vissza, hogy dumálhassak/játszhassak a barátokkal szerte Európából. Na jó, azért is, mert 25-ön még visszavan a Lich King hardmode is. ;)

deflorator 2010.07.10. 20:06:04

Tanulságosabb lenne, ha azt is elmondaná, hogy azóta mit csinál wowozás helyett.

dex.ion 2010.07.10. 20:15:44

nem is tudom, melyik a nagyobb gáz, (bármilyen) játékfüggőnek, lenni, vagy azt bizonygatni, h lehet igazi barátokat szerezni közben...

smartdrive 2010.07.10. 20:20:10

soha nem játszottam még ezzel

ez akkor jelzi, milyen a valódi életem

Sieg 2010.07.10. 20:37:11

@dex.ion: A legnagyobb gáz korlátoltnak lenni, és amiatt, mert nem ismered, fikázni.

A klánunkból épp a napokban találákozik egy svéd, egy horvát és egy szlovén srác Ljubljanában. Másik három augusztusban együtt megy nyaralni Görögországba.

Ja tudom, ez definíció szerint nem lehet barátság, értem. Csak az az igazi, ha együtt hánysz a haverokkal, ha együtt játszol velük, az omg játékfüggő.

dex.ion 2010.07.10. 20:39:18

@Sieg: :))))

köszönöm, alig vártam h egy mintapéldány találva érezze magát. perfect.

Sieg 2010.07.10. 20:41:45

@dex.ion: Heh, további jó szórakozást az önhülyítéshez és a verbálkaratéhoz, ha ez kell hozzá, hogy jó érezd magad.

dex.ion 2010.07.10. 20:44:22

@Sieg: ember, ha vki tükröt tart eléd, és nem teccik, amit benne lácc, nem a tükörrel van baj:)

Sieg 2010.07.10. 20:46:59

@dex.ion: Affenébe, ismerjük egymást, hogy tükröt tudsz tartani elém? Keblemre!

Ja, vagy csak fikázni akartál nulla információval? :(
Arról van szó, hogy távoli fogalmad sincs arról, hogy én hogy élek, csak beképzelsz dolgokat. Aztán nagynak érzed magad tőle. Valamiért.

dex.ion 2010.07.10. 20:53:01

@Sieg: tudod mit? írjál erre vmit, h a tied legyen az utolsó szó, és esküszöm, nem fogok reagálni rád:D
rajta:D

sertésmájkrém 2010.07.10. 20:55:35

Egy barátom házassága ráment a wowra, de ő nyomott sok mindent előtte, régi függő, kb két éve adta fel az egészet, a végén a netet is kiköttette. :)
Kb fél évig bírta így. Azóta megint függő.

Sieg 2010.07.10. 20:55:44

De tényleg, és jobbító szándékkal: csípőből, null-információval fikázás helyett (de legalább előtt) próbálj megérteni vagy beszélni emberekkel. Mindenkinek jobb lesz, de legfőképpen neked.

Senkinek nem áll jól az internetes "az én apukám erősebb" jellegű/szintű eszmecsere.

Utolsó szó!

genghis 2010.07.10. 20:59:05

Amugy az szerintem eleg gaz hogy valaki egesz eddig jaccott es nem tud felmutatni 5-6 max lvl karaktert full epic cuccliban...
Torolgeti a videon a low lvl meztelen karikat. Aki meg a wow-ban sem tud lathato eredmenyt elerni -ennyi ido alatt- az eletben sem fog soha.;)

Dok 2010.07.10. 21:01:41

@dex.ion:
Má' ne haragudj, de ez annyira hülye hozzáállás.
Kijelentesz valamit, és ha valaki vitatkozni mer vele, az zsigerből egy büdös gyökér.

dex.ion 2010.07.10. 21:03:26

@Dok: hú tiszta mázli h te nem ezt csináltad most:D

Hetero Sapiens 2010.07.10. 21:03:52

@dex.ion: az,hogy valaki elmondja, miert kretenseg,az,amit irtal, meg nem jelenti azt, hogy magara vette az inget...
szimplan annyi, hogy kretenseget irtal es kesz.

Sieg 2010.07.10. 21:07:56

@dex.ion: Neki volt információja arra, hogy kijelenthesse, hogy hülye a hozzáállásod. Neked annyi információd volt, hogy játszok WoW-val. Ez nálad elég is volt hogy gázabbnál gázabb játékfüggőnek ítélj. Ha neked tényleg ennyi elég is, akkor tartom magam ahhoz, hogy korlátolt vagy.
Ha azért érzed magadban, hogy ennyi nem elég ennek a megítélésben, csak éppen trollkodó hangulatban voltál, az még nem nagy gáz. :)

No mindegy, megy a meccs én meg itt írogatok.

dex.ion 2010.07.10. 21:08:23

jézusom hányan vagytak?:O

magamra haragítottam egy egész virtuális világot?

(bassza meg, most látom csak a blogot...há még jóóóóó h itt tök feleslegesen izmozok:DD)

dex.ion 2010.07.10. 21:10:16

na mindegy fiúk, béke és jáccatok csak szorgalmasan a kis elképzelt világotokban, én meg megyek szórakozni a valódiba:)

Sissio 2010.07.10. 21:10:54

@dex.ion: sztem is marhasag ilyen szempontbol hozzaalni az dologhoz, hogy interneten nem lehet baratokat szerezni es amugy is mindenki fuggo aki jatszik....marhasag....

en is sokaig wow-oztam,most pedig folyamatosan COD-ozok ( tudom az nem wow, de manapsag ez is majdnem olyan nepszerusegnek orvend :P)es ha tudni akarod akkor a neten COD4-en keresztul talaltam meg a volegenyem aki angol es nem mellesleg most kinn elek angliaba....es megsem vagyok fuggo, van pasim es iszonyat sok baratom van....ennyi

Sieg 2010.07.10. 21:13:10

@dex.ion: Eh, értelmetlen veled megpróbálni beszélni, továbbra is azon az tételen lovagolsz, hogy aki játszik, az biztos kretén, egy pillanatra sem próbáltál meg érdemben kommunikálni. Gondolom, hogy a saját kis világodat fényzed azzal, hogy másokét fikázod.

Bassza meg, már megint írkálok

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.07.10. 21:15:35

@dex.ion: Nem kötelező ide járni, viszlát.
@többiek: A szájkaratéhoz két ember kell.

Sieg 2010.07.10. 21:16:51

@Stöki: Jogos, bocs. Csak azt hittem, hogy lehet vele beszélni, nem csak trollkodni jött. :(

Hetero Sapiens 2010.07.10. 21:30:05

Jaja, az ember mindig bízik benne, hogy van kivel vitázni...
Aztán gyakran rájövünk, hogy a vélt vitapartner csak olyan, mint egy chatbot.
szerencsére nagy a net, vannak nem trollok is :)

2010.07.10. 21:45:18

nincs valódi világ, mind függők vagytok :)

Dok 2010.07.10. 21:48:19

@त्वष्टृ:

Esetleg linkelnél a munkáidból? :-)

Uriás 2010.07.10. 21:49:35

Hát de ez tényleg egy vicc, kitöröl egy rakat level 10 és azalatti karaktert (+a dk-k), két 30 körülit, és két nagyot, ami közül csak az egyik nyolcvan. Ez nem öt év, ez öt hónap. Vagy annyi sem, ha nagyon kocka az ember.

Thorwald 2010.07.10. 22:02:36

Ebbol mennyit volt AFK? Mert szerintem ritka sokat. 3 ev alatt osszesen 1 db 80as es 1 db 73as karit hozott ossze... hat nem volt tul fuggo. Az, hogy a pornonezes kozben a hatterben megy a wow, az nem wowfuggoseg bazzeg...

Amugy meg, ha unod, fagyasztod, ha nem unod jatszol. Ennyi. Nem kell itt tuldramatizalni, hogy uuu akkor torlom meg minden... Az SWG karimat sem toroltem, aztan megsem jatszok vele.

AutosVilli 2010.07.10. 22:14:34

@thorwald: milyen idős az SWG accountod? 3 slot-os?

Tarsoly 2010.07.10. 22:20:08

Ez most azért egy erősen színvonalon aluli post volt, nem?

Hetero Sapiens 2010.07.10. 22:36:16

@Tarsoly: ugyan... par kommentelo (dexion, soknegyzet) hozzaszolasai messze alulmuljak... :-)

Akvyr 2010.07.10. 22:54:51

Húúú, jaj de utálom amikor ujjal mutogatnak a wowos dolgokra. Én is nagyon sokáig játszottam, de abszolút nem bánom, mert azon a 2-3-4 estén amit rászántam hetente amúgy is csak az otthonülős időt ütöttem el, relatíve olcsón, és a többi estén pedig enyém volt a világ. Amikor a BME miatt több szívás volt, akkor természetesen nem hezitáltam ideiglenesen leállni, és ezt meg is értette a magyar elit csapat aminek tagja voltam évekig. Közben nagyon jól szórakoztam, és a klánnal jártunk havi szinten kocsmázni, balcsira, repülőnapra, stb. Sokukkal még így évek múltán is aktívan tartom a kapcsolatot vagy összefutok az utcán. Nem mellesleg nagyon széleskörű ismerettségre tesz szert az ember. Én ugyan még nem használtam ki, hogy ismerek szlovén gyógyszerésztől kezdve magyar cégtulajt, meg Jim Beam promóciókat szervező srácot (és még sorolhatnám) de akkor is jópofa. Na, szóval csak ennyit akartam üzenni az anti-wow-tábornak.

mpisti 2010.07.11. 00:25:24

Sajnálom szegényt... ha már ilyen drámaian éli meg, akkor biztos wowozott napi 15-20 órát és függő. Elvonási tünetei lesznek, a wowról fog álmodni és visszavágyik majd, mivel szép emlékei fűződnek a játékhoz. Tudom, hogy hülyén hangzik, de például ha egy hosszú könyvet olvasol, átolvastad a szereplő minden kalandját és egyszer csak vége. Nincs folytatás. És a neheze csak most jön: barátokat kell szereznie. Könnyű mondani, hogy menjen bulizni. Évek óta alig lát embereket. Én egy dolgot ajánlanék neki: az így visszanyert órákban sportoljon mint az állat, a többi majd jön magától.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2010.07.11. 09:16:09

@Akabuto HUN: tanulj már meg magyarul, mielőtt nyilvános helyre írsz, köszi.

A videó meg fail. 5 perc alatt visszaállítják neki, ha kéri.

aaaaaaah 2010.07.11. 12:20:14

új időszámítás.

Chad85 2010.07.11. 13:22:10

Hát a csávó eléggé eltévedt azzal az egész felfogásával, az utolsó mondattal meg főleg.
Ha ez ténlyeg így lenne, h minél jobban néz ki a karaktered, annál szarabba az életed, akkor én is, és jó páran lecsúszott, depressziós, alkoholista WoW-addiktok lennénk. Ehhez képest még a hardcore WoW-osok is járnak bulizni, haverokkal hülyülni a városba vagy sportolni. Tőled függ, h hogyan viszonyulsz a játékhoz. Azt azért elismerem, h annak ellenére, h a tecső tele van ilyen vidikkel, nem jó ilyeneket nézegetni, elszomorító, h az emberek így fogják fel egy játék abbahagyását. Ráadásul az, h törli a karaktereit, egyáltalán nem garancia arra, h tényleg abba is hagyja. Ahogy Zka is írta, pár perc alatt visszakapja a karaktereket ha ír egy szívhez szóló levelet az illetékeseknek.
Szóval nem értem mire ez a nagy dráma, lehet, h én állok hozzá rosszul, de ennek semmi értelme. Ha szeretsz vmit, csináld. Ha nem, akkor ne. De ne csinálj drámát abból, h abbahagytad, ó most mi lesz.

Chad85 2010.07.11. 13:30:09

@Chad85: Elírtam kicsit az első mondatot, remélem érthető így is. :D

Arcturus 2010.07.12. 00:00:52

@Sieg: Szerintem itt kb. annyit szerettünk volna mondani, hogy
1. ha valaki megkérdezi, hogy "te, Sieg, mond má', hogy szerezhetnék barátokat?", akkor nem biztos, hogy a "Wow-ozz!" lenne a legjobb válasz.
2. Attól, hogy van egy-két ártatlan ember a börtönben, még nem jelenti azt, hogy mindenki ártatlan a börtönökben. (Ld. hogy egy-két embernek nem megy rá az élete.)
3. Lehet, hogy találkozol egy spanyol, egy olasz, egy holland, stb. haverral, de az szerintem nem lesz ugyanolyan, mint mondjuk aki a szobatársad, katona társad, vagy szimplán gyerekkori barátod volt, vagy olyan, akivel a bajban is együtt voltál (segítettetek egymásnak), nem csak nyaraláskor, plusz képben van a konkrét napi életeddel.

Mielőtt valaki ezt úgy értelmezi, hogy 100%-ban mindig igaz, akkor az téved. Sok félék vagyunk, sok félét gondolunk. De nekünk is van véleményünk, mint pl. hogy nem tekintjük értelmes elfoglaltságnak azt, amikor valaki már annyi időt tölt ilyesmivel, hogy a reál világ dolgaiból egy-kettő háttérbe szorul. Na, szóval peace.

rootshaper 2010.07.12. 09:20:07

szar ez a video, meg ez az egesz, hogy ez hir erteku. sokan azt latom azert wowoznak, vagyis azert "wowoznak", mert amit ez a bena nyomorek csinalt az nem nagyon wowozas... alig van magas szintu jo felszerelesu karaktere, nem hasznal egy deka addont sem ( meg BAG addont sem!!! ) es eszebe se jutott eladni inkabb a karakteret.
esakkor itt aszondja 5 evet nyomott le vele ugy, hogy nincsenek baratai. gondolom akkor 24/7 jatszott. aki zsigerbol bena ,az bena basszus... nekem eleg volt 2 ev ahhoz, hogy oda jussak ahova o jutott, es nekem volt mellette baratnom ( akivel most is egyuttvagyok ) boltak barataim, jartam ugyanugy bulizni, zenelni, meg minden jot csinalni.

nem is ertem ezt... hisztis martirkodo pocsfej dramainak hatni akaro videoja, hogy majd ezzel baratokat szerez? tenyleg nem ertem =(

nál 2010.07.12. 12:49:42

Nekem a legutóbbi kapcsolatom tartott 55 hónapig, és kb. pont ennyi értelme volt annak is.

wowerman 2010.07.12. 13:04:15

Egyet kell értenem Rootshaper-rel (mondjuk a többi hsz-t nem olvastam:D ) Egyébként elég lett volna azt felvennie videóra ahol az accountot törli. Az is lehet hogy igazából nem lép ki a játékból csak sok nézőt akart youtube-on... és persze az is lehet hogy a számok is fake-ek.

wowerman 2010.07.12. 13:04:47

Egyetértek rootshaper-rel

Démonmac1 2010.07.12. 14:39:29

Nem ér semmit.
Mégpedig azért nem, mert nem a cancel accountot nyomta.
Hanem csak sima karaktertörlést, mondjuk javarészt elkezdett karakterek, ha ennyi időt eltöltött a játékban és nincs barátja az nem a wow hibája:)

(például a (nem) megvásárolt bankslotok, meg a 16 os táskák, a lol kategoria:)
szóval érte nem kár.

banyek 2010.07.13. 20:39:10

Azért fiúklányok durva olvasni amit írtok.
Arra gondolok, hogy én összesen 100 napot wow-oztam (igaz, nem léptem be minden nap, és igaz, amikor beléptem volt olyan nap, amikor csak egy-egy órát játszottam) de amit írtok arról, hogy a video biztosan fake mert ennyi idő alatt mennyi karaktert lehetett volna kimaxolni, erre annyit mondok, hogy ez alatt a száz nap alatt csináltam egy 23. egy 17. és egy 8. szintű karaktert összesen.
Így volt az, amikor annyi időt töltöttem játékkal, mellette volt még időm csinálni minden mást is.
Ennyi...

Gyűjtőjegyes 2010.07.15. 14:39:36

Én csak annyit füznék hozzá, hogy 4 éve kisebb-nagyobb szünetekkel játszok WoW-ot, mégis csak 1db 80-as (DK) és egy 70-es (rugó, akit meguntam még a Lich King előtt) karakterem van. Bőven elég nekem egy karakter, sok is vele foglalkozni :)
Most is épp szüneteltetem, majd a nyár végén visszavisz oda a fene...:)

Érintőlegesen:
Én az interneten ismerkedtem össze az asszonykával... immár 6 éve élünk együtt, boldogságban, békességben.

iBKV 2010.07.16. 10:09:11

@Limrasson: Elég szar hasonlat volt ez a puskás dolog. Valamilyen szinten sztem mented magad. A wow nem puska, hanem drog. Az ember rácsúszik és nem tudja abbahagyni. Mint anno a Civilization-nel.. Nah csak még egy kört. Nah még egy kört... Hopp már hajnali 5...

Ő kilépett, felhagyott azzal, ami elvett 3 évet az életéből. Játsz Te is napi 13 órát és meglátom, hogy hány új, real barátod lesz és hány régi barát marad meg "melletted".

Majd megkomolyodsz...

Anyone1121 (törölt) 2010.07.16. 10:41:38

Valószínűleg ténlyeg abbahagyta a játékot és elég jól keres ezzel a videóval. 380K view, és ott a link a descriptionban, ami kb- 30-40$/sale neki. Ki lehet számolni ha csak minden ezredik néző veszi meg akkor mennyit keres.

Én is abbahagytam a wowozást nagyjából 3 év után 10 hónapja kb. Eladtam az accountomat 60 rongyért, hogy véletlenül se kisértsem magam, hogy bármikor játszhatok megint. Kicsit hiányzott az elején, de a napi 5-6 h órát inkább melóval töltöm, jobb is azóta minden. Persze néha nézek videókat, cikkeket, ilyesmit, de többé nem tudnék leülni és kockulni.

Anyone1121 (törölt) 2010.07.16. 10:43:34

A lényeg amit kihagytam, hogy lehet ez a kölök kb életében nem játszott wowwal csak vett egy accountot, hogy megcsinálja a videót :)

Count Adyn 2010.07.25. 11:26:00

én leadtam jópénzért:) visszajött a játék ára meg két évi havidíj, szóval ingyen wowoztam gyakorlatilag:D

barbárharcos 2010.08.03. 07:11:13

En az elso karimat 10 nap alatt huuztam 80ra.A 15 korul,mar full kiraly pvp,pve gearben voltam.Arena icc stb.Nem kerekiitettem,telleg 10 es 15.

Nem tudom hogy mi ertelme van beloggolni azert hogy a SW ben ugralj,akkor mar inkabb menny focizni stb.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.08.08. 09:38:12

WoW-val kapcsolatban ez tegyétek ki, ha még nem volt:

http://www.youtube.com/watch?v=4m4_G2AP46c&feature=player_embedded#!

Magyar srác teljesen extázisba esik a Lich King legyőzésétől, és az anyjával filmezteti magát közben.
süti beállítások módosítása