HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Pénteki játékcsaj: Jade Raymond

2009.11.27. 08:33 miguel_

A hét aktuális játékcsaja kilóg kicsit a sorból: történetesen egy élő személyről lesz szó. Jade Raymond producerként dolgozott a Ubisoft Assassin's Creed című játékán, és mivel minden szempontból jobban nézett ki, mint azok, akik nagy általánosságban elő szoktak fordulni egy játék készítése kapcsán, elég rövid idő alatt az említett játék arcává vált. Megoszlanak a vélemények, hogy a nagy kiadó mennyire készakarva tolta előtérbe az átlagos játékosok nőideálját (ami nagyjából a "van melle" és a "játszik" szavakkal írható kötbe) tökéletesen megtestesítő lányt, az mindenesetre tény, hogy a bérgyilkosos középkorszimulátor - leginkább a monoton játékmenet okán - kritikai szinten nagy bukás volt, és a nyolcmillió példányos eladás ellenére a második részt nem Jade, hanem Patrice felügyelte, aki megtévesztő neve ellenére egy szakállas férfi (a képen jobbra).

 

Persze a játékosok között is akadnak olyanok, akiknél a Ubi alaposan elrúgta a pöttyöst a barna szépség erőltetésével, lett is balhé, amit viszont csak a hajtás után írnék le, mivel a pornóképregény stílusa nem igazán megtűrt látvány a munkahelyeken (legalábbis az átlag magyar munkahelyen semmiképpen sem az). 

Szóval két éve, 2007 novemberében a Ubisoft perrel kezdte fenyegetni a somethingawful.com stábját, mert egy felhasználó az belinkelte az oldal fórumára a Chugworth című netes képregényfolyam egy a szokásosnál is ízléstelenebb sztripjét: a képsorokon Jade kisasszony "minden tudását bevetve" próbálta rávenni a játékosokat, hogy vegyék meg az akkoriban megjelenő Assassin's Creedet. Bár a képregény maga valóban kicsit túllőtt a célon, azért jól leírta az emberek véleményét a jelenségről. Ez a balhé, no meg az a hamar alaptalannak bizonyuló pletyka, hogy Jade a Maxim címlapján feszít majd csíkos bikiniben elég volt ahhoz, hogy a Ubisoft a háttérbe vonultassa a szépséget, utolsó információink szerint a talán soha meg nem jelenő katasztrófa-szimulátoron, az I Am Alive-on dolgozik, illetve volt valamicske köze az első rész csorbáit alaposan kiköszörülő Assassin's Creed 2-höz is. Zárásképp pedig mentegessük kicsit a Ubisoftot: most komolyan, ha nektek kéne az alábbi képről szószólót választanotok a legújabb játékotokhoz, ti kire szavaznátok? Naugye...

36 komment

Címkék: képregény ubisoft assassins creed pénteki játékcsaj jade raymond

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr471555707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moli 2009.11.27. 10:32:42

utalom a mondasokat, de itt arrol van szo, hogy aki kurvanak all, ne csodalkozzon, ha megbasszak.
a kepregeny helyen kezeli az ugyet.

Balsay 2009.11.27. 11:08:01

Én azt a kedves öreg hölgyet választanám, Jade és a jól szituált szemüveges úr között.
Szerintem igen hathatósan el tudná adni a következő hentes munkával járó játékot számomra.

hancu 2009.11.27. 12:00:53

@moli: Ööö, hol látod te ebben a történetben a "kurvának áll" részt?

thrill 2009.11.27. 12:15:42

"utolsó információink szerint a talán soha meg nem jelenő katasztrófa-szimulátoron, az I Am Alive-on dolgozik"

Már tök régen kiderült hogysemmi köze hozzá, másrészt meg az Assassin's Creed II. executive producere, mint az köztudott(?).

Tán nem ártott volna jobban körülnézni kicsit...

miguel_ 2009.11.27. 12:16:55

@moli: a játékot hivatalosan ketten "producerálták", az említett hölgy, meg a hölgynevű szakállas. Az, hogy a jócsaj került előtérbe, nyilván nem Jade Raymond személyes döntése volt - úgy hírlik, hogy szegény nem volt oda nagyon ezért a kétes értékű hírnevért.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.11.27. 12:17:34

Szép-szép lány, de ahhoz nem értett, hogy a játékot jól meg-designolja a fő szálon kívül. A képregény meg korrekt darab. Mentve lett :D

miguel_ 2009.11.27. 12:22:15

@thrill: I am alive javítva, viszont ez a producerség annyira nem nyilvánvaló, mert mindenhol Patrice Desilets van, Jade csak elvétve.

Bár valóban lehettem volna egy pöttyet pontosabb, remélem azért senki sem ír tudományos pontosságot igénylő disszertációt a pénteki játékcsaj alapján...

moli 2009.11.27. 12:23:46

@hancu: ott, hogy nyilvan o szemelyesen belement abba, hogy a jatek arca (melle) legyen, a testet felhasznaljak, amiert cserebe penz jon.

@MrEd: oooooooo, dehhhogggynem.

Szoky 2009.11.27. 12:24:31

Arra gondol szerintem, hogy valaminek az arcává válni azt is jelenti, hogy annak a kurvája is lesz. Pedig ez ebben az esetben rohadtul nem helytálló, mert a csaj NYÍLVÁN a szaktudásával került be egy ilyen munkahelyre, nem a kinézetével.

thrill 2009.11.27. 12:26:40

@MrEd:
en.wikipedia.org/wiki/Jade_Raymond

No meg pár link csak a közelmúltból:
www.vg247.com/2009/06/04/jade-raymond-im-executive-producer-on-assassins-creed-2/
www.edge-online.com/news/jade-raymond-to-manage-ubisoft-toronto

Mellesleg szerintem ezeket pont mindenki tudja, akit érdekel a videogaming szakma. Vagy azt akarod mondani, hogy az egész blogot annyira kell komolyan venni, mint ezt az írást?

moli 2009.11.27. 12:27:02

felreertes ne essek, nem azt mondom, hogy nem volt jo huzas a ceg reszerol, se azt, hogy nekem nem tetszik, hiszen ferfi vagyok.
hanem azt, hogy *mindezutan* ne tessek itt nekem lamentalni, mert agyfaszt kapok. tessek tu"rni.

moli 2009.11.27. 12:28:59

@Szoky: nem. a csaj nyilvan tudtaval adott interjukat az ujsagoknak, stb, ha nem akarta volna, felmond.

miguel_ 2009.11.27. 12:33:42

@thrill: Szerintem az executive producer magyar megfelelője a "van hozzá valamicske köze". Pontos információim nincsenek arról, hogy mit is csinált a második részben, de annak alapján, amekkora játékélménybeli különbség van az elsőhöz képest (amit ugye jobbára az ő nevéhez fűznek), akkor nyugodtan mondhatjuk, hogy nem, semmi köze hozzá - szerencsére.

Miért vennéd komolyan ezt a blogot? "Félkomoly játékblog" a játékvilág WTF-jeivel, meg néha csajokkal.

Hoppázó Beléndek 2009.11.27. 12:43:25

sztem a jobb oldalon álló rózsasszín hajráfos afroamerikait kellett volna.. tán akkor.

Kaga · http://autostat.hu/markatoertenetek 2009.11.27. 12:52:05

Kell az arc mindenhez. Nagy igazság, hogy ha jól nézel ki, a világon MINDENBEN előnyből indulsz. Ez is egy ilyen eset.

vargatom 2009.11.27. 13:22:45

Milyen kétmillió? Talán nyolc, PS3 + X360 összetettben, és a fene tudja mennyi még PC-n. Brutálsiker lett, ami azt illeti.

Moli
SZVSZ marhára nincs igazad a kurvának állásról, és szerintem az Ubit is meglepte, hogy helyenként mennyire köcsög módon reagált a gamer társadalom és sajtó erre az egészre. Akár téged is felhozhatunk példának ezen a ponton...

miguel_ 2009.11.27. 13:28:10

@vargatom: ez nem az én napom, köszi. vgchartz alapján javítva...

Blogerovac 2009.11.27. 13:28:55

Hogy ne legyen vita erről, hogy a jó csajok könnyen elérnek bármit, akár a játékiparban is, írtam neki, hogy hagyja az egészet a fenébe, én szívesen alkalmazom bármilyen státuszban. Fizetés természetben ;)

Beau D.N. · http://beau.hu 2009.11.27. 13:31:28

@vargatom: "gamer társadalom" hehehe ;-)

Miért jelent meg lelki szemeim előtt egy rakás fekete pólós amorf testű lény, akiknek a fejére nőtt a headset, az arcába meg beépült a monitor?

Beau D.N. · http://beau.hu 2009.11.27. 13:32:38

@Kaga: Sőt, ha elég jó az arcod, akkor még belőled is lehet underground pornóképregény hős.

Igazából jó arc se kell hozzá. Ha jobban belegondolok ;-)

Eldoron 2009.11.27. 13:43:48

@MrEd: talán azért van játékélménybeli különbség mert megfogadták a kritikákat >< egyébként mivel Jade most már az Ubisoft Toronto igazgatója, valszeg más dolga volt mint játékot hozni össze "igazi" producerként.

hancu: a csávó egy metaforát mondott, de nembaj ;)

vargatom 2009.11.27. 14:10:38

Az AC1-2 között sztem azért volt tér ennyit fejlődni, mert az első résznél már lerakták a (remek) technológiai alapokat. De mivel vadiúj franchise volt, ráadásul atom kockázatos (valós történelmi korszakban játszódik, semmi sf/fantasy monsterek vagy lövöldözés), ezért az UBI ott nem mert belerakni még egy évnyi melót a megfelelő változatosságú és mennyiségű tartalom legyártásába (ez legalább másfélszerezte volna a költségvetést).
Ehhez képest nagyon bejött a dolog, és ezért a folytatásnál megkaptak mindent a fejlesztők, valami 3-400 ember dolgozott a játékon két éven keresztül. Nem hiszem hogy valaha is megtudnánk a költségvetését, de még ha nem lesz akkora siker mint az első rész, a franchise összességében akkor is bőven nyereséges marad (első héten 1,5 milliós eladás, az nem túl bíztató, de hát majd meglátjuk).

miguel_ 2009.11.27. 14:21:54

@vargatom: ja, épp a minap mondogatta valami elemző, hogy új IP-t bevezetni mindig bukó, de kell, mert attól megy előre a műfaj - nagyrészt egyet is értünk, de azért had ne legyek már kibékülve azzal, hogy félkész alapötleteket tesztelgetnek rajtam, és csak ha bejön (már nem nekem, hanem nekik, üzletileg), akkor csinálják meg azt, amit eredetileg akartak.

hancu 2009.11.27. 14:31:51

@Eldoron: Tényleg? Hú, metaforát, komolyan? Én azt hittem, arra gondolt, hogy Jade pénzért árulja a testét Montreal piroslámpás negyedében, köszi hogy felnyitottad a szemem! Eszem megáll, me-ta-fo-ra, miket ki nem találnak; ha szépen megkérlek, segítenél majd máskor is összetett mondatok értelmezésében? :P

Balfake 2009.11.27. 16:18:40

Kedves gyerekek! Most jelent meg a Móricka magazin, képzeljétek, abban még fingós poénok is vannak, nem csak nő fejére rejszolósak! Készítsétek a zsepit!

Szóval nagy taps mindenkinek, aki azt az okádékot ott fenn viccesnek találja, ideál játékarc meg a szigorú Henry Rollins-szerű figura lenne a négertől balra.

miguel_ 2009.11.27. 16:52:45

@Balfake: sajnos ha két évvel ezelőtt nem írtad meg ezt a Chugworth comic rajzolójának, akkor már sohasem fogja megismerni a véleményedet. :)

Jormund 2009.11.27. 18:19:34

Haha, ez a Chugworth nagyon fasza, kösz a tippet :D

Magon_ 2009.11.28. 13:54:32

A képregény olyan, amilyennek lennie kell, az Ubi tényleg feleslegesen tolta Jade-t ennyire előre; ettől még a reagálást alapvetően a webkettő "bunkónak lenni menő" mentalitása határozta meg. (Mellesleg repetitív vagy nem, az egyetlen akciójáték volt az utóbbi 5-10 évben, amit nem bírtam a második óra után sem letenni.)

moli 2009.11.28. 20:18:21

@vargatom: tehat az ubi felkeri a producert, hogy legyen valojaban a pr-es, mert no, szep es noveli az eladasokat. ami igy is tortenik, miatta adtak el annyit. ezutan a tarsadalom a paraszt, mert lekurvazza a csajt, amiert ebbe belement.

hancu 2009.11.28. 21:30:00

@moli:

1. Azért lett Jade a producer mert jól néz ki.
2. Azért fogyott jól a játék, mert a producere jól néz ki.

Én nem érzem ezeket egészen épeszű állításoknak, még úgy sem, ha odagondolom mindkettő mellé, hogy (legalábbis részben).

moli 2009.11.28. 23:53:12

@hancu: nem ezt mondtam, hanem
1. azert lett egy producer inkabb a pr-os, mert jol nez ki
2. azert fogyott jol a jatek, mert mindenhol rola cikkeztek

hancu 2009.11.29. 00:01:33

1- Mindenhol a producer nyilatkozik a sajtónak a fejlesztőcsapatból.

2 - Azért mert jó csaj, egy darabbal sem született több cikk a játékról, max az amúgy is elkészülő cikkbe betettek egy keretest egy fotóval. Oké, nyilván Jade jócsajsága hozott néhány plusz említést a játéknak ilyen "A legjobb geek csajok" összeállításokban, de én nem érzem azt, hogy ez mérhető pluszt adott volna a játék eladásainak.

moli 2009.11.29. 18:16:34

@hancu: lehet, hogy a kis magyar projecteknel igen, de a nagyobb cegeknel nem, az biztos.

hancu 2009.11.29. 23:01:09

@moli: Jó, hát olvasgass interjúkat, aztán majd rájössz.

Hogy jönnek ide a kis magyar projektek? Kit érdekelnek a kis magyar projektek? Miért beszéltem volna kis magyar projektekről?)

Vágási Matyi 2010.03.10. 02:01:37

Nem mellesleg a Ubi torontoi irodájának elnöke, 2009 júli óta.

A producernek és az EP-nek nem csak valamicske köze van a dolgokhoz, hanem sok mindent koordinálnak.