HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A Counter-Strike érdekesebb, mint a női mell

2009.11.05. 08:15 Stöki

Pár napja Moszkvában rendeztek egy Counter-Strike bajnokságot (1.6, nem Source), amit az különböztetett meg a többi LAN-partitól, hogy a vicces kedvű szervezők a verseny közepén sztriptíztáncosokat szabadítottak a játékosokra. A játékosokat nem nagyon érdekelték a periférikus látóterükben megjelenő kannák, a játék jobban lekötötte őket – legalábbis erről tanúskodik az Englishrussia fotósorozata. Hozzá kell tenni azért, hogy a Virtus.pro és a forZe nevű csapatok küzdöttek, amik nemcsak a legjobb orosz csapatok, de a világ élvonalában is ott vannak, szóval ezeknek a srácoknak a CS az életük (végül a forZe nyert, ha esetleg ez érdekelne valakit). Egyébként kísértetiesen hasonló megzavaró hadművelet zajlott a múlt heti 24 órás Dragon Age versenyen is, bár ott nem vetkőztek a lányok, csak lenge ruházatban odanyomták a mellüket a játékosokhoz – ami semmivel nem tűnik kevésbé kegyetlennek.

(via Kotaku)

34 komment

Címkék: bulvár counter strike meztelenkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr131501680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hivatásos naplopó 2009.11.05. 09:36:40

azért az eredeti oldalon jobban látszik, hogy ezek mennyire rusnya csajok voltak.

meg különben is, aki otthon jól el van látva az magasról leszarja, hogy milyen ostobenkó kurvák ugrálnak előtte...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.11.05. 09:38:23

draga a bamulasa ezeknek a kannaknak ha azt vesszuk figyelembe, hogy sok esetben tobbtizezer euros fodijert megy a lovoldozes...

dragon age eseteben is 50.000 $ volt a fodij..

na hany kannas tancost lehet berelni abbol egy egesz ejszakas partyra..?:-D

bldo 2009.11.05. 09:46:53

Szakálla van kender.

mepew 2009.11.05. 10:01:00

az ilyenek Alyx Vancere verik...

bspbsy 2009.11.05. 10:03:05

pár napja? crt monitorokkal?

Marr 2009.11.05. 10:13:20

@bspbsy: Netbookkal kéne nyomniuk?

baliquez 2009.11.05. 10:20:17

@bspbsy: jobb a betekintési szöge a crt-nek. Valamint könnyebb letakarítani róla a lóbogárnyálat.

mehemed 2009.11.05. 10:23:47

@bspbsy: fps-ben a crt a nyerő. mert 120hz a frissités nem 60hz.

Vizet Prédikál 2009.11.05. 10:30:30

Hát ha tudják, hogy közben fotóznak, és a zinterneten látni fogja ország-világ (anyuci, apuci, barátnő), akkor persze hogy csak a szemük sarkából figyelnek...

bspbsy 2009.11.05. 11:08:50

köszi! mondjuk ehhez képest főleg lcd-t látni, nem is gondoltam volna.

bspbsy 2009.11.05. 11:24:05

ja várjatok csak bogaraim: counter strike-nál hol van olyan grafika ami 120Hz frissitést követel?

netbookkal is nyomhatnák a rendszerigényt tekintve!

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2009.11.05. 11:25:52

ezeknel a csajoknal husszor jobbakat kuldtem volna. Bar lehet, nem olyan olcson. :)

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.11.05. 11:45:37

Az lett volna az igazi, ha az egyik srác eldobja a gépet és ott helyben blokkolja az egyik csajt.

miguel_ 2009.11.05. 11:50:24

@HalivudEstevez: Az a Velvet-féle Muffinon lenne fent hírként, nem az iddqd-n. ;)

Laciii 2009.11.05. 11:59:02

Az a durva, hogy nekik valószínűleg jobb van otthon, mármint nő, lehet nem annyira híresek, de jól keresnek. A legjobb viszont a starcraftos ázsiaiaknak, teli stadionban játszanak tízezrek előtt, úgyhogy nem csak lóvé van bőven, hanem hírnév is, meccs után meg viheti a 16 éves kiscsaj(oka)t.

@bspbsy: pont hogy a frissítés a lényeg, nem a DX10 csilivili számít, hanem a gyors reakció.

Bacchpapucsban Balatonfüredre 2009.11.05. 12:19:14

@az igazi Sipi: a dragon esetében ezt kötelező volt jótékony célra felhasználni :)

rooklin 2009.11.05. 12:53:06

@bspbsy: Látom, nagyon okosknak érzed magad ma, de jobban örülne mindenki, ha inkább csak kussolnál, ha valamiről fogalmad sincs. A játékosoknak 120 Hz-es képet kell nézniük, hogy rendesen tudjanak játszani, a megfizethető LCD-k meg nem tudnak 120-szor képet frissíteni másodpercenként, a tízéves CRT-kkel ellentétben. Nem arról van szó, hogy egy normális laptop videokártyája ne tudna akár 300 fps-t is kipréselni egy CS 1.6-ból, hanem arról, hogy kitörölheted a segged vele, ha egy szar LCD-n nézed.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.11.05. 13:06:10

Nézzétek meg a Gamer's Day c. kisfilmet. Az mutatja be a legjobban és legviccesebben eme kockák egy díszpéldányát ;)

Bambula 2009.11.05. 13:59:05

@bspbsy: Ilyen dolgokra a crt tényleg jobb. Néztem 2008-as koreai starcraft versenyt, samsung szponzorálásban, és meglepődve láttam a crt-ket a versenyzők előtt.

Dr.Bio74 2009.11.05. 14:00:41

@rooklin:

A franc ennyit vesztek a reakcióidőmből?

sanyix 2009.11.05. 14:01:55

végülis érthető. Ha nem használhatják minek nézni? Csak elérhetetlenre izgulnak...

hivatásos naplopó 2009.11.05. 14:02:19

már nem azért, de a classic cs-ben 100Hz a max frissítés, szóval kitörölheti a 120al. meg ha olyan jól keresnek vele, akkor egy megfelelő LCD nem tétel, tulajdonképpen leírható költség.

Void Bunkoid 2009.11.05. 14:09:45

minden idióta hertzbajnoknak: az ember szeme 24 fpssel közvetíti a képet az agyba. Minden ennél gyorsabb frekit nem képes érzékelni egészben, ami ennél gyorsabban mozog, csak elmosódott cuccként képezi le az agy (ezért látsz "csíkokat", amikor kinézel az ezerrel száguldó utóból a földre).

Ha 120 hertzes frissítési frekvenciájú monitorod van, az azt jelenti, hogy másodpercenként 120 képet tud kirakni.

Ha 60 hertzes (mint a legtöbb lcd), akkor hatvanat.

Ez a te 24 hertzes szemednek máris tökmindegy. És hülyeség mutogatni a screenshotokat is hogy "nekem 195 fpssel megy a csé" mert a monitor úgysem képes olyan frekvencián frissíteni. Max töredezett, "ugrálós" lesz a megjelenítés - erre találták ki a vertikális szinkronizációt, legtöbb játék tudja, amikor akárhogyan is akarja az ember, nem engedi a monitor frissítési frekije fölé ugrani a frame per szeket. Ezáltal mindig sima lesz a kép, nem fog "szaggatni", meg vízszintes vonalakat kirakni.

Ami miatt sokkal jobb a crt ilyen játékokhoz, mint az lcd, az az amit nem említettetek: a VÁLASZIDŐ.

A crt monitoron nem húz csíkot a gyorsan mozgó kép. Lcdn bőven (ámbár már közöttük is van 2 ms válaszidejű, amit már igen nehéz kiszúrni szabad szemmel) :)

Drout 2009.11.05. 14:17:30

Ami sokkal fontosabb a 120hz-nél, hogy a vörös rövidhajúnak intimpiercingje van :)

sanyix 2009.11.05. 14:25:52

@Void Bunkoid: hülyeség, 50 hz a max... a 24-et csak azok hiszik, akik úgy gondolják hogy "24 fps a film, ammá folyamatosnak látszik, akko biztos annyit látunk" Lfszt. Folyamatosnak látszik, de nem eléggé. Ha egy 50 fps-es filmet nézünk (ritkaság), ott bizony látszik az a bizonyos ég és föld különbség. Játékokban is 25 fps csak kevésbé pörgős játékban nem zavaró, repülő-autó SZIMULÁTOROKBAN (nem nfs meg hawx, hanem mondjuk LFS, és il2), bizony rohadtul zavaró ha 40 alatt van. Viszont 50 fölött már tényleg semmi értelme nincs, max az olyan bugos szar motorokban mint a quake3-é(tehát az összes cód meg moh), mert ott nagyobbat lehet ugrani több fps-el :DD

sanyix 2009.11.05. 14:27:59

Egyébként nem éppen széparcú lányok ezek, tulajdonképpen kicsit "böllérarcúak", úgyhogy értem miért nem érdekesek, bár lehet lehet én más vagyok, mert nekem az összhatás számít, 2 jó csöcs nem elég :)

rooklin 2009.11.06. 01:49:03

@sanyix: Még 50 Hz felett is van élet, hidd el. Tízből tízszer megmondom neked, hogy 85 vagy 100 Hz-en megy-e az elém rakott kép. Illetve annak idején azt is azonnal megéreztem, ha leesett az fps-em 100-ról 90-re, és már néztem le a számlálóra.

Apropó számláló, réges-régen erre még taktikát lehetett alapozni CS-ben, a gyerek a falat nézte és az fps-számlálót, ha csökkenni kezdett, azt jelentette, hogy jönnek a fal mögött :) Kb ennyi vigaszdíjat kaptál, ha gyenge volt a géped.

@hivatásos naplopó: El sem tudod képzelni, milyen egzotikus beállítások találhatóak egy konfig-fájlban :)

fraki 2009.11.09. 17:46:23

A 24 fps urban legend, amivel 10-20 éve megfertőződött minden iskolás Mo.-n. Valóban feljebb van a határ, 50-100 körül, idegesítő is, hogy a mozikban nem lehet normális akciójeleneteket látni emiatt. A Doom 3-nál volt néhány perc FPS-jelenet, elmosódott szar volt.

A 50-100 Hz-et viszont az LCD-k is hozzák, és a 2 ms válaszidő ma már nem különlegesség. Ellenben az LCD-k felbontása és az átlagos képminőség magasan ráver a vele egy kategóriás crt-kre, ami viszont megintcsak számít.

Szóval a magam részéről nem igazán értem a CRT-k létjogosultságát.

Void Bunkoid 2009.11.15. 09:13:20

@fraki: PONTOSAN. mert nem urban legend, hanem mert az agyad nem tud 24 "képkockánál" többet kirakni. Ha valami attól gyorsabb, akkor elmosódik, csíkot húz. Ezért hülyeség 170 fpssel futtatni egy szimulátort, mert ha beülnél egy igazi sturmovikba, és veled pontszemben elhúzna egy 109-es, akkor Te valószínűleg csak egy szürke pacát/csíkot látnál belőle, és nem egy gyönyörűszépen textúrázott bf109-et két méterről :P

Tehát ja, sokfps > marhaszép, csak iszonyúan nem valósághű.

A legyek azok, akik több mint 100 képet meglátnak másodpercenként, ezért is nehéz őket lecsapni, nekik a mi mozgásunk kb. egy négyszeres lassított felvétel :P