HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A legjobb ballagási gémertabló

2016.05.10. 17:43 Stöki

Hancunak köszönhetően csodálatos, ún. kötreblog-kontentet találtam a Frostshockon: a Balassagyarmati Balassi Bálint Gimnázium 12b osztálya Hearthstone-tablót készített. A képre vagy ide kattintva nagyobb méretben is megcsodálható, a tanárok által tanított tantárgyakra a kártyák leírása utal (pl.: "Ezzel a kártyával a konstans deriváltja 0"). Nem tudom, hogy ez hivatalos tabló volt vagy csak egy mókatabló a komoly mellé, de mindkét esetben gratulálok a készítőknek. A 12b-nek pedig blizzardos érettségit kívánok, remélem, valami könnyű tételt húztok szóbelin, mondjuk azt, hogy Arthas melyik játékban tűnt fel először.

hstablo.jpg

23 komment

Címkék: állatság blizzard hearthstone

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr678702508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coeris 2016.05.10. 17:58:52

A tanitott targyra az is "utal", hogy ra van irva a kartya aljara "tribe"-kent. ;) (De egyebkent elsore en is vegigmentem a leirasokon es megprobaltam kitalalni, aztan esett le a nyilvanvalo. :D )

facepalm 2016.05.11. 02:21:46

Csak nem jövök rá, mi is az a kötreblog :D

AtomCamel 2016.05.11. 08:38:34

@Stöki: Áááááá!!!
:-)

Én valamiért körtés dologra gondoltam! Erre meg..!
:-)

BitPork 2016.05.11. 09:18:11

Hogyhogy nem podcast született?

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2016.05.11. 09:21:09

@BitPork: Értem én, amire célzol, ugyanakkor kicsit igazságtalannak érzem, mert pontosan a hozzád hasonló olvasókra való tekintettel írok cikket is minden második podcasthez (a Checkpoint Minikhez) nem kis munkával.

Terézágyú 2016.05.11. 14:20:58

@BitPork:
:)))))

@Stöki:
:) na ja... hiszi a piszi.

BitPork 2016.05.11. 16:52:05

@Stöki: A helyzet az, hogy blog íróként kezdted, és jól ment. Kár volt változtatni. Egyetlen egy podcastot nem hallgatok meg - nem ellened szól, mert sehol nem hallgatom. Én a netet elsősorban olvasásra használom. Szégyennek tartom a mai fogyasztók olvasni és érteni képtelenségét, de még nagyobb problémának látom hogy a tartalomgyártók még adják is alájuk a lovat.
Lehet pufogtatni a Trend meg hasonló divatos kifejezéseket, de ez színtiszta önbecsapás.
Szerintem.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2016.05.11. 19:38:37

@BitPork: Őszintén megmondom, vastagon leszarom, hogy te személy szerint hány podcastet hallgatsz meg, mert egyrészt több ezren hallgatják a podcasteket (tehát van rá igény), másrészt rohadtul élvezem csinálni ezeket. Ez itt nem a BitPork Kívánságait Teljesítő Varázsoldal, hanem a blogom, amit úgy szerkesztek, ahogy akarok, és amúgy rohadtul nem trendek mentén, hanem egyszerűen ahogy kedvem, időm és energiám engedi.

Azt viszont nem szartam le, hogy van egy réteg (amibe a jelek szerint te is beletartozol), aki szeretne hang helyett inkább heti retrókat (amiket amúgy egy idő után eléggé untam írni) meg más cikkeket. Annyira nem szartam le, hogy év eleje óta szakítok rá időt (szinte mindig éjszaka tudok), és minden második podcast mellé írok egy cikket - és nem alibi pár sort, hanem olyan terjedelműeket, mint régen a heti retrók voltak. És így sokkal gyakrabban vannak ilyen posztok a blogon, mint például tavaly vagy tavalyelőtt voltak. Kattins. Olvass. Ott vannak a betűk. Az adások alatt. Értelmezd a betűket. Több segítséget nem tudok adni. Illetve a továbbiakban nem tudok mit kezdeni azzal, hogy csak azt vagy hajlandó észrevenni, amit te negatívan élsz meg. Ha ennyire szar lett neked az IDDQD, keress olyan játékblogot, ami jobban fekszik neked, én meg vesztettem egy olvasót. De csak azért járni ide, hogy a negatív kommenteket told, nem tűnik bölcs dolognak.

Flankerr 2016.05.11. 19:55:36

@BitPork: Akkor én is beszállok: saját magaddal szúrsz ki, és korlátolt szemellenzős vagy ha nem hallgatod a podcastokat. Jó podcastokat kurvajó élmény hallgatni. Nem pótolja a betűt hanem kiegészíti, egy 60-90 perces podcastos beszélgetés sokkal jobb mint egy írásos interjú. Igen sokat olvasok a neten, tudom miről beszélek. És a Checkpoint egy NAGYON JÓ podcast. Ezt vagy felfogod, vagy nem. 1,5 év után a podcast miatt sírni a blogon nem menő.

Joga 2016.05.11. 20:42:17

Tán csak nagyothall szegény, annyi a problem.

Infomaker 2016.05.12. 07:06:16

Tegnap a kocsiban felig hallgattam, ma nyomom tovabb. Nemtom lesz e benne gta mert nem fps, de half life talan :)

BitPork 2016.05.12. 11:40:08

@Stöki: Bár semmilyen szándékom nem volt személyeskedni, úgy látom csak megkaptam a magamét. Azt várod, hogy a régebben természetes/alapértelmezett jót kezdem dicsérni amit most visszahozol? Megtehetném, de a Tőled megszokott jó elvétel utáni visszahozásáért pedálozzak?
Tudom jól, hogy neked meg más blog íróknak nem számít az olvasó (a leszaromozással több mint plasztikusan fejezted ki), ugyanakkor nem hiszem hogy egy véleményen ennyire ki kellene akadnod, pláne ha nem is egy disznó szajkózza feszt.
Ezek után valóban el kell gondolkodnom, hogy az általad közzétett tartalom ér-e nekem ennyit. m(_ _)m

BitPork 2016.05.12. 11:41:57

@Flankerr: Szia!
Erre csak ennyit tudok reagálni: www.youtube.com/watch?v=bmuJj8-k8pM

Mindenki a vegye ki érdemei szerint a népbutulásból a részét ;)

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2016.05.12. 11:59:09

@BitPork: Félreértesz. _AZ_ olvasó nagyon is számít (ezért is lettek szövegek a podcastek mellé, ugye). De _EGY_ olvasó, aki csak negatív kommenteket tol, amíg minden olyan nem lesz, mint 2010-ben - nos, az tényleg nem számít, bocs.

Flankerr 2016.05.12. 20:11:04

@BitPork: ha a podcastot (tudod, rádió, több mint 100 éves találmány) a népbutulás részének tekinted, akkor nem az én készülékemben van a hiba.

Rudymester · http://retrofaktor.blog.hu 2016.05.13. 07:28:38

@BitPork: A podcast remek dolog rádió helyett. 4-5 éve nem hallgatok rádiót, helyette 12 tematikus podcastot választottam, ahol nincs reklám és csak az van, ami érdekel. Én is szeretek olvasni de vannak helyzetek, amikor ez nem lehetséges, mondjuk fűnyírás közben. :)

TH 2016.05.13. 10:56:21

@Stöki: lécci ne húzd fel magad, vagyunk - remélem, hogy sokan -, akik értékelik, hogy egy csomó időt és energiát fektetsz a posztok írásába is.

kalbász 2016.05.13. 15:19:03

@BitPork: Mert butus vagy, onnan tudom, hogy én is így kezdtem.

Nade mindegy azt én is fájlalom, hogy nincs mit olvasni, meg ami vana z is sokszor összecsapott a régi cikkekhez képest.

Öde 2016.05.13. 22:31:39

Ebbe a suliba jártam :D Anno, amikor én ballagtam az előző igazgató biztos kirúgta volna az osztályfőnököt, amiért ilyen tablóképpel rombolja a Balassi hírnevét. Változnak az idők.

Komojtalan 2016.05.16. 10:20:31

@Rudymester: Vagy 4 évvel ezelőtt felhívtak egy közvélemény kutatótól mi a véleményem a rádiókról, feltehet e pár kérdést a rádiókról. Mondtam feltehet, de vagy 25 éve nem hallgatok rádiót :-), legutoljára még akkor hallgattam amikor hétfőn nem volt adás és a Kossuthon ment a kabaré. Utána valahogy nem volt kíváncsi a véleményemre :-). Szóval engem sem érdekel a podcast, de mivel ez a blog nem csak nekem készül elfogadom, átugrom. Valamelyik minit megpróbáltam végig hallgatni, de már 10 perc múlva azt sem tudtam miről szólt.
süti beállítások módosítása